ροή ειδήσεων

"...Δεν υπάρχει καμία αφίσα να λέει ότι είναι δικός μου ο Alpha"



Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου μίλησε για όλα...


Η Κωνσταντίνα Σπυροπούλου έδωσε συνέντευξη στο περιοδικό Celebrity που πιθανόν να ταράξει κι άλλο τα νερά της ελληνικής showbiz.

Γεννήθηκες και μεγάλωσες στη Ρόδο, την οποία αναφέρεις συχνά. Πώς ήταν η Κωνσταντίνα ως παιδί; Ποια
ήταν τα όνειρά της;

Νομίζω ότι κάποιοι άνθρωποι δεν σταματούν ποτέ να ονειρεύονται – σε αυτή την κατηγορία ανθρώπων ανήκω κι εγώ. Ήμουν πάρα πολύ ξέγνοιαστη στη Ρόδο. Την αγαπώ πολύ την πατρίδα μου και προσπαθώ να ξεκλέβω χρόνο για να πηγαίνω. Η οικογένειά μου είναι αναπόσπαστο κομμάτι του εαυτού μου. Όταν ήμουν μικρή, συνήθως έπαιζα με τα παιδιά στη γειτονιά, έκανα ποδήλατο και διάβαζα πολύ. Ήμουν πολύ συνεπής με τα μαθήματά μου, οι γονείς μου δεν με κυνήγησαν ποτέ για αυτό.

Ο κόσμος της τηλεόρασης είναι γεμάτος ανατροπές και ανταγωνισμό – η Κατερίνα Καραβάτου πέρυσι ήταν μαζί σου και φέτος βρίσκεται ακριβώς απέναντί σου...

Πολύ καλά έκανε η Κατερίνα και άρπαξε την ευκαιρία που της δόθηκε, κι εγώ το ίδιο θα έκανα στη θέση της. Είναι επαγγελματίας. Να μην έπαιρνε δηλαδή τη δουλειά για να μην είναι «απέναντι»; Νομίζω ότι στην τηλεόραση χωρούν αρκετοί, κακώς το βλέπουμε αλλιώς. Δεν πιστεύω ότι πρέπει να φύγει κάποιος, για να έρθω εγώ στη θέση του. Και μου αρέσει να έχω κοντά μου ανθρώπους που μου μαθαίνουν πράγματα. Από την Κατερίνα πέρυσι έμαθα πολλά, έχει κάποια χαρακτηριστικά που μου αρέσουν πολύ. Είναι πολύ εργατική, χαρακτηριστικό που δεν βρήκα σε όλες μου τις συνεργασίες.

Αναφερόμενοι σε γυναίκες, ήθελα να μου μιλήσεις για τη σχέση σου με την Ελένη Μενεγάκη.

Αυτή τη στιγμή είμαι σε εντελώς διαφορετικό μήκος κύματος από την Ελένη. Δεν είμαι παντρεμένη, δεν έχω παιδιά, είμαι στο ξεκίνημα της καριέρας μου, δεν έχουμε την ίδια καθημερινότητα. Είναι τελείως διαφορετικές οι ζωές μας, χωρίς αυτό να σημαίνει κάτι. Είναι ένας άνθρωπος που αγαπώ και έχω πάντα μέσα στην καρδιά μου.

Έχει ακουστεί ότι, για όσον καιρό χρειαστεί να απουσιάσει από την εκπομπή της, για να γεννήσει, θα την αναλάβεις εσύ...

Δεν μου έχει γίνει κάποια τέτοια πρόταση, ούτε από την ίδια την Ελένη –που νομίζω ότι θα με έπαιρνε η ίδια τηλέφωνο να μου το πει– ούτε και πιο επίσημα, από κάποιο διευθυντή μου. Δεν ξέρω καν για πόσο καιρό θα λείψει η Ελένη, όπως και η Σταματίνα Τσιμτσιλή για μια-δυο εβδομάδες έλειψε και κάθε μέρα την αναπλήρωνε και άλλος.

Μιλώντας για φήμες, είσαι ένα πρόσωπο που περιβάλλεται από αυτές. Πριν τις γιορτές, π.χ., είχε ακουστεί ότι θα «κοπεί» η εκπομπή.

Το γεγονός ότι αυτή τη στιγμή υπάρχει η εκπομπή είναι η απάντηση. Νομίζω ότι τα λόγια περισσεύουν σε τέτοιες καταστάσεις, γι' αυτό κιόλας δεν βγήκα να διαψεύσω κάτι. Χρειάζεται λίγος καιρός ώστε να σε γνωρίσει ο κόσμος μέσα από τη δουλειά και να καταλάβει πραγματικά ποια είσαι. Όταν γίνει αυτό, τότε θα βγαίνω να απαντάω. Τώρα, δεν υπάρχει λόγος. Όχι γιατί φοβάμαι να διαψεύσω, αλλά γιατί αυτή τη στιγμή δεν το θεωρώ κομμάτι της δουλειάς μου.

Πώς νιώθεις, όμως, για αυτές τις φήμες, όπως π.χ. ότι πολλοί συνεργάτες της εκπομπής έχουν φύγει εξαιτίας σου;

Στην αρχή με επηρέαζαν πολύ, μετά όλο και λιγότερο. Εγώ, πάντως, πραγματικά έχω νιώσει καλά με τον κόσμο. Και εκεί απευθύνομαι, αυτός είναι ο τελικός μου αποδέκτης. Νομίζω πως με τον καιρό ξεκαθαρίζουν τα πράγματα, οι άνθρωποι καταλαβαίνουν ποια είμαι. Ο κόσμος μού έχει δείξει υποστήριξη με πολλούς τρόπους – είτε στο τηλεφωνικό κέντρο είτε στα δικά μου social media. Αυτή τη στιγμή στην Ελλάδα συμβαίνουν σοβαρά γεγονότα. Νομίζεις ότι κάθονται οι άνθρωποι να ασχοληθούν με το αν εγώ πήρα ένα κιλό ή αν είπα κάτι σε κάποιον; Αλλά είναι άσχημο να λένε ότι κάποιος χάνει τη δουλειά του εξαιτίας σου – μόνο αυτό είναι σημαντικό για μένα. Επειδή εργαζόμενη είμαι και επειδή –το λέω και το ξαναλέω– έτσι ξεκίνησα κι εγώ τη ζωή μου, από ένα μεροκάματο, και ξέρω πόσο σημαντικό είναι να πρέπει να πληρώσεις τους λογαριασμούς σου, δεν θα μπορούσα αυτό να το στερήσω από κάποιον. Επίσης, στο κανάλι δεν υπάρχει καμία αφίσα να λέει ότι είναι δικός μου ο Alpha. Οπότε, δεν το καταλαβαίνω αυτό. Το ότι μπορεί να είσαι φίλος με κάποιους ανθρώπους, δεν σε κάνει αυτόματα και ιδιοκτήτη.

Τον ιδανικό σύντροφο πώς τον ονειρεύεσαι;

Ο «ιδανικός σύντροφος» έχει για μένα την έννοια του ιδανικού άντρα για να κάνω τα παιδιά μου μαζί του. Αν συμπορεύεσαι με κάποιον για κάποιο διάστημα, προφανώς είναι ο ιδανικός για σένα. Μας ελκύουν οι άνθρωποι που έχουμε ανάγκη – το έχω αναλύσει. Κάθε φορά, αναλόγως τις συναισθηματικές μας ανάγκες, προσεγγίζουμε αυτούς που θα μας τις καλύψουν.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *