ροή ειδήσεων

Ελίνα Ακριτίδου: «Τα παιδιά μου δεν είναι του Γκάλη»



Καλεσμένη στην εκπομπή «Μία» ήταν το μεσημέρι της Δευτέρας (12/1) ...

η Ελίνα Ακριτίδου. Η γνωστή ηθοποιός που επέστρεψε στην τηλεόραση μέσα από το σήριαλ «Μάνα Χ ουρανού», μίλησε για πολλά πράγματα: για την τηλεοπτική της αποχή, την προσωπική της ζωή και τα τρία της παιδιά. Μάλιστα, η Ακριτίδου αποκάλυψε ότι δεν λίγοι εκείνοι που πιστεύουν ότι πατέρας των παιδιών της είναι ο Νίκος Γκάλης!

Εξάλλου, με τον βετεράνο μπασκετμπολίστα υπήρξαν ζευγάρι για πολλά χρόνια και αυτό ως φαίνεται έχει προκαλέσει μία σύγχυση στον κόσμο.

«Με σταματάνε σχεδόν πάντα στο δρόμο και με ρωτάνε τι κάνει το κοριτσάκι μου και μάλιστα με ρωτάνε με νόημα και πως είναι με τα άλλα αδέρφια της. Κι εγώ λέω καλά γιατί να μην είναι δηλαδή καλά. Εκείνοι τότε μου λένε επειδή είναι από άλλο γάμο. Όχι δεν είναι από άλλο γάμο τους λέω, αλλά από τον ίδιο. «Μα δεν είναι του Γκάλη" μου λένε και τους λέω όχι και τα τρία μου παιδιά είναι από τον ίδιο γάμο» αποκάλυψε η ηθοποιός.
womenonly.gr


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *