ροή ειδήσεων

Αγανακτισμένος πατέρας με την δικαιοσύνη...


Αναγνώστης: Είμαι πατέρας δύο ανηλίκων παιδιών και έχω καρκίνο... εκανα τοσο δικαστικό αγωνα για να βλεπω τα τεκνα μου διότι χωρισα οταν αρρώστησα. 
ειμαι στρατιωτικός και ο δικαστης εβγαλε μια απόφαση να τα βλεπω 3 ωρες το σκ που ειναι το μονο νοημα ζωης μου ενω εχω επιστρέψει στην υπηρεσία οικιοθελως. 
ντροπη στην δικαιοσυνη και κριμα τα παιδια μου εργάζομαι για να τα ζησω και ζω για να έχουν πατερα. 
ζητω ζητω ζητω κύριε προεδρε κ ευχαριστώ ταπεινα για την καταντια


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ντροπή και αισχος...κριμα!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος16/12/15 00:16

    καποιο λογο θα ειχε ο δικαστης και δεν μας τον λες

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος16/12/15 11:53

    Ο Δικαστής κάνει σωστα την δουλειά του και είναι απολύτως σεβαστή η απόφαση. Οταν ομως βλέπω τα παιδια να μαγαπανε και η αλλη πλευρά να χρησιμοποιεί καθε αθεμιτο μεσο να με αποκοψει τοτε υπάρχει θεμα...Αγαπω τα παιδια μου και ευχαριστω τον θεο που υπαρχω ακομα....Και τρελλος ειμαι απο αγαπη για αυτα και για τιποτα αλλο....Ουτε εγκληματιας ειμαι ουτε ναρκομανης ειμαι ενας απλος ανθρωπος που επεστρεψε απο το τιποτα καιδεν το βαζω κατω...Μην παρεξηγηθω δεν κρινω αποφαση απλα μου λειπουν τα παιδια που μου αποκοψανε εντελως και με ασχημο τροπο εδώ και 4 μήνες...Ευχαριστω και καλες γιορτες και πανω απο ολα υγεια..σας εύχομαι ολους...

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Ανώνυμος16/12/15 21:23

    ΣΕΒΑΣΤΗ Η ΑΠΟΦΑΣΗ ΤΟΥ ΔΙΚΑΣΤΗ....ΟΤΑΝ ΞΑΦΝΙΚΑ ΟΜΩΣ ΣΟΥ ΑΠΟΚΟΠΤΟΥΝ ΑΠΟΤΟΜΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΕΔΩ ΚΑΙ 4 ΜΗΝΕΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΩΝΤΑΣ ΚΑΘΕ ΑΘΕΜΙΤΟ ΜΕΣΟ ΜΕΧΡΙ ΚΑΙ ΜΕΘΟΘΕΥΜΕΝΗ ΨΥΧΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ ΦΟΒΙΣΜΟ ΠΡΟΣ ΤΑ ΤΕΚΝΑ ΠΡΕΠΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΕΠΕΜΒΕΙ..ΚΑΙ ΝΑ ΕΞΕΤΑΣΤΟΥΝ ΑΛΗΘΙΝΑ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΑΠΟ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΟΡΙΣΜΕΝΟΥΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΔΙΚΑΙΟΣΥΝΗ.ΤΟ ΟΤΙ ΕΧΩ ΚΑΡΚΙΝΟ ΔΕΝ ΣΗΜΑΙΝΕΙ ΟΤΙ ΕΙΜΑΙ ΛΕΠΡΟΣ ΞΑΦΝΙΚΑ ΕΓΙΝΑ ΚΑΚΟΣ ΠΑΤΕΡΑΣ ΚΑΙ ΑΠΕΚΤΗΣΑ ΨΥΧΟΛΟΓΙΚΑ ΛΙΓΑΚΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ...ΟΥΤΕ ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ ΕΙΜΑΙ ΟΥΤΕ ΝΑΡΚΟΜΑΝΗΣ ΑΛΛΑ ΟΣΟ ΜΟΥ ΧΑΡΙΖΕΙ Ο ΘΕΟΣ ΖΩΗ ΚΑΙ ΚΟΥΡΑΓΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΗΝ ΖΗΣΩ ΔΙΠΛΑ ΣΤΑ ΠΑΙΔΙΑ ΜΟΥ...ΑΠΟ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΕΡΑ Ο ΚΑΘΕΝΑΣ ΑΣ ΝΟΜΙΖΕΙ ΟΤΙ ΘΕΛΕΙ....ΕΥΧΟΜΑΙ ΟΤΙ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΣΕ ΟΛΟΥΣ ΠΑΝΤΑ ΥΓΕΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟΛΑ ΤΑ ΜΩΡΑΚΙΑ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΑ ΔΕΝ ΦΤΑΙΝΕ ΣΕ ΤΙΠΟΤΑ ΚΑΛΕΣ ΓΙΟΡΤΕΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *