Είναι γεγονός. Μερικά ποτηράκια αλκοόλ παραπάνω μας κάνουν πιο ελκυστικούς στο αντίθετο φύλο...
Και… όχι όταν τα τσούζουν οι άλλοι, αλλά όταν τα πίνουμε εμείς οι ίδιοι.
Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Μπρίστολ βρήκαν ότι ένα μεγάλο ποτήρι κρασί αυξάνει «την έξαψη του προσώπου και την αυτοπεποίθηση» κάνοντας αυτόν που πίνει να δείχνει πιο ελκυστικός.
Στην έρευνα συμμετείχαν 40 ετεροφυλόφιλοι φοιτητές και φοιτήτριες, από τους οποίους οι ερευνητές ζήτησαν να αξιολογήσουν την ελκυστικότητα τριών ομάδων ανθρώπων, οι οποίοι ήταν νηφάλιοι, ζαλισμένοι και μεθυσμένοι.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, οι «ζαλισμένοι» που είχαν καταναλώσει ένα μεγάλο ποτήρι κρασιού (250ml –περίπου το ένα τρίτο ενός μπουκαλιού) ψηφίζονταν σταθερά ως οι πιο ελκυστικοί. Αντίθετα, οι νηφάλιοι και όσοι το είχαν παρακάνει με το αλκοόλ αξιολογήθηκαν ως λιγότερο ελκυστικοί, αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail.
Οι ακαδημαϊκοί είχαν επιβεβαιώσει ήδη την ύπαρξη του φαινομένου των «γυαλιών της μπύρας» (beer goggles) , σύμφωνα με το οποίο όσοι πίνουν βρίσκουν τους άλλους πιο ελκυστικούς μετά από αρκετά ποτά.
Η τελευταία αυτή έρευνα, ωστόσο, είναι η πρώτη που δείχνει ότι οι ίδιοι οι… πότες είναι αυτοί που γίνονται πιο ελκυστικούς σε τρίτους.
Παράπονα Ρόδου
Και… όχι όταν τα τσούζουν οι άλλοι, αλλά όταν τα πίνουμε εμείς οι ίδιοι.
Ερευνητές από το πανεπιστήμιο του Μπρίστολ βρήκαν ότι ένα μεγάλο ποτήρι κρασί αυξάνει «την έξαψη του προσώπου και την αυτοπεποίθηση» κάνοντας αυτόν που πίνει να δείχνει πιο ελκυστικός.
Στην έρευνα συμμετείχαν 40 ετεροφυλόφιλοι φοιτητές και φοιτήτριες, από τους οποίους οι ερευνητές ζήτησαν να αξιολογήσουν την ελκυστικότητα τριών ομάδων ανθρώπων, οι οποίοι ήταν νηφάλιοι, ζαλισμένοι και μεθυσμένοι.
Σύμφωνα με τα συμπεράσματα της έρευνας, οι «ζαλισμένοι» που είχαν καταναλώσει ένα μεγάλο ποτήρι κρασιού (250ml –περίπου το ένα τρίτο ενός μπουκαλιού) ψηφίζονταν σταθερά ως οι πιο ελκυστικοί. Αντίθετα, οι νηφάλιοι και όσοι το είχαν παρακάνει με το αλκοόλ αξιολογήθηκαν ως λιγότερο ελκυστικοί, αναφέρει δημοσίευμα της βρετανικής εφημερίδας Daily Mail.
Οι ακαδημαϊκοί είχαν επιβεβαιώσει ήδη την ύπαρξη του φαινομένου των «γυαλιών της μπύρας» (beer goggles) , σύμφωνα με το οποίο όσοι πίνουν βρίσκουν τους άλλους πιο ελκυστικούς μετά από αρκετά ποτά.
Η τελευταία αυτή έρευνα, ωστόσο, είναι η πρώτη που δείχνει ότι οι ίδιοι οι… πότες είναι αυτοί που γίνονται πιο ελκυστικούς σε τρίτους.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.