ροή ειδήσεων

Google: νέα διαδικτυακά εργαλεία για τον τουρισμό - σήμερα 17.00 στο Ρόδος Παλας



Δωρεάν εκπαίδευση και υποστήριξη για την ενίσχυση τουριστικών επιχειρήσεων...

ΤΗΣ ΝΤΕΠΥΣ ΧΙΩΤΟΠΟΥΛΟΥ nchiotopoulou@ekdotiki.gr

ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: ΠΑΥΛΟΣ ΜΑΚΡΙΔΗΣ (MEGAPRESS.GR)

Σε μια κατάμεστη αίθουσα, με περισσότερους από 600 συμμετέχοντες, που δραστηριοποιούνται στον τουρισμό, πραγματοποιήθηκε η παρουσίαση της Google, σχετικά με τους τρόπους ανάπτυξης μιας επιχείρησης μέσω διαδικτυακών εργαλείων.

Φωτογραφίες δρόμων (street view), χάρτες (Google maps), επιχείρηση (Google My Business), λέξεις κλειδιά (Google Ad Words) ήταν μερικοί από τους σύγχρονους όρους του διαδικτύου, που ακούστηκαν στην παρουσίαση της Google, μέσω της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online», η οποία ολοκληρώθηκε με μεγάλη επιτυχία, την Τρίτη 21 Απριλίου, στη Θεσσαλονίκη.

«Ξεκινήσαμε πιλοτικά τον περασμένο Σεπτέμβριο στην Κρήτη και τα μηνύματα που πήραμε από τους 650 περίπου επιχειρηματίες ήταν ιδιαίτερα ενθαρρυντικά», είπε η Δήμητρα Χριστοδούλου, διευθύντρια μάρκετινγκ μικρομεσαίων επιχειρήσεων της Google Ελλάδας, Κύπρου & Μάλτας, στο πλαίσιο της παρουσίασης.

Οι εκδηλώσεις συνεχίστηκαν σε Καλαμάτα, Μύκονο, Κέρκυρα, επόμενος σταθμός η Ρόδος και ολοκληρώνονται στην Αθήνα την επόμενη εβδομάδα.



Στόχος η ανάπτυξη

Οπως ανέφερε η κ. Χριστοδούλου, το «Grow Greek Tourism Online» έχει στόχο την ανάπτυξη των ελληνικών τουριστικών επιχειρήσεων μέσω του διαδικτύου. «Το πρόγραμμα δημιουργήθηκε για να παρέχει σε επιχειρήσεις που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με τον τουρισμό, δωρεάν εκπαίδευση και υποστήριξη προκειμένου να ενισχύσουν τη διαδικτυακή τους παρουσία και δραστηριότητα», είπε, μεταξύ άλλων, η κ. Χριστοδούλου.



Μόνον το 10%

Και ενώ το διαδίκτυο έχει διεισδύσει σημαντικά στον τομέα του τουρισμού, «στην Ελλάδα μόνο το 10% των διεθνών τουριστικών αφίξεων προέρχεται μέσω του διαδικτύου», είπε ο Διονύσης Κολοκατσάς, διευθυντής εταιρικών σχέσεων της Google, συμπληρώνοντας ότι «ο μέσος όρος στην ΕΕ είναι 49% και σε ανταγωνίστριες χώρες με εμάς, όπως για παράδειγμα η Ισπανία, είναι 43%».

Ο κ. Κολοκατσάς ανέφερε ότι το 20,5% του ΑΕΠ στην ελληνική οικονομία προέρχεται από τον τουρισμό και εφόσον υπάρχει δραστηριότητα καθ’ όλη τη διάρκεια του έτους, «μπορεί να δώσει αύξηση κατά 3,2% στο ΑΕΠ, δημιουργώντας έως και 100.000 νέες θέσεις απασχόλησης».



Τι λένε επιχειρηματίες

Ο «Α» βρέθηκε στην εκδήλωση της Google και της πρωτοβουλίας «Grow Greek Tourism Online», και συνομίλησε, μεταξύ άλλων, με ταξιδιωτικούς πράκτορες και ξενοδόχους που συμμετείχαν στην παρουσίαση.

«Δεν κερδίσαμε κάτι το ιδιαίτερο» ήταν η δική τους άποψη, επισημαίνοντας ότι ναι μεν ήταν πάρα πολύ καλή η παρουσίαση και χρήσιμα όλα όσα ακούστηκαν, «αλλά αφορούσαν κυρίως τους αρχάριους», λένε.

Ο Γιώργος Λαγός, ταξιδιωτικός πράκτορας, διέκρινε ότι η παρουσίαση αφορούσε τη χρησιμότητα του διαδικτύου, «δεν εμβάθυνε όμως και πιστεύω ότι αφορούσε κυρίως τους ξενοδόχους που ασχολούνται με τον εισερχόμενο τουρισμό», λέει στον «Α».

Την ίδια άποψη είχε και ο Μίλτος Βαρδαλής, ιδιοκτήτης τουριστικού γραφείου με έδρα στη Θεσσαλονίκη, ο οποίος εξηγεί ότι το ζητούμενο ήταν «να γίνονται πωλήσεις, αντί των ενδιάμεσων καναλιών, απευθείας», λέγοντας χαρακτηριστικά ότι «αυτό για εμάς είναι ζημιογόνο». Σύμφωνα με τον ίδιο, κάτι τέτοιο έρχεται σε αντίθεση με τη δομή του ταξιδιωτικού κυκλώματος. «Ο πελάτης ψάχνει για το φθηνότερο και θα καταλήξει από όπου πάρει την καλύτερη τιμή», λέει ο κ. Βαρδαλής.

Σε ποιους απευθυνόταν

Η Ολγα Τσαπανίδου, ιδιοκτήτρια ξενοδοχείου στη Χαλκιδική, μιλώντας στον «Α», ανέφερε ότι «αυτά που ακούστηκαν αφορούσαν κυρίως ανθρώπους που δεν έχουν χρησιμοποιήσει καθόλου τα εργαλεία της Google», συμπληρώνοντας: «Για όλους όσοι έχουν εμπειρία δεν ήταν κάτι καινούργιο».

Σε ερώτησή μας για το εάν η παρουσίαση αφορούσε κυρίως τους ξενοδόχους που ειδικεύονται στο incoming, η κ. Τσαπανίδου επισημαίνει ότι «η παρουσίαση αφορούσε όλους όσοι ασχολούνται με τον τουρισμό», φέρνοντας παράδειγμα που δόθηκε στο πλαίσιο της παρουσίασης και αφορούσε εστιατόρια στη Χαλκιδική. «Εάν κάνετε αναζήτηση «Εστιατόρια Χαλκιδική» θα σας βγάλει μόνο 9-10 στη λίστα», λέει η κ. Τσαπανίδου, εξηγώντας ότι αυτό είναι ένα στοιχείο που μπορεί να βοηθήσει τους εστιάτορες να αυξήσουν την πελατεία τους.

Σχόλια

  1. Ανώνυμος24/4/15 20:10

    Μέσα πάτε καλά...... έξω είναι τριτοκοσμικές καταστάσεις με τις υποδομές και σαν σύλλογος, οι ξενοδόχοι κάνουν την πάπια! Δεν είδα ποτέ να οργανώνουν μια αναδάσωση, μια επισκευή αστυνομικών τμημάτων που θυμίζουν δεκαετία του 40 (ας είναι καλά οι Ιταλοί που μας τα έφτιαξαν και αυτά), καμία διαμαρτυρία δεν είδα στο διαδύκτιο ή στα ΜΜΕ για το μπάχαλο στην παλιά πόλη και τα τόσα άλλα προβλήματα, για τις τουαλέτες του αεροδρομίου που γινόμαστε διεθνώς ρεζίλι των σκυλιών ........ αλλά μάλλον και στο σπίτι τους τις ίδιες τουαλέτες έχουν!!!! Κατά τα άλλα κύριοι επιχειρηματίες της πλάκας κάντε σεμινάρια για οργάνωση επιχειρήσεων ........ μην ξέχάσετε να κάνετε και σεμινάρια για το πως θα πληρώνετε τόσο στην ώρα τους υπαλλήλους σας όσο και τα οφειλόμενα!!!
    Ορφανίδης Δ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *