ροή ειδήσεων

Κίνδυνος για τους πεζούς εντός της Ροδιακής έπαυλης


Αναγνώστης: Χθες το πρωί ένας από τους ανεύθυνους συμπολίτες μας... που χρησιμοποιούν το πάρκο της Έπαυλης για πάρκινγκ σκότωσε ένα μικρό σκυλάκι που είχε βγει για βόλτα με το ιδιοκτήτη του. Αυτή την φορά ήταν ένα μικρό σκυλάκι. θα μπορούσε να ήταν ένα μικρό παιδάκι που πήγε να παίξει μέσα στο πάρκο, η ένα παιδάκι των Ρομα που συχνά βρίσκονται εκεί.
Αναρωτιέμαι ,ούτε στα πάρκα δεν μπορούμε να περπατήσουμε αμέριμνα ;
Από πότε έχουν το δικαίωμα οι υπόλοιποι του εργάζονται στους χώρους της Έπαυλης να χρησιμοποιούν το πάρκο ως προσωπικό τους πάρκινγκ ;
Ο/η συγκεκριμένος/η οδηγός που σκότωσε το μικρό σκυλάκι με την ανευθυνότητα του /της αφαίρεσε μια αθώα ζωή και γέμισε με θλίψη τον ιδιοκτήτη του της μέρες αυτές .
Ελπίζω να έχει μέσα του ίχνη ανθρωπιάς ώστε να περάσει και αυτός τις μέρες αυτές μέσα στις τύψεις του.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Μου έχει συμβεί άπειρες φορές να βγάζω βόλτα τα σκυλάκια μου στο πάρκο και να έχω δει τις κυρίες που δουλευουν στο κτίριο της επαυλης , επειδή βαριούνται να κανουν δυο βήματα ,να μπαίνουν μέσα στο πάρκο με το αυτοκίνητο.Τώρα ηταν σκύλακι(αν και καμία σημασία δεν έχει)αν αύριο είναι παιδάκι?


    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος30/12/15 18:18

    γιατι ρωτατε αν αυριο ειναι παιδακι?συγνωμη αλλα υπαρχει νομος και για το σκυλακι,ειδικα δεσποζωμενο απο καποιον συμπολιτη μας.δεν φωναξε αστυνομια?δεν του επιβληθηκαν ποινες?προστιμο δεν πληρωσε?για ποιο λογο καθεστε και αναρωτιεστε "αν αυριο" "αν μεθαυριο",κλπ???σημερα υπαρχει νομος και σημερα πρεπει να επιβληθει προστιμο και φυλακιση.ποιος ειναι ο ιδιοκτητης του ατυχου ζωου??γιατι καθετε στα αυγα του?φοβατε κανεναν??κυριε,ησασταν η δεν ησασταν κηδεμονας του σκυλιου?φερετε καποια ευθυνη,εστω και τωρα που δεν ζει,να μπουνε καποια πραματα στην θεση τους.την ιδια κιολας μερα ξαναπηγαν και παρκαρανε.ε οχιιιι!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος31/12/15 09:35

    ΕΧΟΥΝ ΜΕΤΑΤΡΕΨΕΙ ΟΛΕΣ ΤΙΣ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΟΛΑ ΤΑ ΠΑΡΚΑ ΣΕ ΧΩΡΟΥΣ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΑΥΤΟΣ Ο ΔΗΜΟΣ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΙΜΩΡΕΙ ΑΥΤΟΥΣ ΤΟΥΣ ΑΣΥΝΕΙΔΗΤΟΥΣ ΟΣΟ ΓΙΑ ΤΟ ΣΚΥΛΑΚΙ ΕΧΕΙ ΑΠΟΛΥΤΟ ΔΙΚΙΟ Ο 6¨18 ΜΟΝΟ ΑΝ ΤΙΜΩΡΗΘΟΥΝ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΚΑΤΙ ΘΑ ΑΛΛΑΞΕΙ ΚΥΡΙΟΙ ΤΟΥ ΔΗΜΟΥ ΟΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΠΛΑΤΕΙΕΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΠΑΡΚΙΝΓΚ ΕΛΕΟΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος29/1/16 22:05

    θα γραψω και εγω ενα σχολιο και ας ειμαι απο αλλη πολη.(καλαματα).αλλα εχω γνωστους στη ροδο και νομιζω οτι ειναι καλοι ανθρωποι.πρεπη αυτο το πραγμα που ονομαζετε φιλοζωοι,να σταματηση επιτελους.φιλοζωος ειναι αυτος που ειναι φιλος με τα ζωα και οχι μονο με τα σκυλια και τα γατια,που ειναι παρα πολυ συμπαθεστατα και εχω 4 σκυλια και καμμια 10αρια γατια.αλλα εχω και κοτες και κατσικια και παπιες κλπ.αλλα εγω ομως κατα τη ταπεινη μου γνωμη ειμαι φιλοζωος γνησιος και θα πω το γιατι.οταν ειμουν 14 χρονων ταιζα με το μπιμπερο ενα κατσικακι και ερχοταν κοντα μου σαν παιδι.οταν ομως καποια μερα ο πατερας μου το εσφαξε για να το φαμε ,στα ματησα να τρωω κρεας και καταλαβα τι εστι φιλοζωος.δεν ειναι φιλοζωια αυτη που λετε εσεις οι αυτοονομαζομενοι φιλοζωοι.ταχα μου λετε οτι αγαπατε τα σκυλακια και τα γατακια και το βραδυ πατε στη ταβερνα και τρωτε τα μπριτζολακια και τα παιδακια και διφιμηζετε και τα σαλαμακια που ειναι απο τα αμοιρα ζωα που ειχαν την ατυχια και δεν γενηθηκαν σκυλια και γατια.ποια ειναι η διαφορα ρε φιλτατοι γιαλαντζη φιλοζωοι,με εσας και ανθρωπους αλλων κρατων που τρωνε ας πουμε κρεας σκυλου????πεστε μου.ο φιλοζωος αγαπητοι μου δεν τρωη καθολου σαρκες.τρωη μονο τα παραγωγα των ζωων (γαλα τυρι αυγα κλπ.)ολα τα αλλα που μου λετε εσεις οτι αμα δεν φαμε κρεας, θα παθουμε αυτο και εκεινο, για μενα ειναι παραμυθια της χαλιμας.εγω ειμαι 52 χρονων,εχω να φαω κρεας 38 χρονια και ειμαι υγειεστατος και αθλητης.γιαυτο σταματηστε να τρωτε κρεας και τοτε μονο εχετε δικαιωμα να λεγοσαστε φιλοζωοι.κοροιδευετε τον εαυτον σας με αυτα που λετε για φιλοζωια και πρασινα αλογα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *