ροή ειδήσεων

Ο πολύ γνωστός Έλληνας τραγουδιστής που έχασε το σπίτι του απ' την κρίση



Γνωστός τραγουδιστής και δημιουργός, μιλάει ανοιχτά για την απώλεια του σπιτιού του,... τη νέα του ζωή μετά την καταστροφή αλλά και για την αγάπη που δέχεται από τον κόσμο....


Δεν είναι άλλος από τον Κώστα Μπίγαλη ο οποίος διηγείται τον τρόπο με τον οποίο αναγκάστηκε να πουλήσει το σπίτι του ώστε να μην το πάρει η τράπεζα και δηλώνει στην Ροδιακή ευγνώμων για την αγάπη που εισπράττει από τον κόσμο...
Στην ερώτηση λοιπόν κατά πόσο η κρίση έχει επηρεάσει τον ίδιο και γενικότερα τους καλλιτέχνες, ο ίδιος αποκαλύπτει: «Πάρα πολύ, γιατί εγώ που είμαι μουσικοσυνθέτης και ζω από πνευματικά δικαιώματα, πριν την κρίση είναι γνωστό ότι η δισκογραφία είχε καταστραφεί λόγω της πειρατείας, ήρθε και η κρίση και... έδεσε!

Δεν έμεινε τίποτε για εμάς. Είμαι "χτυπημένος” από την κρίση γι' αυτό και μιλάω από μέσα. Είναι γνωστό ότι έχασα το σπίτι μου πριν λίγα χρόνια, αναγκάστηκα να το πουλήσω για να μην μου το πάρει η τράπεζα. Αυτή η ιστορία, σε μαθαίνει να είσαι ολιγαρκής, είμαι στο πατρικό μου, ένα πολύ μικρότερο σπίτι, αλλά έχω μάθει με αυτό. Χτυπήθηκα όμως πριν την κρίση γιατί ζώντας από τα πνευματικά δικαιώματα, είχα ήδη καταστραφεί από την πειρατεία. Τουλάχιστον είμαι ακόμη όρθιος και παλεύω, και ευχαριστώ τον κόσμο πάρα πολύ, γιατί όπου εμφανίζομαι έρχεται ο κόσμος για να με ακούσει.
Τραγούδια που γράφτηκαν στις αρχές της δεκαετίας του 1990, θυμίζουν πολλά στον κόσμου που έρχεται να με ακούσει. Ειδικά για τη γενιά των 35άρηδων-40άρηδων. Μέσα από την αγάπη του κόσμου που με έχει συγκινήσει, εμφανίζομαι σε κάποιους χώρους μικρούς στην Αθήνα και θυμόμαστε την ανέμελη δεκαετία του ‘90. Θέλω γι’ αυτό τον λόγο να ευχαριστήσω τον κόσμο που με βοηθάει και να ασχολούμαι αλλά και να επιβιώνω».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *