ροή ειδήσεων

Ημερίδα για μια πιο ποιοτική Ρόδο, από τον Σύλλογο Διευθυντών Ξενοδοχείων του νησιού



'Οι πελάτες ψάχνουν κάτι διαφορετικό και μοναδικό! Νέες συναρπαστικές εμπειρίες.... Θέλουν κάτι καινούριο, άγνωστο, αυθεντικό. Εμείς μείναμε στο 'ήλιος Θάλασσα και αρχαιότητες'. Και τώρα τελευταία και 'All Inclusive'. Χρειαζόμαστε εμπλουτισμό του προϊόντος μας', δηλώνει ο πρόεδρος του Συλλόγου Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου κ. Γιώργος Ματσίγκος.

Με επιτυχία χαρακτηρίστηκε η 2η Ημερίδα Ποιότητος που διοργάνωσε ο Σύλλογος Διευθυντών Ξενοδοχείων Ρόδου, σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδ/νήσου την Παρασκευή 3 Απριλίου. Παρόντες στην κατάμεστη αίθουσα του ξενοδοχείου Rodos Park, ο χωρικός αντιπεριφερειάρχης κ. Χαράλαμπος Κόκκινος, ο δήμαρχος Ρόδου κ. Φώτης Χατζηδιάκος, ο βουλευτής του ΣΥΡΙΖΑ κ. Δημήτρης Γάκης, οι αντιδήμαρχοι κ. Ελευθέριος Χατζηιωάννου και κα Μαρία Χατζηλαζάρου, ο αντιπρόεδρος του Επιμελητηρίου κ. Γιάννης Κακλιός, ο αντιπρόεδρος της Ένωσης Ξενοδόχων κ. Γιώργος Τσέλιος, ο αντιπρόεδρος του ΣΕΤΕ κ. Κώστας Κωσταντινίδης εκπρόσωποι των τουριστικών φορέων, ξενοδόχοι, τουριστικοί πράκτορες και διευθυντές ξενοδοχείων. Χαιρετισμό απέστειλε ο κ. Κόνσολας.

Την έναρξη της ημερίδας έκανε η υπουργός Τουρισμού κα Έλενα Κουντουρά μέσω Skype. Στην προσφώνησή του ο πρόεδρος του Συλλόγου κ. Γιώργος Ματσίγκος ζήτησε από την υπουργό τη συμβολή της στην προσπάθεια του Συλλόγου και των φορέων για την συνεχή βελτίωση των υπηρεσιών και υποδομών του νησιού στον τουρισμό, στοχεύοντας πάντα στην ποιότητα. Την κάλεσε δε να έρθει σύντομα στην Ρόδο.

Η υπουργός συνεχάρη τον Σύλλογο για τις προσπάθειες που καταβάλλει για τον τουρισμό της Ρόδου. “Η Ρόδος συνδυάζει αρμονικά το φυσικό περιβάλλον, τον πολιτισμό, την ιστορία. Δίκαια βρίσκεται στην ελίτ των τουριστικών προορισμών. Αυτό που επιδιώκουμε εμείς από την πλευρά μας για τη φετινή σεζόν είναι η αύξηση των αφίξεων και των εσόδων”, δήλωσε η κα Κουντουρά. “Αυτό μπορεί να επιτευχθεί με τη βελτίωση και την άνοδο του ποιοτικού τουρισμού. Η ποιότητα είναι μονόδρομος για τον τουρισμό μας. Πρέπει να είμαστε ανταγωνιστικοί και ελκυστικοί. Πρέπει να αναβαθμίσουμε τις υποδομές μας να ανταποκρινόμαστε στις προσδοκίες και των πιο ανταγωνιστικών επισκεπτών μας. έχω πολλά παράπονα και για πολλούς εξαιρετικούς προορισμούς που δεν είναι καθαροί. Οι τουρίστες παραπονιούνται ότι βγαίνοντας από το ξενοδοχείο αντικρίζουν εικόνες που δεν είναι οι καλύτερες δυνατές. Εμείς θα σταθούμε δίπλα σας για να τα πετύχουμε όλα αυτά”.

Στην συνέχεια ο κ. Ματσίγκος ανέλυσε τι είναι ποιότητα στον τουρισμό και ότι είναι μονόδρομος για να ανταγωνιστούμε τους φθηνότερους προορισμούς.



Η ομιλία του πρόεδρου είναι η ακόλουθη:

“Ο Σύλλογός μας σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου διοργανώνει την 2η ημερίδα Ποιότητας Τουρισμού της Ρόδου. Σκοπός της σημερινής εκδήλωσης δεν είναι να προβάλουμε τα προβλήματα και τα αρνητικά σημεία του νησιού, αλλά να τα καταγράψουμε, να συζητήσουμε και να προγραμματίσουμε λύσεις και δράσεις, για να βελτιώσουμε την εικόνα του νησιού, και τις υποδομές, για να καθιερώσουμε την Ρόδο μας, ως έναν ‘Ποιοτικό Προορισμό’.

Κοινή επιδίωξή μας πρέπει να είναι η συνεχής βελτίωση της ποιότητας του τουριστικού προϊόντος. Την χρονιά που μας πέρασε φιλοξενήσαμε και εξυπηρετήσαμε εκατομμύρια επισκέπτες, εισπράξαμε εκατομμύρια ευρώ και αντί να είμαστε ευχαριστημένοι, εργαζόμενοι και επιχειρηματίες αγωνιούν και προβληματίζονται. Έχουν δίκιο, γιατί πουλήσαμε φθηνά…πουλάμε φθηνά τον παράδεισο που διαθέτουμε! Η Ρόδος παρέμεινε κλασικός προορισμός για πολλά χρόνια. Οι καιροί όμως άλλαξαν. Οι πελάτες ψάχνουν κάτι διαφορετικό και μοναδικό! Νέες συναρπαστικές εμπειρίες. Θέλουν κάτι καινούριο, άγνωστο, αυθεντικό. Εμείς μείναμε στο ‘ήλιος Θάλασσα και αρχαιότητες’. Και τώρα τελευταία και ‘All Inclusive’. Χρειαζόμαστε εμπλουτισμό του προϊόντος μας.

Στόχος μας, πρέπει να είναι η ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των προσφερόμενων υπηρεσιών και η επέκταση της τουριστικής περιόδου με εμπλουτισμό της προσφερόμενης τουριστικής εμπειρίας προς τους επισκέπτες, την αναβάθμιση των υποδομών…και προβολή όλων των ομορφιών και εναλλακτικών μορφών τουρισμού της Ρόδου, στοχεύοντας πάντα στην Ποιότητα.

Την καταγραφή των προβλημάτων και του ορισμού υπεύθυνου ποιότητος και οργάνωσης του προορισμού, όπως έχουμε και στα ξενοδοχεία μας, για συντονισμό, οργάνωση, επίλυση προβλημάτων και καθιέρωση της Ρόδου ως έναν ‘ποιοτικό προορισμό’.

Δεν είναι δυνατόν οι διευθυντές , οι ξενοδόχοι, οι επιχειρηματίες να προγραμματίζουν αμέσως με το κλείσιμο της σεζόν, την επίλυση των προβλημάτων και την σωστή οργάνωση των επιχειρήσεων για την επόμενη σεζόν, ενώ ο προορισμός να ετοιμάζεται μετά το άνοιγμα, αφού πρώτα ξαναεμφανισθούν τα προβλήματα.
Δυστυχώς τα προβλήματα επαναλαμβάνονται, η Ρόδος από το καθαρότερο και ωραιότερο νησί της μεσογείου, το σμαραγδένιο νησί της μεσογείου όπως μας αποκαλούν, προσπαθεί να επιβιώσει και να ανταποκριθεί τουριστικά χάρης στο φιλότιμο και την προσπάθεια πολλών επιχειρηματιών.

Κυρίες και Κύριοι,
Δεν θα αναλύσω εγώ το θέμα ποιότητα, σήμερα έχουμε κοντά μας, αξιόλογους ομιλητές ειδικούς στον τουρισμό οι οποίοι θα μας αναλύσουν τι πρέπει να κάνουμε ή δεν κάνουμε σωστά, θα αναφέρω περιληπτικά όμως, πως το αντιλαμβάνονται οι διευθυντές, επισημαίνοντας βασικά προβλήματα του προορισμού που μας μετέφεραν οι πελάτες και συνεργάτες τουριστικοί πράκτορες.

Ποιότητα είναι η πλήρη ικανοποίηση των προσδοκιών και των απαιτήσεων των επισκεπτών χωρίς να μας το ζητήσουν με ευγένεια και χαμόγελο. Είναι η προσφορά κάτι διαφορετικού….είναι η αυθεντική φιλοξενία, εμπειρία και μοναδικότητα, είναι η προσφορά, κάτι που δεν βρίσκεις παντού. Είναι η προσωπική επαφή, προσωπική ικανοποίηση, κάτι καινούριο, κάτι προσωπικό και πραγματικό, όχι ψεύτικο, τοπική ταυτότητα. Δεν έχει κατηγορία, τόπο, χρόνο, όνομα. Ποιότητα είναι να μην περιμένει ο πελάτης!
Ποιότητα είναι ο γρήγορος έλεγχος των διαβατηρίων όπου απαιτείται και η άμεση παραλαβή των αποσκευών από τον σωστό ιμάντα που προβάλει η οθόνη, αφού επισκεφτεί πρώτα τις καθαρές τουαλέτες (WC) με χαρτιά, η σύντομη αναχώρηση με το λεωφορείο ή το ταξί ή το μέσον που έκλεισε αφού τον υποδέχτηκε ο αρχηγός με χαμόγελο και τον βοήθησε ο οδηγός με τις αποσκευές του. Ποιότητα είναι τακτικές συγκοινωνίες με καθαρά λεωφορεία ( με a/c) ευγενικό και ντυμένο με στολή ξενόγλωσσο προσωπικό.
Είναι η απόλαυση της διαδρομής χωρίς σκουπίδια με σωστή σήμανση, καθαρές πινακίδες παντού και όχι πίσω από δέντρα και καλαμιές, σπασμένες και βαμμένες.
Ποιότητα είναι να περνάς πάνω από γέφυρες διπλή διαδρομής και όχι μέσα από το ποτάμι.
Ποιότητα είναι να συνομιλείς σε ξένη γλώσσα με τον οδηγό ταξί που δεν καπνίζει μέσα, περιποιημένος με στολή.
Ποιότητα είναι να θαυμάζεις τα κτίρια και ιδίως τα κρατικά, όχι όμως εγκαταλελειμμένα και ετοιμόρροπα.
Ποιότητα είναι το ζεστό καλωσόρισμα των πελατών στο χώρο άφιξης με ένα κέρασμα στο ξενοδοχείο, και εδώ θα πρότεινα να καθιερώσουμε το κέρασμα παντού, ακόμη και στο εστιατόριο μόλις καθίσει ο πελάτης.
Ποιότητα είναι η παροχή υπηρεσιών που υποσχεθήκαμε όπως προβάλαμε στους καταλόγους και το διαδίκτυο, με συνεχές ρεύμα και νερό στα ξενοδοχεία και επιχειρήσεις, χωρίς διακοπές όταν φυσάει ή βρέχει ή κάνει ζέστη!
Ποιότητα είναι η ευγενική ξενάγηση στους αρχαιολογικούς χώρους με καθαρά wc και διευρυμένο ωράριο.
Ποιότητα είναι να κάνεις μπάνιο σε καθαρές θάλασσες, να λιάζεσαι χωρίς να ενοχλείσαι από τους παράνομούς πλανόδιους μασέρ και μικροπωλητές.
Ποιότητα είναι να απολαμβάνεις και να αγναντεύεις τα στενά δρομάκια της μεσαιωνικής πόλης της Ρόδου χωρίς ενοχλήσεις από κράχτες και πληρώνοντας σε λογική τιμή και ποιότητα αυτό που παράγγειλες.
Να χρησιμοποιείς τα καθαρά πεζοδρόμια με ράμπες και τις πολλές ποδηλατικές διαδρομές.
Ποιότητα είναι η χρήση φρέσκων ποιοτικών πιστοποιημένων ροδίτικων προϊόντων και η οργάνωση εορτών γαστρονομίας.
Ποιότητα είναι και η λειτουργία του Casino της Ρόδου από τα λιγοστά της Ελλάδος και η διασκέδαση σε προσιτή τιμή.
Να μπορείς να φέρεις το σκάφος σου στην καινούρια μαρίνα που ακόμη κατασκευάζεται. Να μπορείς να παίξεις γκολφ στα 3 γήπεδα που εγκρίθηκαν από το Νομαρχιακό συμβούλιο πριν από 15 χρόνια. Να πηγαίνει ο επισκέπτης γρήγορα στην Λίνδο και γιατί όχι και στο Πρασονήσι από την νέα λεωφόρο.
Ποιότητα είναι η βελτίωση των συνθηκών διαβίωσης των κατοίκων του νησιού δουλεύοντας χειμώνα καλοκαίρι μετά την προώθηση όλων των μορφών τουρισμού που διαθέτουμε και όχι μόνο ήλιο, θάλασσα και All Inclusive. Ποιότητα είναι η άριστη παροχή υπηρεσιών από το σωστό εκπαιδευμένο προσωπικό που αποφοίτησε από τις αναβαθμισμένες σχολές Τουριστικών Επαγγελμάτων, που αναβαθμίζονται εδώ και χρόνια.

Kυρίες και Κύριοι
Είναι η Ρόδος ποιοτικός προορισμός; Μάλλον είμαστε ένας καλός φθηνός προορισμός. Έτσι μας προβάλλουν τα τελευταία χρόνια, όλοι οι Τοur Operator, τουριστικά περιοδικά και ηλεκτρονικά SITES, παρ’όλο που διαθέτουμε υπέροχες ομορφιές όπως: Κάμειρος, Λίνδος, Φιλέρημος, αρχαιότητες, την μοναδική Μεσαιωνική Πόλη της Ρόδου, πολιτισμό, ωραιότατες παραλίες, πράσινο, γραφικά χωριά, υπέροχα κτήρια, υγιεινό κλίμα και τόσα άλλα. Έχουμε πολλά ξενοδοχεία με άριστες υπηρεσίες βραβευμένα παγκοσμίως από τους μεγαλύτερους τουριστικούς οργανισμούς και το Trip Advisor.

O προορισμός όμως λείπει από τις βραβεύσεις των καλύτερων προορισμών. Μήπως πρέπει να προβληματιστούμε όλοι μαζί; Παλιά ήμασταν ποιοτικός προορισμός, Νεόνυμφων, Γάμων, GOLF, Κινηματογραφικών Ταινιών, Ράλλυ. Το καθαρότερο νησί της Ευρώπης, το σμαραγδένιο νησί της μεσογείου με σεζόν 9 μήνες.

Γιατί να μην καθιερώσουμε έμμεσα και την Ρόδο ως ‘ποιοτικό προορισμό’ όπως παλιά; Δεν είναι πιο ωραία η Μύκονος και η Σαντορίνη κι όμως με συντονισμό, συνεργασία, βελτίωση υπηρεσιών και υποδομών, εξωστρέφεια και σύγχρονη δυναμική προβολή, κατέταξαν τα νησιά τους, ανάμεσα στους καλύτερους προορισμούς στον κόσμο. Ας το ερευνήσουμε και ας προβληματιστούμε όλοι μαζί, συνεργαζόμενοι ειλικρινά. Δεν τα γνωρίζουμε όλα.!

Τελειώνοντας, θα ήθελα να τονίσω και πάλι ότι η ποιότητα είναι μονόδρομος στον τουρισμό για να ανταγωνιστούμε τους φθηνότερους προορισμούς που ολοένα αυξάνονται. Η δε πολυτέλεια αντίδοτο στην κρίση, για να αυξήσουμε τα έσοδα και την απασχόληση και για να πετύχουμε την επιμήκυνση της τουριστικής περιόδου, εμπλουτίζοντας το Τουριστικό Προϊόν της Ρόδου. Πρέπει επιτέλους να αλλάξουμε πορεία με νέες στρατηγικές κατευθύνσεις, αλλαγή νοοτροπίας με συνεχή ενημέρωση, εκπαίδευση, επιμόρφωση, αύξηση της παραγωγικότητας και εργασίας, βελτιώνοντας συνέχεια την ποιότητα των υπηρεσιών που προσφέρουμε στους επισκέπτες μας και η οποία δεν μπορεί να διαφέρει από την ποιότητα ζωής που απολαμβάνουμε εμείς ως Έλληνες πολίτες.

Η Ρόδος πρέπει να γίνει ‘Ποιοτικός και Πολυμορφικός Προορισμός»’, όπως ήταν παλιά να συνδυάσει το κλίμα και τις φυσικές ομορφιές με τις παραδόσεις, τη θρησκεία τον πολιτισμό και την ιστορία, προβάλλοντας την Μεσαιωνική Πόλη γεμάτη ζωή που έπρεπε να εισπράττουμε είσοδο για να την επισκεφτούν.

Χρειαζόμαστε αναδιοργάνωση, συνεχή επιμόρφωση, υποδομές, νέες ιδέες, διαφοροποίηση προιόντος …. ένα Rebranding του προορισμού …..και συνεχή προβολή!
Ο Σύλλογός μας θα καταγράψει σήμερα τα προβλήματα, τις προτάσεις και ιδέες και σε συνεργασία με το Επιμελητήριο Δωδεκανήσου και όλους τους φορείς, θα προσπαθήσει να συντονίσει τις ενέργειες για την υλοποίηση με σκοπό την καθιέρωση της Ρόδου ως ‘Ποιοτικός Προορισμός’ και θα βοηθήσει τον Δήμο για την υποβολή του φακέλου για Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης 2021.

Για να πετύχουμε όμως το στόχο μας, διαφοροποιώντας τον προορισμό από τους ανταγωνιστές μας, θεωρώ ότι χρειάζεται όλοι μαζί να δείξουμε εμπιστοσύνη ο ένας στον άλλο και να αναδείξουμε τον προορισμό ως Ποιοτικό Προορισμό… υλοποιώντας τα συμπεράσματα της σημερινής ημερίδας και να μην μείνουμε μόνο σε ευχολόγια”.

Στις τοποθετήσεις τους οι ομιλητές παρουσίασαν, τι είναι ποιότητα, τι πρέπει να κάνουμε, που βρίσκεται η Ρόδος συγκριτικά με άλλους προορισμούς, τονίζοντας όλοι την ανάγκη βελτίωσης των υποδομών και υπηρεσιών για αναβάθμιση του τουριστικού προϊόντος ώστε να πετύχουμε την επιμήκυνση και την αύξηση των εσόδων στο νησί.

Επίσης έγινε παρουσίαση από τον κ. Λουκαρά των αποτελεσμάτων του Τουριστικού Βαρόμετρου Ρόδου: Συγκριτική ανάλυση ερευνών 2004-2013.

Ο κ. Γιώργος Χαιρέτης, διευθύνων σύμβουλος της Meeting Point Hellas αναφέρθηκε στην ποιότητα στους προορισμούς, το φαινόμενο από την οπτική γωνία ενός διεθνούς αντιπροσώπου προορισμών, ενώ ο κ. Μανώλης Απλαδενάκης, γενικός διυθυντής της TEZ Tour Hellas αναφέρθηκε στο ποιοτικό ελληνικό τουριστικό προϊόν από την οπτική γωνία ενός Ρώσου τουρίστα.
Αντίστοιχα, ο κ. Οράτιος Μουρατίδης, γενικός διευθυντής της εταιρείας Check Safety First-Cristal International Standards, εξήγησε διεξοδικά για συστήματα προληπτικής υγιεινής, νομοθεσίας, πυρασφάλειας και υγιεινής τροφίμων και ποτών. Κλείνοντας ο κ. Δημήτρης Κούτουλας, σύμβουλος επιχειρήσεων και οργανισμών και ακαδημαϊκός, αναφέρθηκε στο σημερινό μοντέλο ανάπτυξης και στις προοπτικές του τουρισμού στην Ρόδο. Μετά τις ομιλίες έγινε συζήτηση με τους παρευρισκόμενους σχετικά με τις παρουσιάσεις των ομιλητών.

Συνοψίζοντας, στο τέλος της ημερίδας, ο κ. Ματσίγκος ζήτησε τη συνεργασία και άμεση δράση όλων των φορέων για την υλοποίηση των συμπερασμάτων.
Συμφωνήθηκε δε η καθιέρωση της ημερίδας κάθε χρόνο τέτοια εποχή από τον Συλλόγου, ώστε να συζητούνται τα προβλήματα και να αξιοποιούνται οι προτάσεις και οι ιδέες των ομιλητών.

Περιληπτικά τα συμπεράσματα της ημερίδας είναι:
“1. Χρειάζεται να κάνουμε πολλά
2. Συντονισμός-συλλογικότητα-συνεργασία-δράση, υπόθεση όλων μας
3. Δεν τα ξέρουμε όλα
4. Χρειάζεται: Συνεχής έρευνα-μέτρηση → βελτίωση-αναβάθμιση
5. Service-υπηρεσίες: το σημαντικότερο(ανθρώπινος παράγοντας)
6. Χαμόγελο και πάθος παντού!
7. Διαφοροποίηση προϊόντος με συνεχή προσπάθεια…ένα rebranding
8. Βελτίωση υποδομών-υπηρεσιών, παντού-καθαριότητα!
9. Τουριστική παιδεία-εκπαίδευση, επιμόρφωση!
10. Αλλαγή νοοτροπίας-τουριστική συνείδηση
11. Ποιότητα-προσφορά καλύτερου από την προσδοκία του πελάτη
12. Ποιότητα ποτέ δεν τελειώνει, είναι κινούμενος στόχος
13. Επικοινωνία-social media, στρατηγική Marketing-στόχευση στις αγορές – αναδιοργάνωση του ΠΡΟΤΟΥΡ – χρήση νέων τεχνολογιών
14. Για να πετύχεις το καλύτερο, πρέπει να βάλεις στόχο το ακατόρθωτο- να γίνουμε πιο απαιτητικοί παντού!
15. Εφαρμογή συστημάτων διαχείρισης ποιότητας
16. Προστασία και σεβασμός του περιβάλλοντος - ποιοτικά προϊόντα
17. Εκσυγχρονισμός, νέες μέθοδοι και τεχνολογίες
18. Ποιότητα παντού (υποδομές-υπηρεσίες) -αεροδρόμιο-WC (χρήση-απαίτηση μέρους του σπατόσημου για βελτίωση)-αρχαιολογικοί χώροι-WC-σκέπαστρα-οδικό δίκτυο-μαρίνα-GOLF-εστιατόρια και καταστήματα εκτός ξενοδοχείων-συγκοινωνίες
19. Η ποιότητα διευκολύνει τους Tour Operator για περισσότερες και ακριβότερες κρατήσεις, μειώνει τις αποζημιώσεις από παράπονα, μένουν όλοι ευχαριστημένοι
20. Η ποιότητα δημιουργεί αύξηση της ζήτησης, πληρότητας, τιμής, μειώνει το κόστος διαφήμισης και αυξάνει τα έσοδα του προορισμού και των εργαζομένων
21. Να δείξουμε εξωστρέφεια και ειλικρινή συνεργασία φορείς, εργαζόμενοι και επιχειρηματίες, για την αξιοποίηση όλων των υπηρεσιών, όλων των ομορφιών του νησιού, του πολιτισμού και του κλίματος με στόχο την ανάδειξη της Ρόδου ως Πολιτιστική Πρωτεύουσα της Ευρώπης το 2021, βελτιώνοντας παράλληλα τον τρόπο διαβίωσης των κατοίκων του νησιού”.

traveldailynews.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος7/4/15 12:58

    Εχω βαρεθει να ακουω οτι θέλουμε ποιοτικο τουριστα . Να κανει Τιιιιιιιιι στην Ροδο??????? Φτιαξτε προτα την Ροδο .καθαριστε την Οι παρανομιες να γρεμιστουν βελτιοστε την εσθιτικη οικονα της Πόλης και των χωριών λειστε το κυκλοφοριακο σε ολο το Νησί και κηριος στην πολυ.απαγορευστε την κυκλοφορία στην παλιά Πολη,διοξτε τους τσιγγανους απο το Νησί και τους πακιστανους απο τα φαναρια,καθαριστε παραλιες και τα δασοι μας.εφαρμοστε την χρηση γης δηλαδη οικισμος ειναι οικισμος και αγροτικη περιοχη ειναι αγροτικη και τουριστικη ειναι τουριστηκη περιοχη,για την εγγλιματικοτιτα θα κανετε κατι ??????? Αστυνομια θα βλεπουμε σε ολο το Νησί 24 ωρες το 24ορο????????? Φτιαξτε πεζοδρομια για πεζους και οχι ναειναι παρκιγν για αμαξια.τελιοστε τα εργα οιποδομης.μαρινα,φραγματα,ΔΕΗ.π.χ.και σπαταλατε η κακοδιαχιριζεται τα χρηματα μαςστον Δημο,βαλτε επιτελους μια ταξη εφαρμοστε και τιριτε τους νομους για ολλους και οχι για μερικους.Για να ζητας πρεπει να δοσεις ,καταργιστε το all inclusive. η μιοστε τον.δεν θελουμε 4 εκατομιρια ,θελουμε 1 εκατομιριο και καλους.και να λειτουργουμε δοδεκα μηνεσ τον χρωνο. Αλλα διστιχως δεν θα γινει ΤΙΠΟΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/4/15 21:45

    ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΠΟΙΟΤΗΤΑ ΣΕ ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΘΕΛΕΤΑΙ ΝΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΤΟΥΣ ΤΟΥΡΙΣΤΕ ΣΑΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΤΑΙ ΚΑΙ ΤΟ ΠΡΩΣΟΠΙΚΟ ΣΑΣ ΠΛΗΡΩΜΕΝΟ ΚΑΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΥΣ ΜΙΣΘΟΥΣ. ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΘΑ ΠΕΡΑΣΟΥΝ ΣΤΟΥΣ ΠΕΛΑΤΕ ΣΑΣ ΟΤΙ ΚΑΛΗΤΕΡΗ ΕΙΚΟΝΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος9/4/15 21:36

    Αλλα λόγια να αγαπιόμαστε! Λόγια, λόγια, λόγια!!! Εργα μηδε΄ν. Ο καθένας το τομάρι του κοιτάει και τίποτα παραπάνω. Ενα νησί μοναδικής ομορφιάς κατάντησε ξέφραγκος τσιγγάνικος μαχαλάς με καταστήματα παράγκες του καρεγκιόζη, κράχτες, σκουπίδια, οδικό δύκτιο ανύπαρκτο και να σου λένε οι ξενοδόχοι για τα "εκτός" των ξενοδοχείων προβλήματα. Για τον μεσαίωνα μέσα που επικρατεί τσιμουδιά. Μια απέραντη Μανωλάδα με μισθούς πείνας να τους πληρώνονται μετά από δύο ή τέσσερεις μήνες, με δώρα και επιδόματα για τον επόμενο χρόνο και μετά σου μιλάνε οι ΦΑΡΙΣΑΙΟΙ για αναβάθμιση υπηρεσιών με άδειο στομάχι. Θα ήθελα να ξέρω που στο διάολο σπούδασαν αυτοί οι ξερόλες. Η ήταν χαπακωμένοι όταν τα δίδασκαν αυτά ή κάνανε κοπάνα εκείνη την ημέρα. Δεν εξηγείται διαφορετικά!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος9/4/15 21:39

    Μια που μιλάτε για παιδεία και επιμόρφωση, για πείτε μου πότε καθίσατε εσείς οι πολύξεροι στο θρανίο να μάθετε 5 καινούργια πράγματα? ΠΟΤΕ εσείς τα ξέρετε ΟΛΑ γιαυτό και γεμισε η Ρόδος all-inclusive. Καμία πρωτοτυπία, ο ένας αντιγράφει τον άλλο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *