ροή ειδήσεων

Αλίκη Βουγιουκλάκη: Η συνέντευξη που είχε λογοκριθεί

Το 1976 η Αλίκη Βουγιουκλάκη είχε μιλήσει στην εκπομπή Παρασκήνιο...
Μέρος της συνέντευξης εκείνης λογοκρίθηκε και σήμερα ήρθε για πρώτη φορά στη δημοσιότητα. Η ηθοποιός συγκλονίζει με την εξομολόγησή της για τη μοναξιά που βίωνε και τις δύσκολες στιγμές της. «Τα βράδια τα πέρασα μόνη μου, δεν θυμάμαι ποτέ κανέναν να μου έχει χαρίσει κάτι. Αυτό δεν σου δίνει ικανοποίηση. Είμαι ένα τραγικό πρόσωπο. Αναλογίζομαι την πορεία και την κατάληξή μου. Πιστεύω ότι στη ζωή μου θα μείνω μόνη. Δεν περιμένω καμία έκπληξη από την ζωή», αναφέρει χαρακτηριστικά η Αλίκη Βουγιουκλάκη.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *