Αναγνώστης: Όπως συμβαίνει στο τέλος κάθε μήνα, έτσι και στις δύο τελευταίες εργάσιμες του Φεβρουαρίου,...
οι τράπεζες είχαν παρά μα παρά πολύ κόσμο, αλλά αν και οι διευθυντές των καταστημάτων τις Ρόδου το γνωρίζουν πολύ καλά, αντί να βοηθούν την κατάσταση ώστε να εξυπηρετείτε ο κόσμος γρηγορότερα τα ομαλότερα , την επιδεινώνουν κάνοντας κακό προγραμματισμό των αδειών των υπάλληλων τους με αποτέλεσμα στο τέλος του μήνα αντί τα καταστήματα να είναι σχετικά πλήρες από προσωπικό, απουσιάζουν οι περισσότεροι από ότι πρέπει, ταλαιπωρώντας ακόμη περισσότερο τον κόσμο.
Ας προσέξουν λοιπόν οι κ.κ Διευθυντές να δείξουν υπευθυνότητα και να διοικούν τα καταστήματα τους ορθά και όχι επιπόλαια, και να είναι και αυτοί αλλά και οι υπάλληλοι τους ευγενικοί με τον κόσμο.
Παράπονα Ρόδου
ΚΑΛΑ ΤΑ ΛΕΣ ΦΙΛΕ ΑΛΛΑ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ ΝΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟ Ε-BANKING
ΑπάντησηΔιαγραφήTO ATM KAI TA ΑΥΤΟΜΑΤΑ ΜΗΧΑΝΗΜΑΤΑ ΠΛΗΡΩΜΩΝ!!! ΚΑΙ ΟΙ ΟΥΡΕΣ ΘΑ ΜΕΙΩΘΟΥΝ!!
Οι διευθυντες παλιας και καλης κοπης εχουν βγει πλεον στην συνταξη, τωρα εχουν αναλαβει
ΑπάντησηΔιαγραφήκατι παιδακια που δεν ξερουν τι τους γινεται !! βαζουν το ακριβό κουστουμακι καθονται στην καρεκλα, πίνουν τον εσπρεσο στο γραφειο και το παιζουν διευθυντες !!!!! και ουσια μηδεν!!!!!
Ρε είστε καλά;;;;; Τι είναι αυτά που γράφετε όλοι σας. Τις κάρτες τι τις έχετε;; Όλα γίνονται με τις κάρτες. Αντε να δούμε τι θα κάνετε όταν από 1-1-2017 το αφορολόγητο θα είναι όσες οι πληρωμές με τις κάρτες!!!! Αντε πια, ο κόσμος πάει μπροστά και εσείς ακόμα πίσω στα παλιά!!!
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλά να πάθετε που ταλαιπωρείστε. Οποιος δεν έχει μυαλό έχει πόδια!!!