ροή ειδήσεων

Η Μίνα Ορφανού και ο γιατρός από τη Ρόδο - video



Η Μίνα Ορφανού μίλησε, στην εκπομπή Αργά και στον Θοδωρή Αθερίδη,... για το φλερτ που δέχτηκε από άνδρα, ο οποίος δεν είχε καταλάβει ότι είναι τρανσέξουαλ.

«Είχα γνωρίσει έναν γιατρό στη Ρόδο και μου λέει "Θέλω να σου κάνω το τραπέζι". Επειδή δεν είχε καταλάβει, του λέω "Ξέρεις εγώ δεν είμαι γυναίκα". Με κοιτάζει και μου λέει: "Μου αρέσουν και οι λεσβίες". Του λέω "Ούτε λεσβία είμαι. Είμαι τρανσέξουαλ". Σηκώθηκε από το τραπέζι με τόση πίεση που το τραπέζι ήρθε πάνω μου, φύγανε όλα! ¨ολο το εστιατόριο είχε γυρίσει. Ήταν σαν να άνοιξε ο ουρανός και να κατέβηκαν κάτω Αρειανοί!», περιέγραψε η ηθοποιός.


Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *