ροή ειδήσεων

Εύη Αδάμ: Καυτό μπικίνι σε σούπερ σέξι φωτογράφηση στη Ρόδο



Στα 42 της χρόνια δεν έχει να φοβηθεί τίποτα. Με καυτό μαύρο μπικίνι,... η Εύη Αδάμ ποζάρει σε αισθησιακή φωτογράφιση στη Ρόδο και κόβει την ανάσα

Κολάζει η Εύη Αδάμ στη Ρόδο. Η νέα της φωτογράφιση είναι από τις πιο σέξι που έχει κάνει τα τελευταία χρόνια. Φορώντας ένα καυτό μαύρο μπικίνι, το πρώην μοντέλο και μητέρα δυο κοριτσιών αποδεικνύει ότι ο χρόνος έχει μικρ'ή επίδραση πάνω της,. 









Η Εύη Αδά ήρθε και πάλι στο προσκήνιο της επικαιρότητας με αφορμή πρόσφατη συνέντευξή της με τον πρώην της σύζυγο, Λάμπη Λιβιεράτο υπενθυμίζοντας ότι ουσιαστικά εκείνη έχει επιφορτιστεί τα βάρη της οικογένειας - και ουσιαστικά «αδειάζοντάς» τον.

-Είχες δηλώσει ότι οι σχέσεις σας είναι τυπικές και πολιτισμένες. Ισχύει;

«Πολιτισμένες είναι οι σχέσεις που διέπονται από ευγένεια, σεβασμό, όταν δύο ή περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με ένα κοινό ζήτημα, που στην προκειμένη περίπτωση είναι "αυτά τα δύο παιδιά. Κινδυνεύοντας να γίνω μονότονη, θα επαναλάβω ότι έχω αναλάβει εξ ολοκλήρου τη μέριμνα την ανατροφή αυτών των δύο κοριτσιών. Επομένως, δεν υπάρχει αφορμή για συνάντηση, εφόσον δεν υπάρχει αντικείμενο συζήτησης.»


Είχε προηγηθεί κι άλλη ανάλογη συνέντευξή της στο ΟΚ. Μεταξύ άλλων είχε πει:

«Εδώ και πέντε χρόνια έχω αναλάβει στις πλάτες μου όλες τις ευθύνες της μικρής μου οικογένειας, η οποία στηρίζεται οικονομικά και πρακτικά στις δικές μου δυνάμεις. Ξεκινήσαμε από το μηδέν. Μέχρι σήμερα είμαι το σχολικό, η καθαρίστρια, ο σοφέρ, η μαγείρισσα, η πανταχού παρούσα σε κάθε λεπτό της ζωής των δυο κοριτσιών μου», είπε και συνέχισε: «Αυτή είναι η δική μου πλευρά. Η ζωή μου είναι αφοσιωμένη στις κόρες μου. Η μικρή μου κόρη έγραψε σε σχολική έκθεση, «Όταν μου χαμογελάει, φωτίζεται η ψυχή μου», και η μεγάλη σε μια ανάλογη: «Η μαμά είναι το πιο σημαντικό άτομο στην οικογένεια. Αυτή τα κάνει όλα, είναι πάντα εκεί. Αλλά το πιο σημαντικό είναι ότι προσποιείται ότι είναι καλά, ακόμα κι όταν δεν είναι». Τι να πούμε περισσότερο; Τώρα δε χρειάζεται να προσποιούμαι, είμαι καλά. Δεν είχα την πολυτέλεια του χρόνου, ούτε την περισσευούμενη ενέργεια να διαφημίζω το δράμα μου.Αντιμετώπισα τις δυσκολίες βουβά, ολομόναχη και πρόσεχα να μην ξοδέψω τη λιγοστή ενέργεια μου άσκοπα. Πολλά δεν τα μοιραζόμουν ούτε με την ίδια μου τη μητέρα. Αυτά που περάσαμε με τα κορίτσια μας έδεσαν πολύ. Είναι ο μικρός μας θησαυρός. Δε θα τον εξευτέλιζα ποτέ».

-Είχες δηλώσει ότι οι σχέσεις σας είναι τυπικές και πολιτισμένες. Ισχύει;

«Πολιτισμένες είναι οι σχέσεις που διέπονται από ευγένεια, σεβασμό, όταν δύο ή περισσότεροι άνθρωποι ασχολούνται με ένα κοινό ζήτημα, που στην προκειμένη περίπτωση είναι "αυτά τα δύο παιδιά. Κινδυνεύοντας να γίνω μονότονη, θα επαναλάβω ότι έχω αναλάβει εξ ολοκλήρου τη μέριμνα την ανατροφή αυτών των δύο κοριτσιών. Επομένως, δεν υπάρχει αφορμή για συνάντηση, εφόσον δεν υπάρχει αντικείμενο συζήτησης.»



ΠΗΓΗ: NDP

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *