ροή ειδήσεων

ΝΙΝΟ: Γιατί πέρασε δύο μέρες στο κρατητήριο


Ένα περιστατικό που έκανε τον Νίνο να αναθεωρήσει όλη του τη ζωή...
και να χαμηλώσει τους τόνους που τον έφερναν αντιμέτωπο με τον νόμο.

Ξεκίνησε να τραγουδάει κρυφά από τους γονείς του. Ως έφηβος δυσκόλεψε πολύ τους γονείς τους, αφού δεν ήταν λίγες φορές που «φλέρταρε» με τον κίνδυνο, κάνοντας χοντρά πράγματα, όπως εξομολογείται στο Hello. Ο Ροδίτης τραγουδιστής, για πρώτη φορά μιλάει για τα δύσκολα εκείνα χρόνια, αποκαλύπτοντας το συμβάν με τον νόμο που τον έκανε να αναθεωρήσει και να αλλάξει τρόπο ζωής.

Πότε έμαθαν ότι δουλεύεις;

«Όταν είχα ξεκινήσει να τραγουδάω σε ένα μαγαζί»

Και τι σου είπαν;

«Ότι θέλεις κάνε. Με εμπιστεύονταν ενώ κανονικά έπρεπε να με κλειδώσουν σε ένα δωμάτιο. Μέχρι τα 15 μου ήμουν το παιδί που δεν θα ήθελες να έχεις».

Επειδή έκανες κοπάνες;

«Όχι, μιλάω για χοντρά πράγματα. Όμως στα 15 μου έγινε ένα «κλικ», κατάλαβα ότι ταλαιπωρώ τους γονείς μου και είπα ότι δεν πρόκειται να τους ξαναστεναχωρήσω».

Τι συνέβη και πήρες αυτή την απόφαση;

«Μου είχε πει ο πατέρας μου να μην οδηγώ μηχανάκι γιατί δεν είχα δίπλωμα. Εγώ όχι μόνο δεν το έκανα, αλλά με έπιασε και η αστυνομία, επειδή δε σταμάτησα σε ένα μπλόκο. Εμείς τότε αυτό το είχαμε για χόμπι. Επειδή, λοιπόν παρέμεινα υπό κράτηση για δύο μέρες στο τμήμα, σκέφτηκα πολύ και έκανα την αυτοκριτική μου. Θυμάμαι ότι μου είπε ο πατέρας μου: «Αγόρι μου, εγώ δεν έχω έρθει στην αστυνομία παρά μόνο για να βγάλω ταυτότητα, κι εσύ με έχεις σχεδόν κάθε Σαββατοκύριακο εδώ. Κι εκεί αναθεώρησα».

Νιώθεις ενοχές;

«Πάρα πολλές».

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *