ροή ειδήσεων

Σπάνια εικόνα! Μάνα και κόρη στο παρκέ της Α1 (ΦΩΤΟ)


Στην Κω, για την Α1 γυναικών μπάσκετ...

Το έχουμε δει σε φιλικούς αγώνες, αλλά σε επίσημη αναμέτρηση είναι κάτι το... σπάνιο! Στο παιχνίδι του Ιπποκράτη με τον Παναθηναϊκό στην Κω, για την Α1 γυναικών, η αρχηγός των γηπεδούχων Ελένη Δρεττάκη αγωνίστηκε μαζί με τη 13χρονη κόρη της, Στέλλα Κουζούκα.


«Ήταν κάτι που μου φαινόταν ως ένα πολύ μακρινό όνειρο για να είναι αληθινό… Δεν πίστευα ότι θα μπορούσα να το κάνω πραγματικότητα σε αυτή την κατηγορία. Όμως κατάφερα να το ζήσω στην τελευταία χρονιά της μπασκετικής μου καριέρας. Να παίξω συμπαίκτρια με την κόρη μου Στέλλα», τόνισε στην ιστοσελίδα της ΕΟΚ η Ελένη Δρεττάκη που μίλησε στη συνέχεια για τα συναισθήματα που ένιωσε… «Την ώρα που ο κόουτς είπε να πάμε για αλλαγή στη γραμματεία και είχα δίπλα μου την κόρη μου, που ήταν ταυτόχρονα και συμπαίκτρια μου, ένιωσα πραγματικά πολύ περήφανα. Τα συναισθήματα είναι πολύ έντονα. Ήταν σαν να βλέπω τον εαυτό μου σε εξελιγμένη μορφή. Μου αρέσει που της έχω μεταδώσει το μικρόβιο του αθλητισμού και ειδικότερα του μπάσκετ. Και αυτά συναισθήματα έγιναν πιο δυνατά, όταν στην κερκίδα έβλεπα τον σύζυγό μου και το γιο μου να χειροκροτούν αυτή την προσπάθειά μας».






Η ταυτόχρονη παρουσία τους στο παρκέ ήταν κάτι που περίμεναν, όπως είπε η… μαμά. «Ναι το ξέραμε ότι υπήρχε περίπτωση να αγωνιστούμε μαζί. Και αυτό που της ζήτησα ήταν να μπει και να ευχαριστηθεί το παιχνίδι. Να ξεχάσει ότι στο διάστημα που θα είμαστε μαζί στο παρκέ θα είμαι η μαμά της. Να με δει αποκλειστικά ως συμπαίκτρια. Έχει λίγο πλάκα…. Πολλές φορές βρίσκομαι σε δύσκολη θέση γιατί ως αρχηγός πρέπει να την αντιμετωπίσω σαν παίκτρια. Το εκπληκτικό είναι ότι κρατιέται να μην με πει μαμά στις προπονήσεις. Μάλιστα στο σπίτι υπάρχει η σχετική προπόνηση του να με αποκαλεί Ελένη και όχι μαμά», κατέληξε η αρχηγός του Ιπποκράτη.






Όσο για το πώς ένιωσε η μικρή, που συμμετέχει φέτος σε αρκετές αποστολές του Ιπποκράτη; «Είχα πολύ άγχος στην αρχή. Σε κάθε παιχνίδι υπήρχε το άγχος ότι μπορεί να μπω και να αγωνιστώ. Όταν, λοιπόν, μου είπε ο προπονητής να σηκωθώ για να παίξω ένιωσα περίεργα και ειδικά σε ένα τέτοιο παιχνίδι απέναντι στον Παναθηναϊκό. Είναι μεγάλη τιμή να παίζω στην Α1. Έπαιξα απέναντι σε παίκτριες που έχουν αγωνιστεί στην εθνική ομάδα και στην αθλήτρια πρότυπο μου, την Τούλα Καλέντζου. Η συμβουλή της μητέρας μου ήταν να μην έχω άγχος και θα είναι δίπλα μου. Μου είπε να ευχαριστηθώ το παιχνίδι και να ζήσω αυτή την εμπειρία. Θέλω να κάνω περήφανη την μαμά μου με το μπάσκετ και να φτάσω ψηλά. Θα ήθελα να κάνω καριέρα στην Α1 κατηγορία. Όταν ήμουν πιο μικρή έβλεπα τη μητέρα μου να αγωνίζεται και ήθελα να παίξω και εγώ», ήταν τα λόγια της 13χρονης.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *