Την αξιολόγηση των δημόσιων υπηρεσιών από τους πολίτες, μέσω διαδικτύου, προαναγγέλλει ο αναπληρωτής υπουργός...
Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Γιώργος Κατρούγκαλος με συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής».
Ο κ. Κατρούγκαλος επισημαίνει ότι: «το βασικό σενάριο που επεξεργαζόμαστε περιλαμβάνει την αξιοποίηση του διαδικτυακού ΚΕΠ και για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών».
Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός, οι πολίτες θα μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις για δημόσια έγγραφα, προκειμένου να κερδίσουν χρόνο, καθώς θα απαιτείται η φυσική παρουσία μόνο για την παραλαβή εγγράφων.
Επίσης, οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με υπηρεσίες προκειμένου να αναφέρουν προβλήματα ή ελλείψεις στη λειτουργία της κρατικής μηχανής.
Για τον σκοπό αυτό το υπουργείο επεξεργάζεται πρόταση για τη διαμόρφωση μηχανισμού υποδοχής των αιτημάτων από τις υπηρεσίες.
Ακόμη, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το κράτος στέλνοντας τα σχόλιά τους στο διαδικτυακό ΚΕΠ και η αξιολόγησή τους θα λαμβάνεται υπόψη για τη βελτίωση των υπηρεσιών.
«Πρόθεσή μας είναι να μπορεί ακόμα και για μία λακκούβα να καταθέτει ο πολίτης το αίτημά του και μέσω της ηλεκτρονικής επικοινωνίας των υπηρεσιών να ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία», σημειώνει χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Παράπονα Ρόδου
Διοικητικής Μεταρρύθμισης, Γιώργος Κατρούγκαλος με συνέντευξή του στο «Έθνος της Κυριακής».
Ο κ. Κατρούγκαλος επισημαίνει ότι: «το βασικό σενάριο που επεξεργαζόμαστε περιλαμβάνει την αξιοποίηση του διαδικτυακού ΚΕΠ και για την αξιολόγηση των δημοσίων υπηρεσιών».
Όπως αναφέρει ο αναπληρωτής υπουργός, οι πολίτες θα μπορούν να καταθέτουν αιτήσεις για δημόσια έγγραφα, προκειμένου να κερδίσουν χρόνο, καθώς θα απαιτείται η φυσική παρουσία μόνο για την παραλαβή εγγράφων.
Επίσης, οι πολίτες θα μπορούν να επικοινωνούν με υπηρεσίες προκειμένου να αναφέρουν προβλήματα ή ελλείψεις στη λειτουργία της κρατικής μηχανής.
Για τον σκοπό αυτό το υπουργείο επεξεργάζεται πρόταση για τη διαμόρφωση μηχανισμού υποδοχής των αιτημάτων από τις υπηρεσίες.
Ακόμη, οι πολίτες θα μπορούν να αξιολογούν τις παρεχόμενες υπηρεσίες από το κράτος στέλνοντας τα σχόλιά τους στο διαδικτυακό ΚΕΠ και η αξιολόγησή τους θα λαμβάνεται υπόψη για τη βελτίωση των υπηρεσιών.
«Πρόθεσή μας είναι να μπορεί ακόμα και για μία λακκούβα να καταθέτει ο πολίτης το αίτημά του και μέσω της ηλεκτρονικής επικοινωνίας των υπηρεσιών να ενημερώνεται η αρμόδια υπηρεσία», σημειώνει χαρακτηριστικά ο υπουργός.
Παράπονα Ρόδου
Υπουργέ είσαι για γέλια και για κλάματα, αντί να προχωρήσετε σε πλήρη αναδιάρθρωση οn line των υπηρεσιών του κράτους ώστε οι πολίτες να τυπώμουν τα πιστοποιητικά που θέλουν στο σπίτι τους και να μειωθεί το δημόσιο όπως σε όλα τα κράτη της ΕΟΚ, εσύ τώρα μας λες , να κάνουμε αίτηση και μετά να πάμε στο ΚΕΠ να την πάρουμε!!! Εκεί να δεις γέλια και κλάματα όταν σου λέει ο κάθε υπάλληλος "δεν πήραμε καμία αίτησή σας"...... ξαναπεράστε αύριο!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚάνε κανα ταξιδάκι στην πολιτισμένη Ευρώπη για να δείτε και να μάθετε πως εξυπηρετούνται οι πολίτες!!! Αχρηστοι τα φάγατε όλα τα λεφτά από την μηχανογράνωση του κράτους που πήραμε από την ΕΟΚ και ΚΑΝΕΙΣ δεν πήγε μέσα!!!! ΑΡΧΙΣΕ ΠΡΩΤΑ ΑΠΟ ΚΕΙ και μετά να μας λες για τις εντυπώσεις των πολιτών. Αλλά εσύ δεν στήθηκες μερικές ώρες στην ουρά στο ΙΚΑ, στο μεταναστών, στην εφορία, στα ΚΕΠ να δεις την αγανάκτηση των πολιτών. Αλλωστε τα ΖΩΑ πάλι εσάς θα ψηφίσουν!!
Μην τάζεις πολλά γιατί οι κολοτούμπες είναι το εθνικό μας σπορ και άθλημα!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήκαι φυσικά κάποιος "ημέτρερος" θα πάρει την δουλειά για αυτό το σαϊτ!!!!
ΑπάντησηΔιαγραφή