ροή ειδήσεων

ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ: Ο Λάκης Γαβαλάς δουλεύει στην καθαριότητα του Δήμου Αθηναίων!!!!

Έδωσε "πληρωμένη" απάντηση στον Γ.Λιάγκα που είχε σχολιάσει τις εμφανίσεις του....
«Ο Γιώργος Λιάγκας σχολίασε μία εμφάνιση που έκανα στο dancing και παρεμπιπτόντως η συγκεκριμένη ήταν μία ιστορική εμφάνιση, γιατί αν ανατρέξει κάποιος και δει πως ντυνόμουν στο συγκεκριμένο show, θα δει πως ο κόσμος τρελαινόταν μαζί μου. Είχα μάθει άλλωστε και από την Ραφαέλα Καρά πώς να ντύνομαι. Ο Λιάγκας λοιπόν είχε πει στην εκπομπή του πως αν και ήταν ο Λάτσιος και με έβλεπε με αυτή την εμφάνιση, θα είχε δώσει την παραίτησή του και πως θα με είχε απολύσει. Ένας άνθρωπος που βγαίνει με μία βεντάλια και λέει πράγματα, δεν μπορεί να το πει αυτό το πράγμα σε μένα. Λυπάμαι αλλά όχι μόνο δεν το επιτρέπω αλλά το καταδικάζω κιόλας. Με τέτοια κακία, κανένας δεν έχει δικαίωμα να κρίνει κανέναν» είπε χαρακτηριστικά ο σχεδιαστής μόδας στην εκπομπή «Ga-RANTI» που παρουσιάζουν η Αγάθη και η Βαλεντίνη Ράντη στο webtv του star.gr.

Παράλληλα, ο ίδιος για πρώτη φορά αποκάλυψε πως δουλεύει στο Δήμο Αθηνών για να μπορέσει να εξαγοράσει την ποινή του. «Ναι δουλεύω στον Δήμο Αθηναίων στους καθαριστές, ξεκίνησα τώρα πρόσφατα γιατί όταν είχε βγει η απόφαση του δικαστηρίου είχα ένα πρόβλημα στα μάτια. Έχω 300 εκατομμύρια περιουσία και πρέπει να δουλεύω στο Δήμο, φορώντας όλα αυτά που έχω κερδίσει από την δουλειά μου, τα Hermes μου και το ακριβό κόσμημά μου. Αυτοί οι άνθρωποι θεωρούνε πως ένας Λάκης Γαβαλάς πρέπει να πάει στην Ιερά Οδό και να δουλεύει στον Δήμο Αθηναίων. Αυτό το βρίσκω μεγάλη ευρεσιτεχνία είναι τρομερό αυτό για την Ελλάδα » δήλωσε και πρόσθεσε: « Αυτοί οι άνθρωποι εκεί στο Δήμο, ντρέπονται μαζί μου. Το καταλαβαίνετε και εσείς αυτό. Έχουν έναν Γαβαλά, που είναι ένα κομμάτι ιστορικό της Ελλάδας να δουλεύει εκεί και νιώθουν και εκείνοι περίεργα. Υποτίθεται βέβαια πως αυτό είναι ένα χρέος. Εγώ θα το βγάλω αυτό και στο διαδίκτυο γιατί όλοι στο εξωτερικό, ξέρουν τι έχω προσφέρει στην Ελλάδα και πόσα εκατομμύρια. Αυτό είναι θέμα για να πάει στο εξωτερικό και να συζητηθεί. Δεν είναι αστείο» ανέφερε χαρακτηριστικά.


star.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *