ροή ειδήσεων

Τα «βρώμικα» μυστικά των ξενοδοχείων


Δυστυχώς κακοί επαγγελματίες υπάρχουν παντού και πάντα


«Δεν αλλάζω τα σεντόνια, απλά ξαναστρώνω το κρεβάτι και αφαιρώ τις τρίχες με ένα ειδικό πανί»: Οι εργαζόμενοι σε ξενοδοχεία αποκαλύπτουν τα «βρώμικα» μυστικά τους και όσα λένε είναι σοκαριστικά.
Δεν θέλουμε να σας χαλάσουμε την εμπειρία, αλλά την επόμενη φορά που θα επισκεφτείτε κάποιο ξενοδοχείο να είστε όσο γίνεται πιο προσεκτικοί στην επιλογή σας, επισημαίνει σε άρθρο της η βρετανική Daily Mail.
Γιατί ποιος ξέρει καλύτερα τι συμβαίνει μέσα στα ξενοδοχεία από τους ίδιους τους εργαζόμενους, οι οποίοι αποκαλύπτουν μερικά από τα πιο αηδιαστικά μυστικά της δουλειάς τους;
Οι σοκαριστικές εξομολογήσεις
Οι εξομολογήσεις που σοκάρουν έγιναν μέσω της εφαρμογήςWhisper, η οποία επιτρέπει στους χρήστες να βγάζουν από μέσα τους όσα τους βαραίνουν, χωρίς να χρειάζεται να αποκαλύψουν τη ταυτότητα τους.
Από τις καμαριέρες των ξενοδοχείων μέχρι τους υπαλλήλους της υποδοχής, όλοι έχουν κάνει σοκαριστικές εξομολογήσεις, αποκαλύπτοντας ότι συχνά δεν καθαρίζουν τα δωμάτια των ξενοδοχείων και δεν αλλάζουν σεντόνια, ενώ εκδικούνται τους αγενείς επισκέπτες χωρίς εκείνοι να το καταλάβουν.
Μπορεί να έχετε κοιμηθεί στα σεντόνια των προηγούμενων
Αν και δεν μπορεί να συμβαίνει σε κάθε ξενοδοχείο, είναι αρκετές οι καμαριέρες που έχουν παραδεχτεί ότι καθαρίζουν πρόχειρα τα δωμάτιά τους για να εξοικονομήσουν χρόνο και χρήμα.
Αυτό σημαίνει ότι οι επισκέπτες μπορεί να κοιμούνται στα βρώμικα σεντόνια των προηγούμενων ή να σκεπάζονται με κουβέρτες που δεν πλύθηκαν μετά τους τελευταίους πελάτες – ή ακόμα και μετά από δεκάδες προηγούμενους φιλοξενούμενους.
Ένας υπάλληλος ξενοδοχείου παραδέχτηκε: «Μερικές φορές δεν καθαρίζω τα κρεβάτια και δεν στρώνω καινούργια σεντόνια. Απλά τα στρώνω και αφαιρώ τις τρίχες. Ετσι, χρειάζομαι τον μισό χρόνο για να καθαρίσω όλα τα δωμάτια».
Ένας άλλος χρήστης ανέφερε: «Είμαι καμαριέρα σε ξενοδοχείο και μερικές φορές όταν βαριέμαι δεν αλλάζω σεντόνια στο κρεβάτι, απλά τα στρώνω να φαίνονται ωραία. Πάντα νιώθω άσχημα για τους επόμενους πελάτες».
Οι αγενείς τιμωρούνται
Ατομα που εργάζονται στη ρεσεψιόν ξενοδοχείων έγραψαν: «Αν είστε ευγενικοί μπορεί να σας δώσω αναβάθμιση ή να σας εξυπηρετήσω πέραν των συνήθων καθηκόντων μου, αλλά αν είστε αγενής θα σας γδύσω».
Ένας άλλος χρήστης ισχυρίστηκε ότι στο ξενοδοχείο όπου εργάζεται οι κουβέρτες πλένονται μόνο μια φορά το χρόνο.
Οι φρικτές συνθήκες και τα νεκρά ζωύφια
Οι ανώνυμοι χρήστες μοιράστηκαν ιστορίες για τις φρικτές συνθήκες που επικρατούν σε ορισμένα ξενοδοχεία.
Ένας εργαζόμενος έγραψε: «Δουλεύω στο πιο αηδιαστικό ξενοδοχείο που έχω δει ποτέ. Νεκρά ζωύφια υπάρχουν παντού σε καθημερινή βάση. Νομίζω ότι το κτίριο θα πρέπει να κατεδαφιστεί. Αλλά έχω ανάγκη τα χρήματα και έτσι δεν φεύγω».
Οσοι δεν είναι ευγενικοί στο check in, το πληρώνουν ακριβά
Οσον αφορά τους πελάτες που δεν είναι ευγενικοί όταν κάνουν check in, τους εκδικούνται.
Ενας εργαζόμενος εξομολογήθηκε ότι σε πελάτες που είναι αγενής«αλλάζουμε τα σεντόνια τους με τα σεντόνια των πιο αποκρουστικών και σιχαμένων ανθρώπων».
Ένας άλλος πρόσθεσε ότι όταν οι πελάτες είναι αγενής μαζί του, τους βάζει στο χειρότερο δυνατό δωμάτιο.
Ωστόσο, εκείνοι που είναι φιλικοί και ευγενικοί μπορεί να πάρουν δωρεάν αναβάθμιση σε ένα μεγαλύτερο δωμάτιο και άλλα προνόμια.
Προσοχή λοιπόν την επόμενη φορά που θα επισκεφτείτε κάποιο ξενοδοχείο.
Πηγή: DailyMail και ΚΕΡΔΟΣ
ΠΗΓΗΠΗΓΗ: WWW.MONEY-TOURISM.GR

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *