ροή ειδήσεων

Τέλη Κυκλοφορίας: Βαριές καμπάνες σε όσους τολμούν και έχουν... ΙΧ! [πίνακας]



Τις τελευταίες... πινελιές στα τέλη κυκλοφορίας για το 2016 βάζει το οικονομικό επιτελείο,... έπειτα από τις αντιδράσεις που έχουν υπάρξει στις φήμες για μια μέση αύξηση κατά 200 ευρώ στα μικρομεσαίου κυβισμού αυτοκίνητα....

Αλλά και το σενάριο για την επιβολή τέλους σε περίπτωση ακινητοποίησης του οχήματος προκειμένου να αποφευχθεί ο κίνδυνος και νέας κατάθεσης πινακίδων στα Ι.Χ. υψηλού κυβισμού, έχει προκαλέσει αναταραχή στην αγορά και σε χιλιάδες ιδιοκτήτες τέτοιων αυτοκινήτων.

Σύμφωνα με πληροφορίες της «Ημερησίας του Σαββάτου», η γενική φιλοσοφία του σχεδιασμού των νέων τελών κυκλοφορίας που αναμένεται να ανακοινωθούν μέσα στις επόμενες μέρες, είναι να «μοιραστεί» το οικονομικό βάρος. Δηλαδή, οι όποιες αυξήσεις προκύψουν στα ΙΧ ηλικίας έως πέντε ετών (ουσιαστικά με άδεια κυκλοφορίας από τον Νοέμβριο του 2010, όπου έχει υπάρξει και η αλλαγή του τρόπου υπολογισμού, δηλαδή με την εκπομπή CO2 και όχι του κυβισμού) ή όσα θα πάρουν άδεια κυκλοφορίας για το 2016, να? επιστραφούν ως μειώσεις στα παλαιότερα των πέντε ετών αυτοκίνητα!



Με βάση τις τελευταίες πληροφορίες:

Είναι προφανές ότι θα επιβαρυνθούν τα νέας τεχνολογίας αυτοκίνητα με κυβισμό 1.200 κ.εκ. έως 1.600 κ.εκ. και εκπομπή ρύπων από 120-160 γρ./χλμ., τα οποία ανάλογα με την εκπομπή ρύπων επιβαρύνονται από 133 έως 272 ευρώ. Στα αυτοκίνητα αυτά, που ουσιαστικά αποτελούν και το μεγαλύτερο μερίδιο της αγοράς αναμένεται να υπάρξουν αυξήσεις από 100-200 ευρώ, πιθανόν με την αλλαγή των συντελεστών ρύπων.
Αλλαγές θα υπάρξουν και στα μηδενικά τέλη, τα οποία ουσιαστικά καταργούνται, καθώς θα ισχύσουν για τα αυτοκίνητα με εκπομπή CΟ2 κάτω από 80 γρ./χλμ και όχι τα 100 γρ./χλμ. (Ελάχιστα είναι τα αυτοκίνητα της ελληνικής αγοράς με αυτές τις εκπομπές).
Στα σχέδια του υπουργείου είναι να τροποποιηθούν προς τα πάνω και οι συντελεστές για τα τέλη σε αυτοκίνητα που εκλύουν ρύπους από 161 γρ./χλμ και άνω. Αφορούν σε Ι.Χ. νέας αντιρρυπαντικής τεχνολογίας, αλλά με μεγαλύτερους σε κυβισμό κινητήρες και πιο βαριά αμαξώματα. Εκεί προφανώς θα υπάρξουν ανατροπές στα τέλη, χωρίς ωστόσο να είναι σίγουρο το σενάριο.
Στα αυτοκίνητα με άδεια κυκλοφορίας πέραν της πενταετίας, όπου τα τέλη υπολογίζονται βάσει κυβισμού, αναμένεται να υπάρξουν μειώσεις στα ΙΧ άνω των 2 λίτρων (σήμερα βαρύνονται με τέλη από 660-1.320 ευρώ) σε έναν μέσο όρο 20%, προκειμένου να αποφευχθεί το φαινόμενο της μαζικής κατάθεσης πινακίδων και να χαθούν τεράστια έσοδα. Τις τελευταίες ημέρες έχει ενταθεί η φημολογία για την επιβολή ενός τέλους ακινητοποίησης 300-450 ευρώ, ώστε να αποτραπεί η... απόσυρση πινακίδων αλλά με τα νέα δεδομένα εάν τελικά επιβληθεί, θα είναι πολύ χαμηλότερο...
Στις μικρότερες κατηγορίες, και μέχρι τα 1.548 κ.εκ. (τέλη από 22-240 ευρώ), αναμένεται να υπάρξουν μικρές μειώσεις (από 5-20 ευρώ), που θα... προκύψουν από αντίστοιχη αύξηση στα τέλη στις κατηγορίες από 1.549-1.738 κ.εκ. και 1.739 κ.εκ.-1.928 κ.εκ. Εκεί η μέση επιβάρυνση υπολογίζεται στα 50 ευρώ.Φόρος Πολυτελούς Διαβίωσης


 

Αλλαγές σχεδιάζεται να υπάρξουν και στον φόρο πολυτελούς διαβίωσης ο οποίος επιβάλλεται σε όλα τα αυτοκίνητα με κυβισμό από 1.929 κ.εκ. και άνω με συντελεστές 5% επί του τεκμηρίου για ΙΧ με κινητήρες έως 2,5 λίτρα και 13% για οχήματα με κινητήρες από 2,5 λίτρα και άνω.
Στα σχέδια είναι η σύνδεσή του με την εμπορική αξία του αυτοκινήτου και να ισχύσει για αυτοκίνητα άνω των 30.000 ευρώ με δύο συντελεστές 5% και 10% χωρίς να έχει ακόμη αποφασισθεί ποιο θα είναι το όριο της αλλαγής. Πιθανόν τα Ι.Χ. αξίας άνω των 50.000 ευρώ να επιβαρυνθούν με τον υψηλότερο συντελεστή.

Τι θα γίνει με την απόσυρση

Το πρόγραμμα της απόσυρσης ολοκληρώνεται στις 20 Δεκεμβρίου και μέχρι στιγμής δεν έχει υπάρξει κάποια σχετική συζήτηση για νέα παράταση ή κατάργηση του μέτρου. Οι πληροφορίες θέλουν και εδώ να υπάρχει σύνδεση της απόσυρσης με την τιμή των αυτοκινήτων και να ισχύσει για εκείνα που η εμπορική τους αξία δεν θα ξεπερνά τις 15.000-17.000 ευρώ, που ουσιαστικά αφορά σε μικρά και μικρομεσαία ΙΧ με μικρούς και οικονομικούς κινητήρες. Δηλαδή να δίνεται έκπτωση μόνο γι’ αυτές τις κατηγορίες αυτοκινήτων. Βεβαίως, ορατό είναι και το ενδεχόμενο της κατάργησή της, ελλείψει πόρων...

Πωλήσεις αυτοκινήτων

«Βούτηξε» 17% η αγορά τον Οκτώβριο

«Παγωμένη» η αγορά περιμένει τις εξελίξεις σχετικά με το τι τελικά θα ισχύσει και ποιες θα είναι οι κατηγορίες που θα επιβαρυνθούν συνολικά με τα νέα τέλη κυκλοφορίας και τον φόρο πολυτελούς διαβίωσης.
Οι πωλήσεις το 10μηνο μπορεί να καταγράφουν μια ανεπαίσθητη άνοδο κατά 5,5% (63.170 ταξινομήσεις έναντι 59.847, πέρσι), ωστόσο τον Οκτώβριο κυριολεκτικά κατέρρευσαν... Απόλυτα φυσικό και αναμενόμενο, από μια ανεύθυνη πολιτική σε ένα τόσο σοβαρό τομέα, κάποτε στιλοβάτη της ελληνικής οικονομίας, από μια κυβέρνηση που στο παρά 5΄ φέρνει αλλαγές, χωρίς κανένα σοβαρό σχέδιο.
Ειδικότερα, η πτώση έφθασε το 16,94% (ταξινομήθηκαν 4.986 νέα ΙΧ έναντι 6.003 οχημάτων τον Οκτώβριο του ΄14) και είναι πολύ μεγάλη για να απορροφηθεί από μια αγορά που ακροβατεί από τις κυβερνητικές αλχημείες, το ασταθές πλαίσιο φορολόγησης, τις κλειστές Τράπεζες, αλλά και μια εξασθενημένη οικονομικά μεσαία τάξη...

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος9/11/15 05:17

    ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
    ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ - Ε.ΣΥ.
    ΕΙΣΑΓΓΕΛΕΙΑ ΑΡΕΙΟΥ ΠΑΓΟΥ ΑΡ. ΠΡΩΤ. 6199/ 04-09-2015
    ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ

    Το πρόγραμμα που αναπτύσσεται κατωτέρω είναι στηριγμένο επάνω στις οικονομικές προσφορές του Αρτέμη Σώρρα προς την Κυρίαρχη Ελληνική Δημοκρατία καθώς επίσης και στο πρόγραμμα των 2,3 τρις Ευρώ το οποίο έχει κατατεθεί στα Ταμεία Κληρονομικών Κεφαλαίων των αυτοχθόνων κυρίαρχων Ελλήνων.
    Αυτές οι προσφορές και τα αποθεματικά που είναι στην διάθεση των Ελλήνων θα περιέλθουν στα χέρια μας όταν τους θεσμούς του κράτους μας τους αναλάβει ο Πολιτικός Φορέας «Ελλήνων Συνέλευσις - Ε.ΣΥ.

    1.5. Τα τέλη κυκλοφορίας δεν θα είναι πάνω από 50 € ετησίως γιατί δεν υπάρχει καμία λογική, αυτοκίνητα με τέσσερις ρόδες και με κάλυψη οδοστρώματος περίπου το ίδιο να υπάρχει μια διακύμανση 150 έως 1400 € όπως είναι σήμερα.
    1.6. Τα διόδια καταργούνται γιατί καταστρατηγούν το δικαίωμα της ελεύθερης διακίνησης των πολιτών εντός του Ελλαδικού χώρου. Με τους σημερινούς παρόχους των Εθνικών Οδών θα διαπραγματευτεί η Πολιτεία.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος9/11/15 05:24

    ΠΟΛΙΤΙΚΟΣ ΦΟΡΕΑΣ
    << ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ>>

    ΕΛΛΗΝΙΔΕΣ ΕΛΛΗΝΕΣ

    ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΗΚΟΝ ΚΑΙ ΕΘΝΙΚΟ ΧΡΕΟΣ ΚΑΘΕ ΈΛΛΗΝΑ ΠΟΛΙΤΗ ΝΑ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΓΝΩΣΤΟΠΟΙΗΣΕΙ ΣΕ ΟΣΟΥΣ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΥΣ ΜΠΟΡΕΙ ΤΙΣ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΚΕΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ, ΤΗΝ ΙΔΡΥΤΙΚΗ ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΑΣΤΑΤΙΚΟ ΤΟΥ ΦΟΡΕΑ ΤΟΥ ΕΛΛΗΝΙΚΟΥ ΈΘΝΟΥΣ.
    ΠΑΡΕΧΕΤΑΙ ΓΙΑ ΠΡΩΤΗ ΦΟΡΑ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΣΤΟΥΣ ΈΛΛΗΝΕΣ ΠΟΛΙΤΕΣ ΝΑ ΕΠΙΛΕΞΟΥΝ ΤΟΥΣ ΔΙΚΟΥΣ ΤΟΥΣ ΕΚΠΡΟΣΩΠΟΥΣ ΩΣΤΕ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΑΝΤΑ ΣΤΑ ΧΕΡΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗ ΔΥΝΑΜΗ, ΤΗΝ ΕΞΟΥΣΙΑ, ΚΑΘΩΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΝΟΜΟΥΣ ΠΟΥ ΚΑΘΟΡΙΖΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΥΠΑΡΞΗ.

    ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΣΤΙΓΜΗ, ΓΙΑ ΤΟΝ ΚΑΘΕ ΝΕΥΡΑΛΓΙΚΟ ΙΣΤΟ ΤΗΣ ΕΛΛΗΝΩΝ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΙΔΙΚΗ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ ΚΑΙ ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ ΕΙΔΙΚΕΣ ΛΥΣΕΙΣ, ΠΑΝΤΟΤΕ ΒΑΣΙΣΜΕΝΟΙ ΣΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΑΞΙΑΚΑ ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΠΟΥ ΔΙΕΠΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΤΙΣ 12 ΑΞΙΕΣ, ΤΙΣ 18 ΑΡΧΕΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ 3 ΝΟΜΟΥΣ ΤΗΣ ΠΟΛΙΤΕΙΑΣ.
    ΦΟΡΟΛΟΓΙΑ-ΔΑΝΕΙΑ- ΤΡΑΠΕΖΕΣ
    YΓΕΙΑ-ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΑ
    ΠΑΙΔΕΙΑ-ΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣ
    ΕΡΓΑΣΙΑ-ΚΟΙΝΩΝΙΚΕΣ ΑΣΦΑΛΙΣΕΙΣ-ΜΗΤΕΡΑ
    ΜΙΣΘΟΙ-ΣΥΝΤΑΞΕΙΣ
    ΓΕΩΡΓΙΑ-ΚΤΗΝΟΤΡΟΦΙΑ-ΤΡΟΦΙΚΗ ΑΛΥΣΙΔΑ-ΚΤΗΜΑΤΑ ΔΗΜΟΣΙΟΥ
    ΕΜΠΟΡΙΟ-ΒΙΟΜΗΧΑΝΙΑ-ΒΙΟΤΕΧΝΙΑ-ΝΑΥΤΙΛΙΑ
    ΑΜΥΝΑ-ΑΣΦΑΛΕΙΑ-ΕΝΟΠΛΕΣ ΔΥΝΑΝΕΙΣ Κ.Λ.Π

    ΚΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΣΤΑΘΕΙ ΣΤΑ ΠΟΔΙΑ ΤΟΥ
    Η ΕΛΛΗΝΙΔΑ ΚΑΙ Ο ΕΛΛΗΝΑΣ
    ΕΙΝΑΙ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΜΕΝΟ ΑΠΟ ΤΩΡΑ, ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΑ ΑΠΟ ΤΗΝ
    ΚΑΤΑΘΕΣΗ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΓΙΝΕΙ ΥΠΕΡ ΤΗΣ ΚΥΡΙΑΡΧΗΣ ΕΛΛΗΝΙΚΗΣ
    ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ( στους ΕΛΛΗΝΕΣ ΙΘΑΓΕΝΕΙΣ ΠΟΛΙΤΕΣ) ΤΩΝ 600 ΔΙΣ ΔΟΛΑΡΙΩΝ ΑΠΟ ΤΗΣ 28/Ο9/2012
    ΝΑ ΓΙΝΕΙ ΑΜΕΣΗ ΕΚΤΑΜΙΕΥΣΗ ΕΥΘΥΣ ΜΕ ΤΗΝ ΑΝΑΛΗΨΗ
    ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΗΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ==ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΗΣ== ΚΑΙ ΝΑ ΔΟΘΕΙ
    ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΛΛΗΝΑ/ΔΑ ΠΟΛΙΤΗ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΑΓΕΓΡΑΜΜΕΝΟΣ/Η
    ΣΤΟΥΣ ΕΚΛΟΓΙΚΟΥΣ ΚΑΤΑΛΟΓΟΥΣ ΤΟ ΠΟΣΟ ΤΩΝ 20.000 ΕΥΡΩ
    ΩΣ ΑΜΕΣΗ ΑΝΑΚΟΥΦΙΣΗ ΚΑΙ ΣΤΗΡΙΞΗ ΜΕΧΡΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΟΥΝ ΤΑ ΕΡΓΑ
    ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΙΣΘΕΙ ΥΨΟΥΣ 2.3 ΤΡΙΣ ΕΥΡΩ.


    ΕΚ ΤΟΥ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟΥ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟΥ

    ΒΙΚΥ ΧΑΡΑΛΑΜΠΟΥΣ ΝΟΜΙΚΟΣ ΣΥΜΒΟΥΛΟΣ

    ΒΑΣΙΛΗΣ ΘΕΟΔΩΡΟΠΟΥΛΟΣ Γ.ΓΡΑΜΜΑΤΕΑΣ &ΤΑΜΕΙΑΣ.

    Email ellinonsyneleysis@gmail.com.
    Γραφείο πληροφορίες Λ.ΚΑΜΑΤΕΡΟΥ 210 2323639 κα ΣΩΖΟΥ.

    Ε. ΣΥ ΡΟΔΙΩΝ==ΕΛΛΗΝΩΝ ΣΥΝΕΛΕΥΣΙΣ==

    ΚΟΔΡΙΚΤΩΝ62 ΠΑΝΑΓΟΥΛΗ 2241600722. ΔΕΥΤΕΡΑ-ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 18.00-21.00

    ΕΛΑ ΝΑ ΜΑΘΕΙΣ ΤΗΝ ΑΛΗΘΕΙΑ
    ΕΛΑ ΝΑ ΔΕΙΣ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΣΟΥ ΚΡΥΒΟΥΝ ΤΑ ΚΑΘΕΣΤΩΤΙΚΑ ΜΜΕ.

    ΕΛΛΗΝΕΣ ΟΛΑ ΕΙΝΑΙ ΕΤΟΙΜΑ

    ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΜΕΝΕΙ ΕΙΝΑΙ Η ΣΥΝΕΝΩΣΗ ΜΑΣ ΓΙΑ ΝΑ ΠΑΡΟΥΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ

    ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΕΙΛΟΥΜΕ ΣΤΑ ΤΑΡΤΑΡΑ ΤΑ ΜΙΑΣΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/11/15 17:08

      ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ ΜΗΠΩΣ ΕΙΣΤΕ ΕΙΣΤΕ ΟΙ ΠΑΡΑΤΡΕΧΑΜΕΝΟΙ ΚΑΠΟΙΟΥ ΤΥΧΑΣΠΑΡΤΟΥ ΕΘΝΟΣΩΤΗΡΑ ΕΚ ΠΑΤΡΩΝ ; ΕΤΣΙ ΕΚ ΑΠΟΡΙΑΣ ΣΑΣ ΕΡΩΤΩ.ΓΙΑΤΙ ΕΑΝ ΕΙΣΤΕ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *