Υπάρχουν «μικρά μυστικά» στο γέμισμα του ρεζερβουάρ του αυτοκινήτου σας που μπορούν... να σας εξασφαλίσουν οικονομία… στη βενζίνη:
Δείτε πως…
* Βάλτε βενζίνη όταν ο δείκτης της βενζίνης είναι περίπου στη μέση (.. λέμε τώρα) ‘Οσο περισσότερο καύσιμο έχεις στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του.Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι μπορείς να φανταστείς.
* Μην βάζετε βενζίνη αν έχει προηγηθεί ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από το βυτιοφόρο.Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί.
* Ανοιξη και καλοκαίρι γεμίζουμε το όχημά βενζίνη νωρίς το πρωί Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ’ όλα τα πρατήρια βενζίνης οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσεις απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σου δεν θα είναι ακριβώς ένα λίτρο.
* Όταν γεμίζεις ο ίδιος σε self service πρατήριο, μην βάζεις την αντλία στην υψηλή ταχύτητα.
Απ’ τις τρεις ταχύτητες/στάδια: χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό, το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ’ την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού.
Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνεις λιγότερο καύσιμο.
Παράπονα Ρόδου
* Βάλτε βενζίνη όταν ο δείκτης της βενζίνης είναι περίπου στη μέση (.. λέμε τώρα) ‘Οσο περισσότερο καύσιμο έχεις στο ρεζερβουάρ, τόσο λιγότερος αέρας υπάρχει στο διαθέσιμο χώρο του.Η βενζίνη εξατμίζεται γρηγορότερα απ’ ό,τι μπορείς να φανταστείς.
* Μην βάζετε βενζίνη αν έχει προηγηθεί ανεφοδιασμός του βενζινάδικου από το βυτιοφόρο.Είναι πολύ πιθανό το καύσιμο να έχει ανακατευτεί.
* Ανοιξη και καλοκαίρι γεμίζουμε το όχημά βενζίνη νωρίς το πρωί Γιατί η θερμοκρασία εδάφους είναι χαμηλή. Σ’ όλα τα πρατήρια βενζίνης οι δεξαμενές είναι υπόγειες. Άρα, όσο πιο κρύο είναι το έδαφος, τόσο μεγαλύτερη είναι η πυκνότητα του καυσίμου. Αν γεμίσεις απόγευμα, ή βράδυ, το λίτρο σου δεν θα είναι ακριβώς ένα λίτρο.
* Όταν γεμίζεις ο ίδιος σε self service πρατήριο, μην βάζεις την αντλία στην υψηλή ταχύτητα.
Απ’ τις τρεις ταχύτητες/στάδια: χαμηλό στάδιο, μεσαίο κι υψηλό, το χαμηλό ελαχιστοποιεί τους ατμούς που δημιουργούνται απ’ την βενζίνη. Σε όλες τις μάνικες προκαλείται μια επιστροφή ατμού.
Εάν γεμίζετε στο γρήγορο, ένα μέρος του καυσίμου, που πηγαίνει στο ρεζερβουάρ γίνεται ατμός βενζίνης. Αυτός ο ατμός γυρίζει πίσω στην υπόγεια δεξαμενή του βενζινάδικου κι έτσι στην πραγματικότητα παραλαμβάνεις λιγότερο καύσιμο.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.