«Λουόμενοι» του Δημοσθένη Γαλλή: συνθέσεις περιστασιακές, ανεπιτήδευτες σαν να έχουν τραβηχτεί απροειδοποίητα με τρόπο που μας παραπέμπουν στην πλούσια παράδοση του Ιμπρεσιονισμού του 19ου αιώνα
Η απουσία προσχεδιασμού που τονίζει την αυθεντική αίσθηση του φωτογραφικού φακού για τους ανθρώπους και τα πράγματα, ο τρόπος σύλληψης που οδηγεί τον αποδέκτη στην παράδοση του Ιμπρεσιονισμού του 19ου αιώνα αλλά και οι ίδιες οι συνθέσεις που διακρίνονται για τον αυθορμητισμό τους, είναι στοιχεία που δίνουν ιδιαιτερότητα στο φωτογραφικό έργο με τίτλο «Λουόμενοι» του Δημοσθένη Γαλλή.
Η εν λόγω δουλειά του φωτογράφου που αποτελείται από 30 έργα, παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στη Ρόδο με αφορμή το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών. Το γεγονός ότι οι φωτογραφίες δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα αλλά σε όλους ( συμπεριλαμβανομένου και του δημιουργού ) εξηγεί την απουσία τίτλου για το καθε έργο.
Αυτοδίδακτος φωτογράφος, ο Δ. Γαλλής γεννήθηκε το 1967 στην Αθήνα, όπου ζει και υπηρετεί την τέχνη της φωτογραφίας εδώ και παραπάνω από 20 χρόνια. Έργα του μπορεί να βρει κανείς στις μόνιμες συλλογές του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, της Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Αθηναίων, στο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, στο Μουσείο Καβάφη στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου καθώς και σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι προσωπικές εκθέσεις που έχει παρουσιάσει είναι έξι.
Για την έκθεση «Λουόμενοι» επισημαίνει εκτός άλλων ο Ιστορικός τέχνης-φιλόλογοςΣτράτος Καρπούζης: «Ο φακός ως πινέλο υιοθετεί μια γρήγορη τεχνική, με ελαφρά αγγίγματα, καθώς ο φωτογράφος επιλέγει να αποδώσει την αυθεντική αίσθηση, χωρίς να την επεξεργαστεί νοητικά. Με αυτό τον τρόπο η αίσθηση δεν αποτελεί δεδομένο αλλά μια συνειδησιακή κατάσταση. Μια συνείδηση που ταυτίζεται με την ίδια την ύπαρξη. Σε αυτό το σημείο εδράζεται ο φωτογραφικός φακός του Γαλλή που αντιμετωπίζει τη φωτογραφία ως το φανέρωμα του εαυτού του ως άλλου.»
Πληροφορίες Κοινού
Τίτλος | «Λουόμενοι»
Χώρος | Γαλλικό Κατάλυμα, Μεσαιωνική Πόλη Ρόδου.
Διάρκεια | 22 -30 Σεπτεμβρίου.
Εισιτήρια | Ελεύθερη είσοδος.
Η απουσία προσχεδιασμού που τονίζει την αυθεντική αίσθηση του φωτογραφικού φακού για τους ανθρώπους και τα πράγματα, ο τρόπος σύλληψης που οδηγεί τον αποδέκτη στην παράδοση του Ιμπρεσιονισμού του 19ου αιώνα αλλά και οι ίδιες οι συνθέσεις που διακρίνονται για τον αυθορμητισμό τους, είναι στοιχεία που δίνουν ιδιαιτερότητα στο φωτογραφικό έργο με τίτλο «Λουόμενοι» του Δημοσθένη Γαλλή.
Η εν λόγω δουλειά του φωτογράφου που αποτελείται από 30 έργα, παρουσιάζεται αυτές τις μέρες στη Ρόδο με αφορμή το τέλος των καλοκαιρινών διακοπών. Το γεγονός ότι οι φωτογραφίες δεν αναφέρονται σε συγκεκριμένα πρόσωπα αλλά σε όλους ( συμπεριλαμβανομένου και του δημιουργού ) εξηγεί την απουσία τίτλου για το καθε έργο.
Αυτοδίδακτος φωτογράφος, ο Δ. Γαλλής γεννήθηκε το 1967 στην Αθήνα, όπου ζει και υπηρετεί την τέχνη της φωτογραφίας εδώ και παραπάνω από 20 χρόνια. Έργα του μπορεί να βρει κανείς στις μόνιμες συλλογές του Αμερικανικού Κολλεγίου Ελλάδος, της Δημοτικής Πινακοθήκης του Δήμου Αθηναίων, στο Μουσείο Ελληνικής Λαϊκής Τέχνης, στο Μουσείο Καβάφη στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου καθώς και σε ιδιωτικές συλλογές στην Ελλάδα και το εξωτερικό. Οι προσωπικές εκθέσεις που έχει παρουσιάσει είναι έξι.
Για την έκθεση «Λουόμενοι» επισημαίνει εκτός άλλων ο Ιστορικός τέχνης-φιλόλογοςΣτράτος Καρπούζης: «Ο φακός ως πινέλο υιοθετεί μια γρήγορη τεχνική, με ελαφρά αγγίγματα, καθώς ο φωτογράφος επιλέγει να αποδώσει την αυθεντική αίσθηση, χωρίς να την επεξεργαστεί νοητικά. Με αυτό τον τρόπο η αίσθηση δεν αποτελεί δεδομένο αλλά μια συνειδησιακή κατάσταση. Μια συνείδηση που ταυτίζεται με την ίδια την ύπαρξη. Σε αυτό το σημείο εδράζεται ο φωτογραφικός φακός του Γαλλή που αντιμετωπίζει τη φωτογραφία ως το φανέρωμα του εαυτού του ως άλλου.»
Πληροφορίες Κοινού
Τίτλος | «Λουόμενοι»
Χώρος | Γαλλικό Κατάλυμα, Μεσαιωνική Πόλη Ρόδου.
Διάρκεια | 22 -30 Σεπτεμβρίου.
Εισιτήρια | Ελεύθερη είσοδος.
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.