Με μια μεγάλη διαφημιστική καμπάνια ο Διευθυντής του ειδικού για ταξίδια...
της τελευταίας στιγμής (Last Minute) Τ.Ο. L΄tur, κ. Markus Orth επιδιώκει να μεταφέρει ακόμη περισσότερους ταξιδιώτες στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του εκδοτικού οίκου fvw χρησιμοποιεί τον αντίθετο όρο στο αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος.
Ο διευθυντής της L΄tur δηλώνει ότι η εταιρεία του δεν έχει επηρεαστεί από τις μειώσεις κρατήσεων όπως αυτές δημοσιεύτηκαν από το Traveltainment (-39%) και ότι «από την αρχή του χρόνου αλλά και τις τελευταίες μέρες έχουμε θετικούς αριθμούς σε σχέση με πέρυσι».
«Μιλάμε με ξενοδόχους στους προορισμούς που προσφέρουμε, ρωτάμε πελάτες που επιστρέφουν και διαπιστώνουμε ότι όλα λειτουργούν ομαλά και ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι». Έχουν δοθεί ειδικές πληροφορίες στα Call-Centers και υποκαταστήματα ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σωστά σε ερωτήματα πελατών.
Με μια σειρά από πρωτοβουλίες που ξεκίνησαν την Πέμπτη 9.7. η L΄tur επιδιώκει να προωθήσει την Ελλάδα. Όσον αφορά στους προορισμούς Ρόδο, Κω, Κρήτη, Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη δηλώνει ο Διευθυντής προϊόντος κ. Steffen Baumert: «Ήδη έχουν κλειστεί επιπλέον ξενοδοχεία με πολύ καλές τιμές» και συμπληρώνει «η Ελλάδα μπορεί να πηγαίνει καλά με τις κρατήσεις αλλά η οπισθοχώρηση των κρατήσεων από τη ρωσική αγορά δημιουργεί ελεύθερα δωμάτια που μπορούν να καλυφθούν».
Μέχρι τα μέσα Αυγούστου θέλει η L΄tur (θυγατρική της TUI) να προωθήσει Ελλάδα καθώς «παρότι έχουν ξεκινήσει οι σχολικές διακοπές υπάρχουν ακόμη πολλοί που παραμένουν αναποφάσιστοι» δηλώνει ο κ. Markus Orth.»
της τελευταίας στιγμής (Last Minute) Τ.Ο. L΄tur, κ. Markus Orth επιδιώκει να μεταφέρει ακόμη περισσότερους ταξιδιώτες στην Ελλάδα.
Σύμφωνα με δημοσίευμα στην ιστοσελίδα του εκδοτικού οίκου fvw χρησιμοποιεί τον αντίθετο όρο στο αποτέλεσμα του δημοψηφίσματος.
Ο διευθυντής της L΄tur δηλώνει ότι η εταιρεία του δεν έχει επηρεαστεί από τις μειώσεις κρατήσεων όπως αυτές δημοσιεύτηκαν από το Traveltainment (-39%) και ότι «από την αρχή του χρόνου αλλά και τις τελευταίες μέρες έχουμε θετικούς αριθμούς σε σχέση με πέρυσι».
«Μιλάμε με ξενοδόχους στους προορισμούς που προσφέρουμε, ρωτάμε πελάτες που επιστρέφουν και διαπιστώνουμε ότι όλα λειτουργούν ομαλά και ότι οι πελάτες είναι ευχαριστημένοι». Έχουν δοθεί ειδικές πληροφορίες στα Call-Centers και υποκαταστήματα ώστε να μπορούν να ανταποκριθούν σωστά σε ερωτήματα πελατών.
Με μια σειρά από πρωτοβουλίες που ξεκίνησαν την Πέμπτη 9.7. η L΄tur επιδιώκει να προωθήσει την Ελλάδα. Όσον αφορά στους προορισμούς Ρόδο, Κω, Κρήτη, Κέρκυρα και Θεσσαλονίκη δηλώνει ο Διευθυντής προϊόντος κ. Steffen Baumert: «Ήδη έχουν κλειστεί επιπλέον ξενοδοχεία με πολύ καλές τιμές» και συμπληρώνει «η Ελλάδα μπορεί να πηγαίνει καλά με τις κρατήσεις αλλά η οπισθοχώρηση των κρατήσεων από τη ρωσική αγορά δημιουργεί ελεύθερα δωμάτια που μπορούν να καλυφθούν».
Μέχρι τα μέσα Αυγούστου θέλει η L΄tur (θυγατρική της TUI) να προωθήσει Ελλάδα καθώς «παρότι έχουν ξεκινήσει οι σχολικές διακοπές υπάρχουν ακόμη πολλοί που παραμένουν αναποφάσιστοι» δηλώνει ο κ. Markus Orth.»
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.