Τι σχέση μπορεί να έχουν τα γνωστά σε όλους τους χρήστες smartphones emoticons με το λογαριασμό του κινητού; Όπως αποκαλύπτει...
το BBC, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί... αναλογική.
Σύμφωνα με το BBC αλλά και η σελίδα για θέματα καταναλωτή Money Saving Expert, υπάρχουν στη Βρετανία και άλλες χώρες, αλλεπάλληλες καταγγελίες καταναλωτών, για υπέρογκες χρεώσεις σε λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας και το πρόβλημα φαίνεται να σχετίζεται με τη χρήση των emoticons στα γραπτά μηνύματα (sms).
Το πρόβλημα αφορά παλαιότερα μοντέλα κινητών, με κάποια μοντέλα Samsung και Apple να έχουν το μεγαλύτερο θέμα.
Η υπερβολική χρέωση έχει να κάνει με το πώς "διαβάζουν" ορισμένα λογισμικά τα εμότικονς. Ορισμένα παλαιότερα handsets, μετατρέπουν αυτόματα το κείμενο που περιέχει εμότικονς σε (multi-media service) που έχει άλλη χρέωση ή δεν περιλαμβάνεται σε πακέτα δωρεάν χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν:
Οι πελάτες να επικοινωνούν με τον πάροχο τους για να ενημερώνονται τι ισχύει για κάθε εταιρεία αλλά και το μοντέλο του κινητού τους.
Να προσέχουν αν το κινητό τους ειδοποιεί ότι το SMS μετετράπη σε MMS.
Να αποφεύγουν τη χρήση εμότικονς, τουλάχιστον μέχρι να ενημερωθούν για το τι ισχύει.
Να χρησιμοποιούν, όσο μπορούν, υπηρεσίες δωρεάν ανταλλαγής μηνυμάτων κειμένου όπως το Apple's iMessage, το WhatsApp ή το Viber, ειδικά για μεγαλύτερης έκτασης sms.
Παράπονα Ρόδου
το BBC, θα μπορούσε να χαρακτηριστεί... αναλογική.
Σύμφωνα με το BBC αλλά και η σελίδα για θέματα καταναλωτή Money Saving Expert, υπάρχουν στη Βρετανία και άλλες χώρες, αλλεπάλληλες καταγγελίες καταναλωτών, για υπέρογκες χρεώσεις σε λογαριασμούς κινητής τηλεφωνίας και το πρόβλημα φαίνεται να σχετίζεται με τη χρήση των emoticons στα γραπτά μηνύματα (sms).
Το πρόβλημα αφορά παλαιότερα μοντέλα κινητών, με κάποια μοντέλα Samsung και Apple να έχουν το μεγαλύτερο θέμα.
Η υπερβολική χρέωση έχει να κάνει με το πώς "διαβάζουν" ορισμένα λογισμικά τα εμότικονς. Ορισμένα παλαιότερα handsets, μετατρέπουν αυτόματα το κείμενο που περιέχει εμότικονς σε (multi-media service) που έχει άλλη χρέωση ή δεν περιλαμβάνεται σε πακέτα δωρεάν χρόνου ομιλίας και μηνυμάτων.
Οι ειδικοί συμβουλεύουν:
Οι πελάτες να επικοινωνούν με τον πάροχο τους για να ενημερώνονται τι ισχύει για κάθε εταιρεία αλλά και το μοντέλο του κινητού τους.
Να προσέχουν αν το κινητό τους ειδοποιεί ότι το SMS μετετράπη σε MMS.
Να αποφεύγουν τη χρήση εμότικονς, τουλάχιστον μέχρι να ενημερωθούν για το τι ισχύει.
Να χρησιμοποιούν, όσο μπορούν, υπηρεσίες δωρεάν ανταλλαγής μηνυμάτων κειμένου όπως το Apple's iMessage, το WhatsApp ή το Viber, ειδικά για μεγαλύτερης έκτασης sms.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.