ροή ειδήσεων

Η Ελληνίδα δημοσιογράφος που κατάφερε να αιφνιδιάσει Φρ. Ολάντ και Α. Μέρκελ



Πώς η Μαρία Δεναξά έσπασε τον αποκλεισμό Ελλήνων δημοσιογράφων στην κοινή συνέντευξη...
Τύπου των ηγετών για να ρωτήσει: «κάνετε μυστικά σχέδια για Grexit»;

Μια ερώτηση που αιφνιδίασε τον Γάλλο πρόεδρο και την Γερμανίδα καγκελάριο κατάφερε να υποβάλει η ανταποκρίτρια του Mega στο Παρίσι, Μαρία Δεναξά στην κοινή συνέντευξη τύπου των δύο ηγετών, σπάζοντας τον αποκλεισμό που είχε επιβληθεί σε δημοσιογράφους εκτός Γαλλίας και Γερμανίας.

Το ερώτημα που αιφνιδίασε τους δύο ηγέτες ήταν: «Το Spiegel σήμερα έγραψε ότι η Ευρωπαϊκή Κεντρική Τράπεζα προετοιμάζεται για ένα Grexit. Το Βερολίνο και το Παρίς εξετάζουν παρασκηνιακά ένα τέτοιο σενάριο»; Ύστερα από την αρχική αμηχανία, ο Γάλλος πρόεδρος απάντησε: «Δεν εξετάζουμε τέτοιο σενάριο. Αναζητούμε λύση».

Το πώς κατάφερε να… παρεισφρήσει στη συνέντευξη Τύπου, σπάζοντας το πρωτόκολλο, το περιέγραψε η Μ. Δεναξά, μιλώντας στο NEWSIT:

Έφτασα στο Ελιζέ την ώρα περίπου που έφτανε και η Μέρκελ. Μπήκα κανονικά με την δημοσιογραφική μου ταυτότητα και κάποια στιγμή γύρω στις 14.00 μας βάλανε μέσα στο χώρο που θα γινόταν η συνέντευξη τύπου.

Προηγουμένως είχα απευθυνθεί στην γραμματεία του Φρανσουά Ολάντ που είναι υπεύθυνη για τον Τύπο για το αν θα μπορούσα να υποβάλλω κάποια ερώτηση. Μού είπαν ότι είναι αυστηρά δύο ερωτήματα για την Ελλάδα από Γερμανούς δημοσιογράφους και δύο ερωτήματα για την Ελλάδα από Γάλλους δημοσιογράφους και ότι θα έπρεπε να τα βρω με τους συναδέλφους μου.

Μπαίνοντας μέσα στην αίθουσα που θα γινόταν η συνέντευξη τύπου, κάθισα στην πλευρά των Γερμανών δημοσιογράφων μαζί με την Γερμανική διπλωματική αποστολή. Ρωτάω εκεί τους Γερμανούς δημοσιογράφους αν θα μπορούσα να υποβάλλω κάποια ερώτηση και μου απάντησαν πως έπρεπε να ρωτήσουν τους Γερμανούς διπλωμάτες.

Η απάντηση που μου έδωσε μια γυναίκα ήταν «όχι, όχι, αυστηρά θα πρέπει να υποβάλλουμε τις ερωτήσεις Γάλλοι και Γερμανοί δημοσιογράφοι, έτσι γίνεται στη Γερμανία, έτσι θα πρέπει να γίνει και εδώ, αλλά αφήστε με να ρωτήσω μέσα στο επιτελείο της Μέρκελ».

Στη συνέχεια, η γυναίκα αυτή έκανε ότι κάτι έστελνε με το κινητό της. Έρχεται τότε προς το μέρος μου και μου λέει «να ενσωματώσουμε την ερώτησή σας με την ερώτηση του Γερμανού συναδέλφου σας». Εγώ απάντησα «πως το μέσο μου με έστειλε εδώ για να απευθύνω ερώτηση, δε με στέλνει για να δώσω την ερώτησή μου στον Γερμανό συνάδελφό μου. Θέλω να κάνω ερώτηση» και μου απάντησε «όχι, όχι, αποκλείεται».

Ακούει τη συζήτηση εκείνη την ώρα μια Γαλλίδα δημοσιογράφος που δουλεύει για ιδιωτικό σταθμό και με παίρνει παράμερα και μου λέει ότι θα συνεννοηθεί με τους Γάλλους συναδέλφους για να μου παραχωρήσουν μια από τις δύο ερωτήσεις.

«Δεν είναι δυνατόν» είπε η Γαλλίδα δημοσιογράφος «να μιλάει ο Ολάντ με τη Μέρκελ για την Ελλάδα και η Ελλάδα να μην έχει βήμα, να μη μπορεί να υποβάλλει ερώτηση Έλληνας δημοσιογράφος». Πήγε, συνεννοήθηκε και με πήρε δίπλα της για να μπορέσω να ρωτήσω εγώ τη Μέρκελ αντί ένας Γάλλος συνάδελφος.

Και φυσικά, αυτό δεν το είπαμε σε κανέναν εκεί, ούτε στη γαλλική διπλωματική αντιπροσωπεία αλλά ούτε και στη Γερμανική και έτσι μπόρεσα και υπέβαλλα την ερώτηση.

Και βεβαίως, όταν ο Ολάντ άκουσε, Μαρία Δεναξά απο την Ελλάδα για το Μega, ενοχλήθηκε πάρα πολύ, πήρε ένα σκληρό και αυστηρό ύφος την ώρα της απάντησης. Δεν με κοιτούσε καθόλου, σε αντίθεση με την Άνγκελα Μέρκελ η οποία με έψαχνε μέσα στο πλήθος και με κοιτούσε μέσα στα μάτια όταν μου απαντούσε και αυτό μου έκανε μεγάλη εντύπωση.

Βέβαια, μεγαλύτερη εντύπωση μου έκανε η αλληλεγγύη των Γάλλων συναδέλφων, δεν το περίμενα αυτό και δεν μου έχει ξανατύχει όσα χρόνια είμαι στη Γαλλία.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *