Αναγνώστης:
Θα ήθελα να αναφέρω την δυσάρεστη εμπειρία που είχα με την εταιρία «Sky Express»,... για την κράτηση της πτήσης ΑΘΗΝΑ-ΗΡΑΚΛΕΙΟ και ΑΘΗΝΑ- ΗΡΑΚΛΕΙΟ . Το site τους για ηλεκτρονικές αγορές, είναι απαράδεκτο. Από τις 8 αποτυχημένες προσπάθειες που έκανα για αγορά 2 διαφορετικών εισιτηρίων, μόνο μία ήταν ολοκληρωμένη αγορά. Για τις υπόλοιπες αποτυχημένες αγορές, η σελίδα τους έβγαζε σφάλμα, χωρίς να έχω ενημέρωση στο email μου και χρεωνόμουν κανονικά πολλαπλά στην κάρτα μου για την αγορά ίδιου εισιτηρίου(ίδια πτήση, ίδιο άτομο , ίδια ώρα), χωρίς να έχω ηλεκτρονικό εισιτήριο στα χέρια μου.
Θεωρώντας ότι δεν έχω εισιτήριο, (αφού δεν είχα ειδοποίηση για εισιτήριο στο email μου), τελικά έκανα κράτηση σε άλλη αεροπορική εταιρία, για το εισιτήριο επιστροφής την ίδια μέρα.
Η εταιρία μου έστειλε μήνυμα να επικοινωνήσω άμεσα μαζί της για τις πολλαπλές κρατήσεις μου, από τις οποίες δεν μου ακύρωσαν όλες τις αποτυχημένες προσπάθειες, παρά μόνο αυτές που η πτήση πραγματοποιήθηκε ήδη και έπρεπε να δεχτώ τον συμβιβασμό με υποχρεωτική αγορά ανοιχτού εισιτηρίου με επιπλέον χρέωση 25 ευρώ.
Θεωρώ ότι η πολιτική της εταιρίας για αποζημίωση δικού τους λάθους είναι αντιεπαγγελματική, και δηλώνει πολύ κακό service στους επιβάτες της (όσον αφορά την αγορά εισιτηρίων-λειτουργία ηλεκτρονικού καταστήματος).
Από την πτήση που πραγματοποιήθηκε δεν είχα παράπονο, οι υπηρεσίες και οι διαδικασίες αεροναυτιλίας ήταν ικανοποιητικές. Λυπάμαι που βρίσκομαι στην θέση να αναφέρω αυτό το πρόβλημα, γιατί πραγματικά θέλω να υποστηρίζω τις μικρές εταιρίες όπως είναι η κρητική εταιρία Skyexpress. Ελπίζω μετά από αυτό το παράπονο να βελτιωθεί η υπηρεσία και η after sales πολιτική τους.
Ευχαριστώ
Π.Χ.
Παράπονα Ρόδου
Μμμμ
ΑπάντησηΔιαγραφή