Mε αφορμή την εκ νέου εμφάνιση κρουσμάτων με ζημιωθείσες ξενοδοχειακές μονάδες... στη Ζάκυνθο και στα Χανιά , το Ξενοδοχειακό Επιμελητήριο της Ελλάδας, κοινοποιεί στους ξενοδόχους, ενημέρωση που δόθηκε από την Διεύθυνση καρτών τράπεζας, ως προς την πρακτική που ακολουθούν οι φερόμενοι ως δράστες απάτης, προκειμένου οι ξενοδόχοι να γνωρίζουν πώς θα πρέπει να ενεργούν σε παρόμοιες περιπτώσεις.
Σύμφωνα με την τράπεζα, «Αρχικά , γίνεται η κράτηση (μέσω e-mail ή στο site της επιχείρησης) και σαν εξ αποστάσεως μέσο πληρωμής χρησιμοποιείται από τον «πελάτη» μια πιστωτική κάρτα που , όπως αποδεικνύεται εκ των υστέρων , ανήκει σε άτομο που δεν γνωρίζει τίποτα για τη συναλλαγή. Ο «πελάτης» είναι συνήθως ιδιώτης ή ταξιδιωτικός πράκτορας που κάνει κράτηση για γκρουπ τουριστών.
Αφού γίνει η χρέωση της πιστωτικής κάρτας και μερικές ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης , ο «πελάτης» ακυρώνει την κράτηση επικαλούμενος λόγους ανωτέρας βίας και ζητεί από την επιχείρηση να του επιστρέψει το ποσόν της κράτησης σε δικό του όμως τραπεζικό λογαριασμό αντί του λογαριασμού της πιστωτικής κάρτας με την δικαιολογία ότι η πιστωτική του κάρτα έχει κλαπεί και έχει ακυρωθεί(αν ο «πελάτης» είναι ταξιδιωτικός πράκτορας ζητεί αντίστοιχα να του καταβληθεί με τον ίδιο τρόπο και η προμήθεια του). Με τον τρόπο αυτό οι φερόμενοι ως δράστες έχουν κατορθώσει να εξαπατήσουν πολλές επιχειρήσεις του κλάδου εκμεταλλευόμενοι την καλή πίστη και ενδεχομένως την ελλιπή γνώση των υπαλλήλων σε ότι αφορά τους κανονισμούς που διέπουν τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα.
Για την πρόληψη τέτοιων κρουσμάτων απάτης , θα πρέπει να έχετε ως κανόνα το εξής: «Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, που έχει πληρωθεί μέσω πιστωτικής κάρτας μην αποδίδετε ποτέ μετρητά στον πελάτη ή σε άλλο τραπεζικό λογαριασμό του, αλλά πιστώστε τη συναλλαγή στο λογαριασμό της ίδιας πιστωτικής κάρτας που είχατε χρεώσει αρχικά».
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν!!!
Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Παράπονα Ρόδου
Σύμφωνα με την τράπεζα, «Αρχικά , γίνεται η κράτηση (μέσω e-mail ή στο site της επιχείρησης) και σαν εξ αποστάσεως μέσο πληρωμής χρησιμοποιείται από τον «πελάτη» μια πιστωτική κάρτα που , όπως αποδεικνύεται εκ των υστέρων , ανήκει σε άτομο που δεν γνωρίζει τίποτα για τη συναλλαγή. Ο «πελάτης» είναι συνήθως ιδιώτης ή ταξιδιωτικός πράκτορας που κάνει κράτηση για γκρουπ τουριστών.
Αφού γίνει η χρέωση της πιστωτικής κάρτας και μερικές ημέρες πριν την ημερομηνία άφιξης , ο «πελάτης» ακυρώνει την κράτηση επικαλούμενος λόγους ανωτέρας βίας και ζητεί από την επιχείρηση να του επιστρέψει το ποσόν της κράτησης σε δικό του όμως τραπεζικό λογαριασμό αντί του λογαριασμού της πιστωτικής κάρτας με την δικαιολογία ότι η πιστωτική του κάρτα έχει κλαπεί και έχει ακυρωθεί(αν ο «πελάτης» είναι ταξιδιωτικός πράκτορας ζητεί αντίστοιχα να του καταβληθεί με τον ίδιο τρόπο και η προμήθεια του). Με τον τρόπο αυτό οι φερόμενοι ως δράστες έχουν κατορθώσει να εξαπατήσουν πολλές επιχειρήσεις του κλάδου εκμεταλλευόμενοι την καλή πίστη και ενδεχομένως την ελλιπή γνώση των υπαλλήλων σε ότι αφορά τους κανονισμούς που διέπουν τις συναλλαγές με πιστωτική κάρτα.
Για την πρόληψη τέτοιων κρουσμάτων απάτης , θα πρέπει να έχετε ως κανόνα το εξής: «Σε περίπτωση ακύρωσης της συναλλαγής, που έχει πληρωθεί μέσω πιστωτικής κάρτας μην αποδίδετε ποτέ μετρητά στον πελάτη ή σε άλλο τραπεζικό λογαριασμό του, αλλά πιστώστε τη συναλλαγή στο λογαριασμό της ίδιας πιστωτικής κάρτας που είχατε χρεώσει αρχικά».
ΠΡΟΣΟΧΗ λοιπόν!!!
Πηγή: ΧΡΗΜΑ & ΤΟΥΡΙΣΜΟΣ
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.