ροή ειδήσεων

ΕΥΓΕ ΣΤΗΝ ΑΡΧΑΙΟΛΟΓΙΚΗ ΥΠΗΡΕΣΙΑ ΡΟΔΟΥ !! ΑΠΑΓΟΡΕΥΣΕ ΣΕ ΠΑΠΑ ΝΑ ΤΕΛΕΣΕΙ ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ ΣΤΗΝ ΑΚΡΟΠΟΛΗ ΤΗΣ ΛΙΝΔΟΥ



ΣΤΟΝ ΚΑΤΑΠΑΤΗΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΟΥΔΑΙΟ ΑΓΙΟ ΙΩΑΝΝΗ ΝΑΟ ΤΟΥ ΑΠΟΛΛΩΝΑ...

Όπως αναφέρει ο πιστός της αλλοδαπής θρησκείας, που δυσαρεστήθηκε απ΄την απόφαση αυτή της αρχαιολογίας γράφει στο υπόμνημα διαμαρτυρία του:


Το να πιστεύουμε και να λατρεύουμε το Θεό μας, είναι προφανώς καλύτερο από την

αδιαφορία απέναντι στο λόγο του Θεού ή κρατώντας μια στάση «νερόβραστη» μη θίξουμε κάποιον αλλόθρησκο.

Αλλόθρησκους εννοείς φυσικά τους "παγανιστές"ειδωλολάτρες; έτσι; Ε συνειδητοποίησε πως εσύ είσαι ο αλλόθρησκος και προσηλυτισμένος σε αλλοδαπή θρησκεία και σκέψου,, Το να γκρεμίζεις ναούς των Ελληνων και να φτιάχνεις εβραιοσιωνιστικές εκκλησίες είναι άτιμο!! εσύ μεγάλε πιστέ νομίζεις κι πράττεις υπέρ του έθνους των Ελλήνων;

Επιπλέον τα καθεστωτικά σάιτ και μπλογκς του εκφυλισμένου Ελληνισμού κάνουν λόγο πως το εκκλησάκι χτίστηκε σε παλαιότερη εκκλησία,,,,ψέμα στο ψέμα φίλοι μου,απαράδεκτοι !!δείτε ποιο κάτω τις επιγραφές που βρέθηκαν στο σημείο!!

Θα γίνουμε Έλληνες κύριοι η θα μείνουμε καρυδότσουφλα της ιστορίας εσαεί;



Την έντονη αντίδρασή του εκφράζει συμπολίτης μας από τη Λίνδο (τα στοιχεία του στην διάθεση της εφημερίδας) για το γεγονός ότι απαγορεύτηκε από την αρχαιολογία η πραγματοποίηση Θείας Λειτουργίας στο μισογκρεμισμένο εκκλησάκι του Αγίου Ιωάννου που βρίσκεται στην Ακρόπολη.
Στην επιστολή τονίζεται:
Αφορμή για το παρόν ,δόθηκε από την ανακληθείσα Θεία ΛΕΙΤΟΥΡΓΙΑ στον Αγ. Ιωάννη τον Πρόδρομο.
Αναλυτικότερα, προ μηνός ο ιερέας της Λίνδου με ορισμένους πιστούς συγχωριανούς του, συμφώνησαν να τελέσουν Θ.Λειτουργία στο υπάρχον μισογκρεμισμένο εκκλησάκι του Αγ, Ιωάννου του Προδρόμου που βρίσκετε μέσα στην Ακρόπολη της Λίνδου .
Τούτο θα γίνονταν ανήμερα της γιορτής του Αγίου στις 29 Αυγούστου πρωινές ώρες 07-08.15 πριν ακόμα αρχίσει η ροή των τουριστών.
Η τέλεση της Θ. Λειτουργίας ,θα γίνονταν μετά την έγκριση της αδείας που ζήτησε ο εφημέριος της Λίνδου από την Αρχαιολογική υπηρεσία, την οποία έγκριση κατά βάση την θεωρούσαν δεδομένη .
Αλλά όμως δυστυχώς η απάντηση της Αρχαιολογικής Υπηρεσίας υπήρξε αρνητική, με την αβάσιμη αιτιολογία ότι θα ενοχληθούν οι τουρίστες και κάτι άλλα ανούσια.
Η υπόθεση μου θυμίζει τον μακαριστό Αρχιμανδρίτη Τιμόθεο Κιλίφη της Ι. Μ. Πεντέλης ,όπως περιγράφετε στο βιβλίο του Ελλάδα φώς του κόσμου, προχώρα, όταν επισκέφθηκε με ορισμένους πιστούς το Αρχαιολογικό Μουσείο και τον ιερό βράχο Της Ακρόπολης των Αθηνών.
Εκεί πέραν των ελαχίστων Ελλήνων που κοίταζαν παράξενα τον πατέρα Τιμόθεο, οι λοιποί επισκέπτες Έλληνες και ξένοι πλησίασαν με αγάπη και σεβασμό τον Π Τιμόθεο μιλούσαν και θαύμαζαν από κοινού το μεγαλείο του Αρχαίου πολιτισμού
Ανάλογο περιστατικό έγινε και με ιερομόναχο Ι. Μ. ΜΕΤΕΩΡΩΝ όταν αυτός επισκέφθηκε τον ίδιο χώρο. Τότε δυο παράξενοι Έλληνες είπαν φωναχτά «Τι θέλει αυτός ο παπάς εδώ γιατί δεν κάθετε στο σπίτι του φασαρίες θέλει;
Στη συνέχεια όμως αφού αντάλλαξαν τις απόψεις των κατάλαβαν ότι κατά βάθος αγνοούν την ιστορία και δεν έχουν ιδέα από τον Χριστιανισμό και την Ορθοδοξία .
Εκ προοιμίου μπορούμε να πούμε ότι υπάρχει μια σύζευξη και άριστη σχέση μεταξύ του Αρχαίου Ελληνικού πολιτισμού και Χριστιανισμού.
Πολλοί ενοχλημένοι από την σύζευξη Ελληνισμού και Χριστιανισμού προσπαθούν και στις μέρες μας να τα ξεχωρίσουν, παρουσιάζοντας αυτά αντιμέτωπα, εκμεταλλευόμενοι την αναγκαία ιστορική σύγκρουση που είχαν μόλις πρωτοεμφανίστηκε ο Χριστιανισμός.
Δεν προτίθεμαι να προβώ σε ανάπτυξη των διδασκαλιών των μεγάλων πατέρων και Θεολόγων της Χριστιανικής Εκκλησίας αλλά οι περισσότεροι εξ αυτών θεώρησαν χρησιμότατα τα Ελληνικά στοιχεία που οι ίδιοι δανείστηκαν από την Ελληνική Αρχαιότητα .
Στην Αρχαιότητα υπήρχαν πάρα πολλοί σοφοί πρόγονοί μας [Πυθαγόρας, Ηράκλειτος, Ηρόδοτος κλπ] που αντιλήφθηκαν νωρίς την παράλογη μορφή της ειδωλολατρίας και μίλησαν για έναν Θεό, ανώτερη δύναμη, παντοδύναμο, δίκαιο, πάνσοφο κ.λ.π.
Ο Κλήμης ο Αλεξανδρεύς, ο πρώτος θεολόγος της Αλεξανδρινής Εκκλησιαστικής παράδοσης, πιστεύει ότι η Φιλοσοφία μπορεί να αξιοποιηθεί και να κατανοηθεί ως ευαγγελική προπαρασκευή. Ο Αλεξανδρινός θεολόγος συμπεραίνει ότι οι Έλληνες Φιλόσοφοι έφθασαν στο σημείο να διατυπώσουν ορισμένες θεολογικές αλήθειες , γιατί στηρίχτηκαν στη φυσική έννοια και τον κοινό νου.
Όπως αναφέρεται και στο βιβλίο του Μεθόδιου Γ΄ Φούγια Μητροπολίτου Πισιδίας , οι χριστιανοί Πατέρες και οι Νεοπλατωνικοί Φιλόσοφοι δεν είχαν μόνο φιλικές σχέσεις, αλλά το προσωπικό της μιας σχολής παρακολουθούσε ακόμη και τις διαλέξεις της άλλης.
Εάν λάβουμε υπόψη την στάση των Πατέρων της Εκκλησίας και των θεολόγων , έναντι της ελληνικής φιλοσοφίας, θα διαπιστώσουμε πως γνήσιοι αντιπρόσωποι της αρχαίας ελληνικής φιλοσοφίας είναι οι μεγάλοι θεολόγοι που συνεχίζουν την παράδοση της πατερικής κληρονομιάς.
Ένας Άγγλος θεολόγος πιστός χριστιανός και συγγραφέας E. Hatch τολμά και γράφει ότι, η Ελλάδα ζει όχι στις θνήσκουσες ομιλίες στις αίθουσες των πανεπιστημίων, αλλά στις χριστιανικές Εκκλησίες μετά μεγαλυτέρας αναπτύξεως.
Κατόπιν τούτων τελειώνοντας, θέλω να τονίσω ότι η τέλεση Θείας Λειτουργίας σε έναν ναό που υπάρχει στο χώρο ενός μνημείου όπως είναι η ακρόπολη της Λίνδου, δεν επιφέρει καμία ενόχληση στους τουρίστες διότι, πρώτον οι περισσότεροι γνωρίζουν ότι υπάρχει αυτή η σχέση (σύζευξη) αρχαίου ελληνικού πολιτισμού και χριστιανισμού, δεύτερον πολλοί τουρίστες αλλά και πληθώρα Ελλήνων που επισκεύπτονται τα αρχαία μνημεία, επισκέπτονται και παλιές Εκκλησίες εάν υπάρχουν στον εγγύς χώρο, όπως ακριβώς γίνεται και στη Λίνδο, όπου αρκετοί επισκέπτονται την Εκκλησίας της Λίνδου ή Κοίμηση της Θεοτόκου.
Τρίτον, υπάρχει προηγούμενο δηλαδή. έχει γίνει περίπου προ δεκαπενταετίας Θεία Λειτουργία στον εν λόγω εκκλησάκι στην Ακρόπολη της Λίνδου, με την έγκριση του αειμνήστου Κόλια Α. τότε Εφόρου Αρχαιοτήτων, χωρίς να δημιουργηθεί κανένα πρόβλημα.
Τέταρτον, το να πιστεύουμε και να λατρεύουμε το Θεό μας, είναι προφανώς καλύτερο από την αδιαφορία απέναντι στο λόγο του Θεού ή κρατώντας μια στάση «νερόβραστη» μη θίξουμε κάποιον αλλόθρησκο. Ένας Ορθόδοξος Χριστιανός της Λίνδου”.


Rhodos — Lindos — ca. 244 BC
Ἀρχέστρατος Ἀρχιτέλευς
ἰερατεύσας Ἀθάνας Λινδίας,
Διὸς Πολιέως,
Ἀπόλλωνος Πυθαιέως.



Μνασίτιμος Τελέσωνος Ῥόδιος ἐποίησε.

[Πολυκλῆς Π]ολυκράτεος ἰαρατεύσας Διὶ Πολιεῖ.

Πολυκλῆς Πολυκράτεος ἰαρατεύσας Ἀθαναίαι Λινδίαι.

Πολυκλῆς Πολυκράτευς ἰαρατεύσας Ἀπόλλωνι Πυθίωι.

Σχόλια

  1. ΟΤΙ Π@Π@ΡΙΑ θελετε ανεβαζετε εδω στα Π.Ρ. ΔΗΛΑΔΗ ΑΥΤΑ ΤΑ ΧΑΠΑΤΑ ΕΙΝΑΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ ΕΛΛΗΝΕΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ?? ΑΝΤΕ ΡΕ ΜΙΑ ΔΙΧΟΝΙΑ ΚΑΙ ΕΝΑςΣΔΙΧΑΣΜΟΣ ΠΑΡΑΠΑΝΩ ΕΙΣΑΣΤΕ .

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/15 12:07

      δεν έχω παρά να συμφωνήσω με τον συνάθρωπο jim jim ( όχι με ΧΑΠΑΤΑ).
      γιατί τέτοια πολεμική εναντίον της Ορθοδοξίας;
      Ρε μάγκες , θέλετε να πιστεύετε στο Δία; κάντε το . μην ενοχλείτε τους υπόλοιπους .
      όσο για τα Π.Ρ. , όσο αρεστό κ αν είσαι , τόσο χάνεις με την πολιτική αυτή (αν κ να είμαι κ ειλικρινής παραθέτεις κ την δήλωση του ορθ.χριστιανού της Λίνδού ) ΛΒ

      Διαγραφή
  2. Ανώνυμος7/9/15 11:52

    Εσυ που ανεβασες το αρθρο, προφανως εισαι ανιστοριτος και προβατακι νεοελληνας. Μαθε πρωτα πως κρατηθηκε το γενος και το Εθνος των Ελληνων ζωντανο και δεν αφανιστηκαμε στα 400 χρονια του τουρκικου ζυγου. Η Ορθοδοξια ηταν αυτη και οχι ο "θεος" Απολλωνας, ουτε ο Διας με τους κεραυνους. Δευτερον, μαθε τι ειναι και ποιοι ειναι οι εβραιοσιωνιστες για να λες το σπιτι του Θεου, εκκλησια των εβραιοσιωνιστων. Απο εναν δωδεκαθειστη, τι να περιμενουμε να γραψει ομως.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος7/9/15 17:59

      ΕΣΥ ΠΟΥ ΘΙΧΤΗΚΕΣ ΜΕ ΤΗΝ ΕΒΡΑΙΟΣΙΩΝΙΣΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΙ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΚΗΡΥΤΟΥΝ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΠΑΔΕΣ !!ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΜΕ ΑΠΑΝΤΗΣΗ ΕΛΛΗΝΑΡΑ
      ΕΧΕΤΕ ΚΑΙ ΤΑ ΜΟΥΤΡΑ ΝΑ ΛΕΤΕ ΟΤΙ ΕΙΣΤΕ ΕΛΛΗΝΕΣ???

      ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΒΑΪΩΝ:
      • «Ιδού ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος πλ. δ΄.)
      • «Λαμπρύνου, η Σιών, η νέα, και βαΐοις ανύμνει μετά παίδων· ιδού ο Βασιλεύς σου, σώζων προς πάθος έρχεται.» (Στον Μικρό Εσπερινό, ήχος β΄, οίκος του Ευφραθά.)
      • «Ωσαννά εν τοις υψίστοις, ευλογημένος ο ερχόμενος, Βασιλεύς του Ισραήλ.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος πλ. β΄ και εις τον Λιτό, Στιχηρό Ιδιόμελον, ήχος α΄.)


      • «Διό ευφραίνεται θυγάτηρ Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό, ήχος β΄.)
      • «Χαίρε, ευφραίνου, πόλις Σιών.» (Στον Μεγάλο Εσπερινό και στο Λυχνικό, ήχος πλ. δ΄.)
      • «Οι μισούντες Σιών, αισχύνθητε από του Κυρίου· ως χόρτος γαρ πυρί έσεσθαι απεξηραμμένο...ι.» (Στον Όρθρο, αντίφωνο των αναβαθμών του δ ήχου.)
      • «Ευφράνθητι Ιερουσαλήμ· και πανηγυρίσατε οι αγαπώντες Σιών.» (Στον Όρθρο, καταβασία, ο διασώσας εν πυρί, ωδή η΄, ο ειρμός.)
      • «Αίνεσιν Εκκλησία οσίων τω ενοικούντι Σιών σοι Χριστέ, προσφέρει· εν σοι, Ισραήλ, τω ποιητή αυτού, χαίρει.» (Από τροπάριο στον Όρθρο.)
      • «Άσατε λαοί, θεοπρεπώς εν Σιών, και ευχήν απόδοτε Χριστώ εν Ιερουσαλήμ.» (Ομοίως.)
      • «Ασύγκριτος υπάρχει ευπρέπεια εν Σιών.» (Ομοίως.)
      • «Κύριος παρέστη· Σιών γαρ εξελέξατο.» (Ομοίως.)
      • «Σιών Θεού όρος το άγιον, και Ιερουσαλήμ.» (Όμοίως.)
      • «Ισραήλ του Θεού το βασίλειον.» (Ομοίως.)
      • «Θεοπρεπώς σε, Βασιλεύ Ισραήλ.» (Ομοίως.)
      • «Ο Βασιλεύς σου, Σιών.» (Ομοίως.)
      • «Ο Θεός σου, χαίρε, Σιών, σφόδρα, εβασίλευσεν εις τους αιώνας Χριστός.» (Ομοίως.)
      • «Ποιμήν ημών Χριστός ο Βασιλεύς Ισραήλ. Υπόδεξαι, Ιουδαία, τον Βασιλέα.» (Στο Απόδειπνο, ωδή θ΄, αλλότριον των μητέρων.)
      • Την Κυριακή των Βαΐων διαβάζονται επίσης τα απαράδεκτα για τους Έλληνες απόσπασματα του Ζαχαρία «εξεγερώ τα τέκνα σου, Σιών, επί τα τέκνα των Ελλήνων» (Ζαχ. θ΄, 9-15), ένα του Σοφονίου κι ένα του Ιεζεκιήλ, που μιλάνε για λύτρωση του Ισραήλ από τους εχθρούς του Κρητικούς, επαναλαμβάνοντας τα «χαίρε σφόδρα, θύγατερ Σιών» κι άλλα παρόμοια» (Σοφ. γ΄, 14-19)

      ΕΛΛΗΝΕΣ ,,,,ΟΙ ΣΥΝΟΜΩΤΕΣ ΤΩΝ ΕΒΡΑΙΩΝ 1650 ΧΡΟΝΙΑ ΕΞΥΠΗΡΕΤΟΥΝ ΞΕΝΑ ΣΥΜΦΕΡΟΝΤΑ --ΜΑΣ ΒΑΠΤΙΖΟΥΝ ΝΥΠΙΑ ΚΑΙ ΜΑΣΑΜΕ ΤΗΝ ΜΑΣΗΜΕΝΗ ΤΣΙΚΛΑ ΤΟΥΣ!! ΟΡΘΩΣΤΕ ΑΝΑΣΤΗΜΑ ΥΠΕΡ ΒΩΜΩΝ ΚΑΙ ΕΣΤΙΩΝ !! ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΒΡΑΙΟΧΡΙΣΤΙΑΝΙΚΕΣ ΣΥΝΑΓΩΓΕΣ ΤΟΥΣ!!

      ΕΙΝΑΙ ΑΔΙΣΤΑΚΤΟΙ ΕΚΛΗΜΑΤΙΕΣ ! ΚΑΤΑΝΤΗΣΑΝ ΤΟΝ ΕΛΛΗΝΑ ΔΟΥΛΟ ,,,ΑΠΛΑ ΕΝΑΝ ΒΑΛΚΑΝΙΟ ΑΝΘΡΩΠΑΚΟ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΕΙ ΕΝΑ ΘΕΟ ,,ΟΠΩΣ ΤΟΥΣ ΜΟΥΣΟΥΛΜΑΝΟΥΣ ΚΑΙ ΙΟΥΔΑΙΟΥΣ !! ΩΣΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΔΙΑΣΩΣΗ ΠΟΥ ΑΝΑΦΕΡΕΙ Ο ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΣ ΕΙΝΑΙ ΨΕΜΑΤΑ ,,ΜΑΣ ΕΙΧΑΝ ΑΓΡΑΜΜΑΤΟΥΣ ΓΙΑ ΝΑ ΜΗΝ ΚΑΤΑΝΟΗΣΟΥΜΕ ΤΟ ΣΥΜΦΕΡΟΝ ΤΟΥ ΕΘΝΟΥΣ --ΠΑΡΑΔΕΙΓΜΑ Ο ΑΦΟΡΙΣΜΌΣ ΤΩΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΤΩΝ ΑΠ΄΄ΤΟΝ ΓΡΗΓΟΡΙΟ-- ΝΑ ΘΥΜΗΘΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΟΝ ΝΥΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΠΟΥ ΕΙΠΕ ΣΕ ΔΙΑΓΓΕΛΜΑ ΤΟΥ
      Δυστυχώς οι δύο λαοί διέκοψαν την υπέροχη συμβίωση των 400 χρόνων, όταν ξεσηκώθηκαν κάτι ξεβράκωτοι το 1821 και δημιούργησαν τις γνωστές προστριβές
      http://www.aetos-apokalypsis.com/2015/01/kseshkwhikan-ksevrakwth-sthn-epanastash-tou-21.html

      ΝΑ ΠΟΥΜΕ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΥΣ ΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΗΣ ΟΡΘΟΔΟΞΙΑΣ? ΑΣΕ

      ΕΛΛΗΝΕΣ ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΥΣ ΣΥΝΟΜΩΤΕΣ ΤΟΥ ΓΕΝΝΟΥΣ ΧΑΝΟΜΑΣΤΕ !~!!!!

      Διαγραφή
    2. Ανώνυμος7/9/15 21:45

      Προς τον 11.52
      Ο Μένανδρος έλεγε, "Ο αν μη ίδεις μη λέγε, ιδώς, σίγα" (Οταν δεν ξέρεις μη μιλάς και όταν μάθεις σιώπα)
      Προφανώς δεν γνωρίζεις την Ιστορία σχετικά με τα εγκλήματα που διέπραξαν οι χριστιανοί κατά των εθνικών Ελλήνων, τις καταστροφές των μνημείων, βιβλιοθηκών και την δολοφονία εκατοντάδων χιλιάδων ανθρώπων. Θα χρειαζόντουσαν πολλές σελίδες να σου τα γράψω από ουδέτερους ιστορικούς, αλλά και να σου τα έγραφα, είναι τόσες οι τσίμπλες του φανατισμού σου στα μάτια σου που αμφιβάλλω αν θα τα διάβαζες. Κοίτα στο διαδίκτυο την λέξη Σκυθόπολις, θα διαβάσεις ... ότι ήταν η πρωτη στην ανθρώπινη ιστορία πόλη συγκέντρωσης και εξολόθρευσης ανθρώπων όπως τα πρότυπα του Αουσβιτς

      Σκυθόπολις η σημερινή Μπετσηάν του Ισραήλ γύρω στο 341 επί Κωνταντίνου Β δευτερότοκο γιό του Μ. Κωνσταντίνου υπήρξε ο τόπος συγκέντρωσης και θανάτωσης (Αουσβιτς) των Ελλήνων εθνικών. Το αναφέρει στο βιβλίο του Retum Gestrarum Libri XXXI ο Αμιανός Μαρκελλίνος Ρωμαίος Ιστορικός. Αυτή ήταν η επινόηση του επισκόπου Αλεξανδρείας Γεώργιου μαζί με τον γραμματέα του Κωνσταντίνου, Παύλο καλούμενος και Τάρταρο. Οι χριστιανοί τότε επιδόθηκαν σε έναν ανευ προηγουμένου διωγμό κατά των εθνικών (Ελλήνων) με κατασχέσεις περιουσιών, βασανιστήρια και θανατώσεις. Επί 20 ολόκληρα χρόνια λειτουργούσε αυτό το στρατόπεδο του θανάτου στο οποίο θανατώθηκαν πάνω από 100.000 εθνικοί ακόμα και όσοι ήταν ενδεδυμένοι διαφορετικά από τους μοναχούς (ράσα) ή φορούσαν ένα φυλαχτό στον λαιμό τους, εσύροντο σαν εθνικοί με συνοπτικές διαδικασίες στο στρατόπεδο συγκέντρωσης και αφού βασανίζοντο, εφονεύοντο. Τα κοινόβια των χριστιανών συντηρούντο με τις κατασχέσεις των περιουσιών των ανθρώπων αυτών.
      Συνεχίζεται ....

      Διαγραφή
    3. Ανώνυμος7/9/15 21:48

      Προς τον 11.52
      Συνέχεια .......
      Οσο για το ποιός κράτησε στους Ελληνες την εθνική φλόγα, και εκεί είσαι αδιάβαστος ....

      Αφορεσμός της επανάστασης το 1821 από τον πατριάρχη Γρηγόριο τον Ε και την ιερά σύνοδο.

      ΑΝΑΘΕΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΟΥ Ελ. Βενιζέλου το 1916 από την εκκλησία της Ελλάδος.

      Αφορισμός των Αρματολών το 1805 από τον πατριάρχη Καλλίνικο τον Ε «για πικρή τιμωρία όσων αποτολμούν να βγουν από τα όριά των, για υψηλό φιρμάνι του πολυχρονεμένου βασιλέως μας»……

      Οι οικουμενικοί πατριάρχες ήταν όργανα πολιτικής ραδιουργίας προς βλαβην της ανεξαρτησίας της Ελλάδος (Αιτιολογία του Θεόκλητου Φαρμακίδη 1840)

      Οπως γράφει και ο Άγγλος R.Walpole στο βιβλίο του “Travels in Various Countries” τ. Β΄, σελ. 216. «Όταν οι αγιορείτες ρασοφόροι είχαν δει την πρόοδο των τουρκικών όπλων στην ανατολή επί Ορχάν (1326-1362) και φοβήθηκαν ενδεχόμενη πτώση της Κωνσταντινούπολης , έστειλαν αντιπροσωπεία τους στην Προύσα, που ήταν τότε η πρωτεύουσα των Τούρκων, με πεσκέσι από 14 χιλιάδες τσεκίνια (τεράστιο ποσό. Που το βρήκανε οι υποτιθέμενοι πάμφτωχοι ασκητές;) στο σουλτάνο και ζήτησαν όπως οι καλόγεροι έχουν τις θρησκευτικές τους ελευθερίες και την αποκλειστική κατοχή του βουνού του Άθω, όταν τα νικηφόρα οθωμανικά στρατεύματα καταλάβουν την Κωνσταντινούπολη και καταλύσουν την εξουσία της βυζαντινής αυτοκρατορίας.» Ο τούρκος σουλτάνος δέχτηκε το πεσκέσι και τους όρους των μοναχών, που παραδίνονταν πριν από την παράδοση της Πόλης και τους έδωσε σχετικό φιρμάνι , το οποίο, υπήρχε στις Καρυές , όταν αυτός δηλ. ο άγγλος Walpole επισκέφτηκε το άγιο Όρος στις αρχές του 19ου αιώνα. Αυτούς τους όρους τήρησαν και οι μετέπειτα σουλτάνοι.

      Ο Φίνλαιη επίσης στο οδοιπορικό του αναφέρει «Χαρακτηριστικά τα λόγια του Μωάμεθ Β” του Πορθητή προς τον Γεννάδιο Σχολάριο, τον πρώτο Πατριάρχη μετά την Άλωση: « Πατριάρχευε… έχων πάντα τα σα προνόμια, ως και οι προ σου πατριάρχαι είχον ».
      Ο Πατριαρχης έχει το ρόλο του « εθνάρχη » των χριστιανών και είναι υπόλογος στον Σουλτάνο για τις πράξεις τους. Ευθύς αμέσως ξεκινούν τα αλληλομαχαιρώματα και οι ραδιουργίες των κληρικών για την κατάκτηση του προνομιακού αξιώματος του Οθωμανικού κράτους. Χαρακτηριστικό είναι το γεγονός ότι από το 1623 έως το 1700 εγιναν 50 αλαξοπατριαρχίες. Κάθε τόσο στελνόταν κάποιος πατριάρχης στη φυλακή για χρέη, που εξαιτίας των σκανδάλων, είχαν γίνει σύμφωνα με τον Πατριάρχη Σαμουήλ « των της Αιγύπτου πυραμίδων υπερογκωδέστερα ».
      Τα ποσά της εξαγοράς από 1000 φλωριά του 1467 έγιναν 2500 το 1481, 12000 το 1583, 100.000 το 1622. Ο Φίνλαιη αναφέρει επίσης: « σε τέτοιο βαθμό είχε προχωρήσει η διαφθορά, που στο διάστημα 1670 και 1678 ο πατριάρχης άλλαξε εξι φορές. Το τίμημα εξαγοράς του νέου υποψήφιου ανέβηκε στο ποσό των 25000 ταλήρων, ο ετήσιος φόρος είχε φθάσει στα 6000 δουκάτα και τα χρέη του Πατριάρχη σε 350.000 τάληρα ». Φυσικά όλοι αυτοί οι πόροι των υποψηφίων βρίσκονταν μετά από δανεισμό. Αποτέλεσμα ήταν να δημιουργηθεί μια διαδικασία αρπαγής που ξεκινούσε από τον Πατριάρχη, μεταβιβαζόταν στους μητροπολίτες, από εκεί στους κατώτερους κληρικούς και κατέληγε τελικά στο ποίμνιο, το οποίο έπρεπε να πληρώνει συγκεκριμένα ποσά προς την εκκλησία με την απειλή του αφορισμού και της κατάσχεσης της περιουσίας του.
      Συνεχίζεται .......

      Διαγραφή
    4. Ανώνυμος7/9/15 21:54

      Προς τον 11.52
      Συνέχεια ...

      Ο πατριάρχης Κων/λεως εκμεταλλεύεται την έσχατη αμάθεια των Ελλήνων και αποθησαυρίζει χρυσάφι ώστε να δωροδοκεί τους Τούρκους και τη διεφθαρμένη εκκλησία και να εξασφαλίζει την υποστήριξη τους (Contarini, Βίβλος της Βενετίας από το 1636 έως το 1641)
      Όποιος πληρώνει στον Τούρκο περισσότερα φλουριά αυτός γίνεται πατριάρχης. Χρειάζεται βέβαια η ανάδειξη από την Σύνοδο. Αλλά αυτή η ψήφος είναι εικονική. Τα πάντα εκπορεύονται από τον Μεγάλο Βεζύρη. Σε αυτόν θα παρουσιασθεί ο νέος πατριάρχης για να παραλάβει από τα χέρια του το τιμητικό καφτάνι. (Cornelio Magni, χρονικογράφος, 1679).
      Όποιος πληρώνει περισσότερα στον Σουλτάνο γίνεται πατριάρχης. Άλλο που δεν θέλει ο Σουλτάνος για να γεμίζει τον μπεζαχτά του. Το αποτέλεσμα είναι να αλληλοεξοντώνονται οι αρχηγοί της Εκκλησίας. Μέσα σε πέντε χρόνια άλλαξαν πέντε πατριάρχες!! Κατά την ανάδειξη του πατριάρχη καλούνται οι αρχιεπίσκοποι για τη συγκέντρωση του αναγκαίου ποσού. Όσοι δυστροπήσουν εκδιώκονται. Οι αρχιεπίσκοποι κατανέμουν αναλογικά τη δαπάνη στους επισκόπους και οι επίσκοποι στους παπάδες των ενοριών. Έτσι τα πάντα γίνονται δια της σιμωνίας. (Ο περιηγητής Spon για τον πατριάρχη Παρθένιο, 1679). Είναι τόσο φιλόδοξος ο ελληνικός κλήρος που οι μητροπολίτες αγοράζουν τον πατριαρχικό θρόνο πίσω από τις πλάτες των ανταγωνιστών τους από τον Μεγάλο Βεζύρη. Και εκείνος χαίρεται να τους βλέπει να συναγωνίζονται ποιος θα φέρει μεγαλύτερα πεσκέσια. Για την εξαγορά του αξιώματος καταβάλλουν τεράστια ποσά. Και για να εισπράξουν καταπιέζουν τους φτωχούς χριστιανούς. (George Wheler, 1682)

      Και σου παραθέτω τι λέγανε οι ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΙ ΠΑΤΕΡΕΣ για τους Ελληνες Ελληνάρα μου πατριωτάρα μου της δεκάρας!!!

      Ο ΑΓΙΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ
      Οι Ελληνες είναι ειδωλολάτρες και δαίμονες
      Οι Ελληνικές πόλεις είναι πορνεία και βασιλεύει ο διάβολος
      Οι Ελληνες φιλόσοφοι ήταν θηλυπρεπείς
      Οι Ελληνες ήταν αρσενοκοίτες, μοίχοι και βάρβαροι
      Ο καλλωπισμός των γυναικών είναι πομπή σατανική
      Οι γιορτές των Ελλήνων είναι γεμάτες μεθύσι, πορνεία και αναισχυντία
      Η Ελληνική μυθολογία αναφέρει σιχαμερά οχήματα
      Η Ελληνική θρησκεία είναι τυραννία δαιμόνων
      Τα πολεμικά κατορθώματα του Περικλή και Θεμιστοκλή είναι για παιδιά
      Τα έργα του Πλάτωνα είναι καταγέλαστη πολιτεία
      Τα έργα των Ελλήνων φιλοσόφων είναι σατανικές εμπνεύσεις
      Τα τραγούδια των Ελλήνων είναι πόρνικα, άσεμνα και σατανικά
      Ο χορός των Ελλήνων είναι σατανικός
      Οι θεατρίνες είναι πόρνες
      Βρωμερή η Ελληνική διδασκαλία
      Ο φιλόσοφος Διογένης ήταν αισχρός και ξεδιάντροπος
      Ο Πλάτωνας αποδείχθηκε παιδαριώδης, καταγέλαστος και ανόητος
      Ο Σωκράτης ήταν παιδεραστής
      Οι Ελληνες είναι εγκληματίες, διαφθορείς και εγκληματίες

      Ο «αγιος» Κύριλλος και η Υπατεία. Όταν πέρασε έξω από το σπίτι της και είδε πολύ κόσμο μαζεμένο, αμέσως δαγκώθηκε και σκεφτόταν πως θα την σκοτώσει. Μια μέρα σε ενέδρα την σκότωσαν ξεγυμνώνοντάς την και γδέρνοντας την με κομμάτια από κεραμίδι. Αφού την τεμάχισαν την έκαψαν στην πυρά.
      Συνεχίζεται......

      Διαγραφή
    5. Ανώνυμος7/9/15 22:00

      Συνέχεια στον 11.52 με πολύ αγάπη ....
      Ο ΤΟΤΕΜΙΣΜΟΣ ΣΤΟ ΒΥΖΑΝΤΙΟ
      Ο Ρώσος αρχιεπίσκοπος Νοβγκοροντ Αντώνιος επισκεύτηκε το 1200 μ.Χ. την Κωνσταντινούπολη 4 χρόνια πριν την 4 σταυροφορία και όταν γύρισε πίσω στην πατρίδα του έγραψε ένα βιβλίο με τίτλο «Εντυπώσεις από την επίσκεψη του αρχιεπισκόπου Νοβγκοροντ Αντωνίου στους ιερούς τόπους της Κωνσταντινούπολης». Γράφει λοιπόν ο αρχιεπίσκοπος.
      Στην Αγία Σοφία προσκύνησα στην αγία τράπεζα όπου ο χριστός έφαγε με τους μαθητές του την μεγάλη Πέμπτη, προσκύνησα τις πλάκες με τις 10 εντολές του Μοϋσή με τα χρυσά αγγεία των μάγων. Ασπάστηκα επίσης το αίμα του Χριστού όταν τον χτύπησε στο κεφάλι κάποιος Εβραίος (βλέπεις έτρεχε κάποιος πίσω του με μια κούπα και μάζευε το αίμα), τις αλυσίδες του αποστόλου Παύλου και τις αμπάρες τις φυλακής του (την φυλακή?? Δεν είχανε και την φυλακή μαζί?), τα πριόνια που χρησιμοποιήθηκαν για την κατασκευή του Σταυρού (δούλεμα κανονικό), την χάλκινη σάλπιγγα του Ιησού του Ναυή, τον κουβά του πηγαδιού της Σαμαρίτιδας, (το πηγάδι όχι?) την εικόνα του Χριστού που ζωγράφισε ο απόστολος Παύλος με τριμμένα μαργαριτάρια και πολύτιμα πετράδια (αυτό θα πει ταπεινότητα ….. ήταν και ζωγράφος?? Μα καλά αυτοί δεν είχαν μας λένε οι γραφές λεφτά ούτε για ψωμί να φάνε, τα μαργαριτάρια και τα ζαφείρια που τα βρήκαν!!!). Μέσα στο αυτοκρατορικό παλάτι είδα και προσκύνησα το σφουγγάρι με το ξύδι που πότισαν τον Χριστό στον σταυρό, το αίμα του Χριστού που έτρεξε από το λόγχισμα, τα καρφιά που τον κάρφωσαν, την λόγχη, τον πορφυρό μανδύα, τον χιτώνα του Χριστού, την ζώνη της Παναγιάς, τα σανδάλια του Χριστού και την μαρμαρένια λεκάνη με το νερό (παρακαλώ) μέσα στην οποία έπλυνε τα πόδια των μαθητών του. (μα καλά χάλκινες λεκάνες δεν υπήρχαν τότε?). Στην εκκλησία του αγίου Μιχαήλ που ήταν μέσα στο παλάτι προσκύνησα τα κέρατα του κριαριού που έκανε θυσία ο Αβραάμ αντί του Ισαάκ (έ ρε δούλεμα που πέφτει!!) , την ράβδο του Μωυσή που άνοιξε την Ερυθρά Θάλασσα (το κανάλι που άνοιξε ο Ναβουχοδονόσορ θέλεις να πεις), την τράπεζα που έφαγε ο Αβραάμ (τι αυτός που εκπόρνευε σε τρίτους την γυναίκα του Σάρρα για να πλουτίσει??) με την αγία τριάδα (τρώνε και οι θεοί??), ένα σταυρό φτιαγμένο με κληματόβεργες του αμπελιού που φύτεψε ο Νόε μετά τον κατακλυσμό (τι ήτανε αγιοργίτικο ή Συράχ??), το κλαδί της ελιάς που έφερε το περιστέρι στην κιβωτό του Νώε (το περιστέρι όχι?) (ούτε την κιβωτό? Πάλι καλά) τα πανέρια με τους άρτους (με τους άρτους παρακαλώ με μαγιά ή χωρίς??) που τάισε ο Χριστός τους χιλιάδες οπαδούς του. (ε ρε δούλεμα που ταϊζαν τα πρόβατα!!)
      Στον Ναό της Αναστάσιος ο Αντώνιος προσκύνησε πάλι το αίμα του Χριστού και τα καρφιά του σταυρού (καλά με πόσα καρφιά τον κάρφωσαν?) και στον ναό του παντοκράτορα είδε την σανίδα όπου τοποθέτησαν το σώμα του Χριστού μετά την αποκαθήλωση στην οποία φαίνονται καθαρά τα δάκρυα της Παναγιάς. Τρεις χιλιάδες γράφει ο Αντώνιος ότι είναι οι ιερείς και μοναχοί στην Αγία Σοφία και 40.000 στην ευρύτερη περιοχή της Πόλης και εκατοντάδες μοναστήρια στην χώρα με 14.000 μοναχούς. (και μετά αναρωτιέται κανείς γιατί έπεσε η Κωνσταντινούπολη τόσες φορές)……. Ο τοτεμισμός στην αποθέωσή του!!!! Και δώστου «υποκύψεις και δώστου λεφτά για να εξαγοράσουν τις αμαρτίες τους….. με συγχωροχάρτια και οικόπεδα ....
      «πούλα παραμύθι στους βλάκες» Πλάτων στην Πολιτεία

      .... θα σούγραφα και άλλα πολλά αλλά είπαμε ........ "το ποσοστό των βλακών στην κοινωνία είναι κολοσσιαίο" Πλάτων

      Διαγραφή
    6. Ανώνυμος7/9/15 22:05

      ΘΑΥΜΑΣΤΕ ΑΓΑΠΗ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ!!!!!!!!!!!

      Mέγας Βασίλειος, Αρχιεπίσκοπος Καισαρείας (Ο Άγιος Βασίλης)
      «Είναι εχθροί οι Έλληνες, διότι διασκεδάζουν κατα-βροχθίζoντας με ορθάνοιχτο στόμα το Ισραήλ. Στόμα δε λέγει εδώ ο προφήτης (βλ. Ησαΐας Θ΄11) την σοφιστική του λόγου δύναμη η οποία τα πάντα χρησιμοποίησε για να παραπλανήσει τους εν απλότητι πιστευσάντων.» – Βασίλειος Καισαρείας, εις Προφήτην Ησαϊα 9.230.8
      «Αν στα ενδότερα (των ελληνικών σκέψεων) κοιτάξεις θα δεις, τέφρα και σκόνη και υγιές ουδέν, αλλά τάφος ανεωγμένος ο λάρυγξ αυτών, (των Ελλήνων φιλοσόφων!) τα πάντα δε γεμάτα ακαθαρσίες και ιχώρ, (έμπυο!) και πάντα τα δόγματα τους βρίθουν σκωλήκων… Αυτά γέννησαν και αύξησαν οι Έλληνες, από των φιλοσόφων λαβόντες… Ημείς δε ου παραιτούμεθα της κατ’ αυτών μάχης.» – Ι. Χρυσόστομος (344-407 μ.Χ.), εις Άγιον Ιωάννην τον Ευαγγελιστήν, Ομιλία ξς΄ 59.369.12 – 370.11

      «Όσο πιο βάρβαρο ένα έθνος φαίνεται και της ελληνικής απέχει παιδείας, τόσο λαμπρότερα φαίνονται τα ημέτερα… Ούτος ο (πιστός) βάρβαρος, την οικουμένη ολάκερη κατέλαβε… και ενώ πάντα τα των Ελλήνων σβήνουν και αφανίζονται, τούτου (του πιστού βάρβαρου) καθ’ έκαστη λαμπρότερα γίνονται.» – Ι. Χρυσόστομος εις Ιωάννην 59.31.33
      «Τί λοιπόν, άγιος έσται ο ναός του Σεράπιδος (Αλεξανδρινή βιβλιοθήκη) δια τα βιβλία; Μη γένοιτο!… αλλά δαίμονες οικούσι τον τόπον… μάλλον δε και αυτών (των Ελλήνων) όντων δαιμόνων… και παρ’ αυτών βωμός στέκει απάτης αόρατος εις τον οποίον ψυχάς ανθρώπων θυσιάζουσι… κατάλαβε λοιπόν και φανέρωσε (διέδωσε!) ότι δαίμονες κατοικούν εκεί.» (Δαίμονες ηταν λοιπόν, κατά τον “σοφό” ιεράρχη, τα βιβλία της Αλεξανδρινής Βιβλιοθήκης και δαιμονικά ψυχοθυσιαστήρια οι βιβλιοθήκες των Ελλήνων!) – Ι. Χρυσόστομος, Λόγοι Κατά Ιουδαίων 48.851.38 έως 852.35

      «Κανείς δεν πρέπει στα παιδιά του, των (Ελλήνων) προγονών να καλεί τα ονόματα, του πατέρα, της μητέρας, του παππού και του προπάππου, αλλά αυτά των δικαίων, (της Παλαιάς Διαθήκης).» – Ι. Χρυσόστομος, Περί Κενοδοξίας και πώς δει τους Γονείς Ανατρέφειν τα Τέκνα (690) 641.65

      «Ο δε μέγας Ιωάννης (ο Χρυσόστομος) ασκητάς πυρπολούμενους από ζήλον θεού (φανατισμένους καλόγερους) συνέλεξε, με βασιλικούς δε νόμους αυτούς οπλίσας, κατά των ειδωλικών (ελληνικών) έπεμψε τεμενών, τα δε χρήματα για τους κατεδαφιστές και τους βοηθούς, δεν έλαβε απ’ τα βασιλικά ταμεία, αλλά από πλούσιες γυναίκες που φιλοτίμως να παρέχουν κατέπειθε, ώστε με την λαμπρή τους πίστη να κερδίσουν την ευλογία. Έτσι με τον τρόπο αυτόν τους υπολειπόμενους Σηκούς (ελληνικούς ναούς) με τούτον τον τρόπον εκ βάθρων ανέσπασεν.» – Θεοδώρητου, Εκκλησιαστική Ιστορία (Τομ. 5ος σελίδες 328 – 330)
      «Στην Αλεξάνδρεια πάντα τα οικοδομήματα του Σεράπειου όπως στους ποιητικούς μύθους των Γιγάντων έγιναν… Θεοδοσίου δε βασιλεύοντος και (πατριάρχου) Θεοφίλου (της επιθέσεως) πρωτοστατούντος… του Σεράπειου τα αναθήματα κατελυμένοντο. Τους δε αν-δριάντες και τα αναθήματα τόσο “γενναία” εμάχοντο ώστε όχι μόνο “νικούσαν”, αλλά και έκλεπτον… του δε Σεράπειου μόνο το έδαφος δεν απέσπασαν κι’ αυτό δια το βάρος των λίθων, αυτοί δε (οι θεμέλιοι λίθοι) ήσαν αμετακίνητοι. Οι πολεμικότατοι δε αυτοί φιλοχρήματοι “γενναίοι”… την ασέβεια αυτή εις έπαινον αυτών των ιδίων καταλόγιζαν. Έπειτα εισέβαλαν οι καλούμενοι μοναχοί, άνθρωποι (μόνο) κατά το είδος, ο δε βίος αυτών συώδης (γουρουνώδης!) και πάσχοντες εμφανώς, μύρια εποίουν κακά και ανείπωτα, αλλά αυτά ευσέβειαν ενόμιζαν… τότε πας άνθρωπος μέλαιναν (μελανή) φορών εσθήτα (ράσα) τυραννικήν είχεν εξουσίαν και δημοσίως να ασχημονεί ημπορούσε. Σε τόση “αρετή” άλλαξε (η νέα θρησκεία) τον άνθρωπο.» – Ευνάπιος (346-414 μ.Χ.) Βίοι Φιλόσοφων και Σοφιστών 6.11
      «Τον πτωχόν και πένητα λαόν σήκωσες από… της κοπριάς των Ελληνικών μυσαγμάτων (βδελυγμάτων) και κάθισες αυτόν μετά των αρχόντων του Ισραήλ, τον όντος λαόν αυτού.» –

      Διαγραφή
    7. Ανώνυμος7/9/15 22:07

      ΝΑ ΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΧΘΡΟΙ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΑΣ
      «Εγώ δε την παρ’ Ελλήνων παιδείαν φληναφίαν (μωρολογία) κακού δαίμονος και χαλεπωτάτη (θλιβερότατη) υπόθεσιν είναι λέγω» – Γ. Μοναχός ο Χρονογράφος Κ΄ Περί Θάρρα

      «Προσταγή: Μη δειλιάζετε από των Ελληνικών πιθανολογημάτων… τα οποία είναι σκέτα ξύλα, μάλλον δε δάδες που απώλεσαν και του δαυλού την ζωντάνια και του ξύλου την ισχύ, μη έχοντας δε ούτε και του πυρός την φωτεινότητα, αλλά σαν δάδες καπνίζουσες καταμελανώνουν και σπιλώνουν όσους τα πιάνουν και φέρνουν δάκρυα στα μάτια όσων τα πλησιάζουν. Έτσι και (των Ελλήνων) η ψευδώνυμος γνώση σε όσους την χρησιμοποιούν.» – Βασίλειος ο Μέγας, (330-379 μ.Χ.) εις τον Προφήτην Ησαΐαν Προοίμιον 7.196.3
      Ιωάννης Χρυσόστομος, Αρχιεπίσκοπος Κωνσταντινουπόλεως
      Ο Φιλοβαρβαρικός Ανθελληνισμός του Ι. Χρυσοστόμου
      Ο Χρυσόστομος με Εμπριστικές Δηλώσεις του Υπονόμευσε Αφανιστικά την Μεγάλη Αλεξανδρινή Βιβλιοθήκη. Ο Χρυσόστομος Απαγόρευσε τα Ελληνικά Ονόματα
      Ο Χρυσόστομος Επιστράτευσε Μισθοφόρους για την Συστηματική Κατεδάφιση των Ελληνικών Μεγαλουργημάτων
      Ο Πατριάρχης Αλεξάνδρειας Θεόφιλος, Κατεδάφισε Τελικά το 391 ΜΑΧΧ την Βιβλιοθήκη Αλεξάνδρειας
      Ευσέβιος, Επίσκοπος Καισαρείας Παλαιστίνης (265-340 ΜΑΧΧ)
      ΕΝΔΕΙΚΤΙΚΟΙ ΥΠΟΤΙΤΛΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΕΡΓΟ ΤΟΥ ΕΥΣΕΒΙΟΥ:
      (Ευσέβιος “Κλείς Πατρολογίας.”)
      Γεώργιος, Μοναχός Χρονογράφος

      -Μέσα σε κάθε χριστιανό υπάρχει και ένας Εβραίος. Πάπας Φραγκίσκος 2014. (για το κερασάκι στην τούρτα)

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *