Ένας ηλεκτρικός κινητήρας για αεροσκάφη πέντε φορές πιο ισχυρός από αυτούς που ...
χρησιμοποιούνται σήμερα αναπτύχθηκε από το γερμανικό κολοσσό Siemens, ανοίγοντας το δρόμο για την εφαρμογή ηλεκτρικής ενέργειας στις αερομεταφορές σε μεγάλη εμπορική κλίμακα...
Ζυγίζοντας μόλις λίγο περισσότερο από 50 κιλά, ο κινητήρας αποδίδει 260 κιλοβάτ ισχύος, πέντε φορές περισσότερα από τα αντίστοιχα συστήματα της ίδιας κατηγορίας.
Οι εκπρόσωποι της Siemens δήλωσαν ότι ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση σε αεροσκάφη και θα μπορεί να υποστηρίξει την απογείωση ενός αεροπλάνου βάρους έως δύο τόνων, κάτι που έως τώρα ήταν εκτός των δυνατοτήτων των προηγούμενων ηλεκτρικών κινητήρων.
«Η καινοτομία αυτή θα καταστήσει δυνατή την κατασκευή μίας σειράς υβριδικών ηλεκτρικών αεροσκαφών με τέσσερις ή περισσότερες θέσεις», δήλωσε ο Φρανκ Άντον, επικεφαλής του τομέα eAircraft στη Siemens Corporate Technology, την κεντρική μονάδα έρευνας της εταιρείας.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η χρήση της υβριδικής ηλεκτρικής τεχνολογίας σε εμπορικά αεροσκάφη με 50 έως 100 επιβάτες έχει αρκετές πιθανότητες να γίνει μεσοπρόθεσμα πραγματικότητα», πρόσθεσε.
Η ελαφριά μηχανή παρέχει περίπου 5 κιλοβάτ ισχύος ανά κιλό βάρους, μία εξαιρετική αναλογία λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι συμβατικοί ηλεκτροκινητήρες που χρησιμοποιούνται σε βιομηχανικές εφαρμογές παρέχουν λιγότερο από 1 κιλοβάτ ισχύος ανά κιλό.
Εξάλλου, τα συστήματα που χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικά οχήματα παρέχουν συνήθως περίπου 2 κιλοβάτ ανά κιλό.
Οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις του κινητήρα έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν πριν από το τέλος του 2015. Στο επόμενο στάδιο, οι ερευνητές της Siemens θα προσπαθήσουν να ενισχύσουν την απόδοσή του ακόμη περισσότερο.
Παράπονα Ρόδου
χρησιμοποιούνται σήμερα αναπτύχθηκε από το γερμανικό κολοσσό Siemens, ανοίγοντας το δρόμο για την εφαρμογή ηλεκτρικής ενέργειας στις αερομεταφορές σε μεγάλη εμπορική κλίμακα...
Ζυγίζοντας μόλις λίγο περισσότερο από 50 κιλά, ο κινητήρας αποδίδει 260 κιλοβάτ ισχύος, πέντε φορές περισσότερα από τα αντίστοιχα συστήματα της ίδιας κατηγορίας.
Οι εκπρόσωποι της Siemens δήλωσαν ότι ο κινητήρας έχει σχεδιαστεί ειδικά για χρήση σε αεροσκάφη και θα μπορεί να υποστηρίξει την απογείωση ενός αεροπλάνου βάρους έως δύο τόνων, κάτι που έως τώρα ήταν εκτός των δυνατοτήτων των προηγούμενων ηλεκτρικών κινητήρων.
«Η καινοτομία αυτή θα καταστήσει δυνατή την κατασκευή μίας σειράς υβριδικών ηλεκτρικών αεροσκαφών με τέσσερις ή περισσότερες θέσεις», δήλωσε ο Φρανκ Άντον, επικεφαλής του τομέα eAircraft στη Siemens Corporate Technology, την κεντρική μονάδα έρευνας της εταιρείας.
«Είμαστε πεπεισμένοι ότι η χρήση της υβριδικής ηλεκτρικής τεχνολογίας σε εμπορικά αεροσκάφη με 50 έως 100 επιβάτες έχει αρκετές πιθανότητες να γίνει μεσοπρόθεσμα πραγματικότητα», πρόσθεσε.
Η ελαφριά μηχανή παρέχει περίπου 5 κιλοβάτ ισχύος ανά κιλό βάρους, μία εξαιρετική αναλογία λαμβάνοντας υπόψη το γεγονός ότι οι συμβατικοί ηλεκτροκινητήρες που χρησιμοποιούνται σε βιομηχανικές εφαρμογές παρέχουν λιγότερο από 1 κιλοβάτ ισχύος ανά κιλό.
Εξάλλου, τα συστήματα που χρησιμοποιούνται σε ηλεκτρικά οχήματα παρέχουν συνήθως περίπου 2 κιλοβάτ ανά κιλό.
Οι πρώτες δοκιμαστικές πτήσεις του κινητήρα έχουν προγραμματιστεί να ξεκινήσουν πριν από το τέλος του 2015. Στο επόμενο στάδιο, οι ερευνητές της Siemens θα προσπαθήσουν να ενισχύσουν την απόδοσή του ακόμη περισσότερο.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.