ροή ειδήσεων

Χριστίνα Μήτση: Έχασε 60 κιλά και κάνει το επόμενο βήμα στο χώρο της ομορφιάς



«Η ζωή προσφέρει εξαιρετικές εκπλήξεις, αρκεί να θέλουμε να τις δούμε», δηλώνει... μεταξύ άλλων, η Χριστίνα

Γνωριστήκαμε ακριβώς πριν από ένα χρόνο. Είχαμε συναντηθεί, θυμάμαι, στο ίδιο ακριβώς σημείο, στην αυλή ενός όμορφου καφέ στο Ψυχικό και η Χριστίνα είχε και τότε ένα νέο project στα σκαριά. Η μοναχοκόρη της οικογένειας Μήτση, των επιχειρήσεων Mitsis Hotels ανά την Ελλάδα μεVIP πελατολόγιο από ολόκληρο τον πλανήτη, σε εκείνη την πρώτη μας συνάντηση είχε μόλις λανσάρει το πρώτο της unisex άρωμα: Το «Μ». pour Mesdames & Messieurs, μέρος των εσόδων του οποίου δόθηκε στο Σύλλογο Φίλων Παιδιών με Καρκίνο ‘Ελπίδα της Μαριάννας Βαρδινογιάννη.




Το άρωμα «M», που δημιουργήθηκε από την εταιρεία O.live που ίδρυσε μαζί με το σύζυγό της, Ανδροκλή Τερζάκη και τον Μάικ Ευμορφίδη της Cocomat είχε μεγάλη επιτυχία και έγινε η αφορμή η σειρά “M” να πάει ένα βήμα παραπέρα, αποκτώντας μια μεγάλη γκάμα προϊόντων ομορφιάς. Μια σειρά που ένα χρόνο μετά αποτελείται από 90 διαφορετικά προϊόντα για το πρόσωπο, το σώμα, τα μαλλιά, καθώς και εξειδικευμένα προϊόντα spa, μια σειρά την οποία η Χριστίνα Μήτση επιμελήθηκε προσωπικά και σήμερα διατίθεται σε ξενοδοχεία και spa, ενώ ήδη ξεκινά και ένα δίκτυο λιανικής πώλησης σε κεντρικά σημεία στην Αθήνα, όπως μεγάλα φαρμακεία και πολυκαταστήματα -διαδικασία που μέχρι τον Σεπτέμβριο θα έχει ολοκληρωθεί. Μάλιστα, η σειρά «Μ» θα εξακολουθήσει να συνδέεται με μια πράξη αγάπης, καθώς 20% των εσόδων από όλα τα προϊόντα θα διατίθενται στο Σύλλογο «Ελπίδα», αποδεικνύοντας πως κάποιες φορές η ομορφιά δεν είναι μόνο επιφανειακή.



Η Χριστίνα είναι ενθουσιασμένη με το νέο εγχείρημα, στο οποίο έχει αφοσιωθεί με το πάθος που τη χαρακτηρίζει, σαν γνήσια υδροχόος με ωροσκόπο ζυγό. Είναι σε μια φάση εξαιρετικά δημιουργική, ενώ η κομψή φιγούρα της είναι ακόμα πιο γυμνασμένη από πέρυσι –το πρώτο καλοκαίρι που αντίκρισε το νέο εαυτό στον καθρέφτη.

«Το ότι έχω υπάρξει πολλά κιλά στη ζωή μου με θωράκισε πολύ ως άνθρωπο, γιατί έπρεπε να αγωνιστώ να είμαι αρεστή στον κόσμο για την προσωπικότητά μου, καθώς τα κιλά μου καλώς ή κακώς θα μπορούσαν να με βάλουν στο περιθώριο. Έβλεπα πως εμφανισιακά μειονεκτούσα έναντι των άλλων κοριτσιών στην ηλικία μου -οι πιο αγαπημένες φίλες μου ήταν αδύνατες και καλλονές. Εγώ τα κιλάκια μου τα είχα πάντα. Και πριν τα παιδιά. Πάντα ήμουν μια κοπελίτσα παχουλή. Σκέψου πως τώρα είμαι 54 κιλά, τότε, πριν το γάμο μου, ήμουν 65. Ποτέ δεν είχα δώσει τη βάση που θα έπρεπε στην εμφάνισή μου, για αυτό έδινα πάντα βάση στο χαρακτήρα μου και τεράστια βάση στις φιλίες μου, στις οποίες πάντα επένδυα συναισθηματικά, γι’ αυτό ακόμα και σήμερα έχω στενούς φίλους που ήμαστε παρέα από το σχολείο.
Η αλήθεια είναι πως πότε δεν με στενοχωρούσε που είχα επιπλέον κιλά, απλά δεν ήμουν το κορίτσι-γυναίκα, αλλά το κορίτσι-ωραίος τύπος. Οι φίλοι μου στο σχολείο με φωνάζαν Μητσάρα, αυτό έγραφα έξω από τα notebooks της σχολικής μου ζωής», λέει γελώντας.

Η Χριστίνα, απόφοιτος κολεγίου Αθηνών, με σπουδές μάρκετινγκ και δημοσίων σχέσεων στοDeree, μπήκε αμέσως στην οικογενειακή επιχείρηση και δούλευε εκεί ήδη 7 χρόνια όταν βρήκε το σύντροφό της ζωής της στο πρόσωπο του Ανδροκλή Τερζάκη. Το πρώτο παιδί τους, η 14χρονη σήμερα Σοφία δεν άργησε να έρθει. Η Χριστίνα είχε αποφασίσει να σταματήσει για ένα διάστημα τη δουλειά για να μεγαλώσει τα παιδιά της. Ήθελε να κάνει μια μεγάλη οικογένεια, αυτό που πάντα ονειρευόταν. «Στην πρώτη εγκυμοσύνη έφτασα τα 130 κιλά. Αν δεν είχα πάρει τόσο πολλά κιλά θα τα είχα κάνει πιο νωρίς και άλλα παιδιά. Όμως, δυσκολεύτηκα πολύ να τα χάσω. Τελικά, έκανα ‘δαχτυλίδι’ (σ.σ. επέμβαση στο στομάχι) και παρόλα αυτά έχασα μόνο 30 κιλά», εξηγεί. Οι εγκυμοσύνης που ακολούθησαν, στην 7 ετών σήμερα Ευγενία και τον 5 ετών Κωνσταντίνο, έφεραν μεγάλη ευτυχία, αλλά παράλληλα την οδήγησαν σε μια μόνιμη πάλη με το επιπλέον βάρος. «10 χρόνια σχεδόν πάλευα με τα κιλά με πολλούς τρόπους. ‘ Χωρίς αποτέλεσμα. Πριν 3 χρόνια, όμως, το πήρα απόφαση, το είδα πραγματικά σοβαρά και πήγα στην Αμερική, σε ειδικούς γιατρούς, για να κάνω μια οργανωμένη δίαιτα να χάσω βάρος. Ζύγιζα τότε 125 κιλά, ο μικρός μου γιος ήταν 1 ½ έτους. Ο στόχος μας ήταν να καταφέρω να φτάσω τα 75 κιλά και ήταν εξαιρετικά δύσκολος. Το ότι κατάφερα να πέσω στα 65 κιλά ήταν ουσιαστικά τυχαίο. Εγώ θεωρώ πως ήταν ένα θαύμα, δεν το πίστευε κανείς. Τα υπόλοιπα χάθηκαν μετά τις επανορθωτικές επεμβάσεις. Δεν θέλω να μιλώ πια για αυτά, καταντά βαρετό. Όμως, θυμάμαι, ήμουν στον 30ο όροφο του νοσοκομείου και από τους πόνους έλεγα στον άντρα μου, ‘άνοιξε θέλω να πέσω’», λέει, τονίζοντας πως η οικογένειά της βρισκόταν συνεχώς στο πλευρό της. Η απόγνωση ήταν στιγμιαία, στην πραγματικότητα δεν υπήρξε ούτε μία στιγμή που να σκέφτηκε να παρατήσει την προσπάθεια και τελικά η ικανοποίηση πως όχι απλά τα κατάφερε, αλλά ξεπέρασε και τις προσδοκίες των γιατρών, χάνοντας ακόμα περισσότερα κιλά και αποκτώντας μια εντυπωσιακή σιλουέτα, ήρθε να σβήσει τις δύσκολες στιγμές.

Το ίδιο σπουδαία επιβράβευση ήταν και η έκπληξη αγαπημένων φίλων που μετά τους 8 μήνες που έλειψε στο εξωτερικό, όταν τη συναντούσαν στο δρόμο δεν την αναγνώριζαν. «Τον πρώτο χρόνο δεν με καταλάβαινε κανείς», περιγράφει γελώντας.



Σήμερα που έχει περάσει τόσος καιρός και έχει εξοικειωθεί με τη νέα εικόνα του εαυτού της, ομολογεί πως «δεν πιστεύω πως υπήρξα υπέρβαρη, ούτε πιστεύω πως έχω περάσει όλα αυτά για να φτάσω εδώ. Είναι σαν να έχουν συμβεί σε έναν άλλο άνθρωπο. Αν, όμως, έπρεπε από την αρχή να το ξανακάνω θα μου ήταν εξαιρετικά δύσκολο να μπω πάλι σε αυτή τη διαδικασία».
Η Χριστίνα είναι αφοπλιστικά ειλικρινής. «Δεν έχω πιει αλκοόλ ποτέ στη ζωή μου, δεν έχω καπνίσει ποτέ, δεν έχω πάρει ναρκωτικά, όλα εντελώς συνειδητά γιατί γνωρίζω πως σαν άνθρωπος δεν έχω εγκράτεια. Το φαγητό ήταν η απόλαυσή μου, γιατί είμαι άνθρωπος που ότι κάνω το κάνω πολύ και με πάθος. Όπως έχω παίξει και πολύ χαρτιά, έχω πάει πολύ στο καζίνο, σχεδόν επί μία δεκαετία. Μέχρι που ένα πρωί είπα ‘κουράστηκα, μέχρι εδώ’. Από τότε δεν ξαναπάτησα το πόδι μου σε κανένα ελληνικό καζίνο. Έτσι είμαι σε όλα. Είμαι εκτός ορίων άνθρωπος. Κάνω με πάθος ότι μου αρέσει, γι’ αυτό και όταν αποφασίσω κάτι το κάνω πολύ σωστά, με μεγάλη αφοσίωση».

Δεν αγαπά τη στέρηση, ούτε τις υστερίες και αυτή είναι πλέον και η λογική που ακολουθεί στη διατροφή της. «Θα φάω τα πάντα σχεδόν αλλά το μισό. Μισές μερίδες τρώω και γλυκά με πολύ μέτρο, 2 φορές την εβδομάδα και πάλι το μισό. Ποτέ δεν έκανα αυστηρή δίαιτα. Απλά τρώω 5 πιρουνιές», εξηγεί.

Με πάθος, αφοσίωση και όραμα για κάτι νέο, διαφορετικό και εξαιρετικής ποιότητας χωρίς να είναι απρόσιτο είδε και το κομμάτι των προϊόντων ομορφιάς, με αρχικό έναυσμα να κάνει και κάτι δικό της, σε ένα χώρο που την εκφράζει, τον αγαπά και είναι απόλυτα συμβατός με αυτόν των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων, όπου η οικογένεια Μήτση έχει μεγάλη εμπειρία. «Μέχρι σήμερα τα προϊόντα «M» απευθύνονται κατά 70% σε ξενοδοχεία και spa και καθώς έχω άμεση πρόσβαση στα ελληνικά ξενοδοχεία, αυτό με βοηθά στις πωλήσεις μου. Οι έλληνες ξενοδόχοι μου άνοιξαν τις πόρτες και με καλοδεχτήκανε, όχι όμως μόνο λόγω των καλών σχέσεων αλλά γιατί το προϊόν είναι εξαιρετικής ποιότητας».

Ποτέ μέχρι σήμερα η Χριστίνα Μήτση δεν είχε δώσει τηλεοπτική συνέντευξη και αναρωτιέμαι τι ήταν αυτό που την ώθησε να μιλήσει πρώτη φορά για την απώλεια του βάρους της αλλά και το νέο της επιχειρηματικό εγχείρημα στην εκπομπή της Ελένης Μενεγάκη την περασμένη εβδομάδα. «Η Ελένη Μενεγάκη είναι μια γυναίκα την οποία παραδέχεται όλη η ελληνική τηλεόραση.

Μπορεί να μην βλέπω τηλεόραση, ούτε ελληνική ούτε ξένη, πέρα από ειδήσεις, εκλογές και Όσκαρ, αλλά την Ελένη Μενεγάκη την παραδέχομαι γιατί έχει κάνει μια αξιοσέβαστη πορεία, την οποία θαυμάζει όλη η Ελλάδα. Ένιωσα πως έχει ενδιαφέρον να μιλήσω για κάτι που θεωρούσα απίστευτο να γίνει και τελικά συνέβη, ειδικά τη στιγμή που το πρόβλημα του βάρους αφορά πολλές γυναίκες και όχι μόνο», μου λέει.

Διαβάστε περισσότερα στο PEOPLE που κυκλοφορεί μαζί με το ΘΕΜΑ.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος13/6/15 23:13

    ase re tin xazi as mathi na milaei kai na sevete tous sinanthropous tis pou nomizei oti einai vasilisa kai i alli sklavi

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *