ροή ειδήσεων

Δραματική έκκληση από τον Ερρίκο Πετιλόν



Είμαι άνεργος και πολύ στριμωγμένος. Ψάχνω για δουλειά...


Ο Ερρίκος Πετιλόν περνάει δύσκολα και δεν το κρύβει. Η οικονομική κρίση του χτύπησε την πόρτα και ψάχνει να βρει τρόπους για να ζήσει αξιοπρεπώς και ν” ανταπεξέλθει στις υποχρεώσεις του. Μάλιστα, σε πρόσφατη συνέντευξή του στο «Λοιπόν», μίλησε για τις οικονομικές δυσκολίες που αντιμετωπίζει, αποκαλύπτοντας ότι ψάχνει άμεσα για δουλειά.

«Είμαι άνεργος, ψάχνω δουλειά αυτή τη στιγμή, είμαι σε μια πάρα πολύ δύσκολη κατάσταση οικονομικά. Είμαι πάρα πολύ στριμωγμένος. Δυστυχώς, βοήθεια επί της ουσίας δεν μπορώ να πάρω. Το να πάρω 100 ή 50 ευρώ δανεικά, ευπρόσδεκτα είναι, τα εκτιμώ και λέω μέσα μου ένα ευχαριστώ. Δεν είναι το ποσό που φτάνει για να με καλύψει, ώστε να μπορέσω να αναπνεύσω, να έχω χρόνο να στεριώσω καλύτερα την προσωπική μου ζωή, το σπίτι, τα ενοίκια μου, τους λογαριασμούς μου. Να αναπνέω ώστε να μπορώ να βρω μια δουλειά», είπε χαρακτηριστικά.

Και κατόπιν περιέγραψε τις προσπάθειες που κάνει γι’ αυτό. «Είχα ένα εισόδημα μέχρι πριν από λίγους μήνες, είχα αναλάβει μία εργασία. Από τότε που σταμάτησε η συνεργασία είχα ένα μικρό εισόδημα από το θέατρο που έπαιζα. Τα χρήματα ήταν λίγα. Έχω ζητήσει βοήθεια από μερικούς γνωστούς ανθρώπους, φίλους, να συνεισφέρουν στις ανάγκες μου. Έτυχε και από ανθρώπους που δεν τους ήξερα τόσα χρόνια, δεν είμαστε φίλοι, να λάβω βοήθεια, να συνεισφέρουν πρόθυμα με ένα μικρό ποσό. Όχι επωνύμους, καμία σχέση με τη σοουμπίζ, απλοί άνθρωποι. Δεν ήρθαν μόνοι τους, εγώ χτύπησα κάποιες πόρτες και ζήτησα υποστήριξη, ώστε να κερδίσω λίγο χρόνο, μέχρι να δω ποια δουλειά θα κάνω», επεσήμανε.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος6/4/15 22:06

    οταν ομως επερνες τα φραγγα δεν εκανες κανα κουμαντο ετσι πανε αυτα...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος7/4/15 11:32

    Ποιος είναι αυτός? γιατί δεν τον ξέρω? τι δουλειά κάνει ή έκανε παλιά?
    Εγώ που είμαι άνεργος από το 2012 γιατί δεν ασχολείται κανένας μαζί μου?
    Γιατί εμένα δεν με αναρτήσατε? μήπως επειδή δεν έχω εντυπωσιακό όνομα
    ή δεν είμαι γόνος καλής οικογενείας? μπορεί να μην είμαι τόσο όμορφος
    Αλλά έχω και εγώ ικανοποιητικά προσόντα... Επαγγελματικά εννοώ...
    Γιατί?... Γιατί Ελλάδα πάλι ξεπουλάς τα παιδιά σου? .... Γιατί?

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *