Ο Βαρουφάκης πέτυχε τον στόχο του για τον προϋπολογισμό....της τσέπης του!...
Μόλις 3,5 ώρες μετά την αμφιλεγόμενη παραίτηση του Γιάνη Βαρουφάκη, ο βρετανός ατζέντης για τις πωλήσεις του...έστειλε μέηλ για να διαφημίσει το νέο του βιβλίο «Ο Παγκόσμιος Μινώταυρος», γράφει η Wall Street Journal, μη πιστεύοντας αυτά που κάνει ο απολυθείς υπουργός.
«Ο διευθυντής επικοινωνίας της Zed Books που εκδίδει τα βιβλία του κ. Βαρουφάκη έστειλε, μάλιστα, και σχετικό εγκώμιο, περιγράφοντας τον κ. Βαρουφάκη ως «πιθανότατα ο πιο χαλαρός, χαρισματικός και έξυπνος υπουργός Οικονομικών που υπήρξε ποτέ» και παρέθετε και το hashtag: #MinisterofAwesome -Ενας υπέροχος υπουργός», γράφει η εφημερίδα.
Πολλοί Ελληνες χρήστες των social media απάντησαν οργισμένα στο μέηλ, θεωρώντας ότι πρόκειται για επιθετική προώθηση του κ. Βαρουφάκη, ενός από τους αρχιτέκτονες του αδιεξόδου στο οποίο βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα, μετά την κατάρρευση των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές, προσθέτει το άρθρο.
Ο διευθυντής επικοινωνίας, Jonathan Maunder δήλωσε στην The Wall Street Journal πως δεν έκανε κάτι κακό λέγοντας τόσο καλά λόγια για τον κ. Βαρουφάκη.
«Δεν υπάρχει κάτι εδώ για το οποίο θα μπορούσα να ντρέπομαι», δήλωσε.
«Απλά υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον γι'αυτόν» πρόσθεσε.
Ο Δημήτρης Γιαννόπουλος, από το γραφείο τύπου του κ. Βαρουφάκη, δήλωσε ότι ο πρώην υπουργός «δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το μέηλ προώθησης και εξάλλου το στυλ και η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκαν αντικατοπτρίζει την συναισθηματική έξαρση του εκδότη, μετά την αποπομπή του».
Παράπονα Ρόδου
Μόλις 3,5 ώρες μετά την αμφιλεγόμενη παραίτηση του Γιάνη Βαρουφάκη, ο βρετανός ατζέντης για τις πωλήσεις του...έστειλε μέηλ για να διαφημίσει το νέο του βιβλίο «Ο Παγκόσμιος Μινώταυρος», γράφει η Wall Street Journal, μη πιστεύοντας αυτά που κάνει ο απολυθείς υπουργός.
«Ο διευθυντής επικοινωνίας της Zed Books που εκδίδει τα βιβλία του κ. Βαρουφάκη έστειλε, μάλιστα, και σχετικό εγκώμιο, περιγράφοντας τον κ. Βαρουφάκη ως «πιθανότατα ο πιο χαλαρός, χαρισματικός και έξυπνος υπουργός Οικονομικών που υπήρξε ποτέ» και παρέθετε και το hashtag: #MinisterofAwesome -Ενας υπέροχος υπουργός», γράφει η εφημερίδα.
Πολλοί Ελληνες χρήστες των social media απάντησαν οργισμένα στο μέηλ, θεωρώντας ότι πρόκειται για επιθετική προώθηση του κ. Βαρουφάκη, ενός από τους αρχιτέκτονες του αδιεξόδου στο οποίο βρίσκεται σήμερα η Ελλάδα, μετά την κατάρρευση των διαπραγματεύσεων με τους δανειστές, προσθέτει το άρθρο.
Ο διευθυντής επικοινωνίας, Jonathan Maunder δήλωσε στην The Wall Street Journal πως δεν έκανε κάτι κακό λέγοντας τόσο καλά λόγια για τον κ. Βαρουφάκη.
«Δεν υπάρχει κάτι εδώ για το οποίο θα μπορούσα να ντρέπομαι», δήλωσε.
«Απλά υπάρχει ένα τεράστιο ενδιαφέρον γι'αυτόν» πρόσθεσε.
Ο Δημήτρης Γιαννόπουλος, από το γραφείο τύπου του κ. Βαρουφάκη, δήλωσε ότι ο πρώην υπουργός «δεν έχει καμιά σχέση με αυτό το μέηλ προώθησης και εξάλλου το στυλ και η γλώσσα που χρησιμοποιήθηκαν αντικατοπτρίζει την συναισθηματική έξαρση του εκδότη, μετά την αποπομπή του».
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.