Ο τομέας των ταξιδίων συνεχώς ανανεώνεται για να προσφέρει στους τουρίστες μοναδικές,
αυθεντικές, με αίσθηση αβρότητας.
Ποιες είναι οι μελλοντικές τάσεις στον τουρισμό;
Τι θα θέλουν οι ταξιδιώτες στο μέλλον;
Ο Paul Arsenault, καθηγητής του τουρισμού στο Πανεπιστήμιο του Κεμπέκ και το Μόντρεαλ, μας παραθέτει 7 τάσεις του τουρισμού τις οποίες θα παρακολουθήσουμε το 2020.
Σας τις μεταφέρουμε:
Φτιαγμένο στα μέτρα σου
Το μέλλον του τουρισμού θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξατομίκευση. Τέλος πια στα πακέτα διακοπών που επί χρόνια διοργανώνονταν με τον ίδιο τρόπο από τους πράκτορες. Οι ταξιδιώτες πλέον θα αναλύουν τις προτημίσεις τους, ώστε να τους παρέχεται ακριβώς αυτό που ζητούν.
Το μέλλον του τουρισμού θα εξαρτηθεί σε μεγάλο βαθμό από την εξατομίκευση. Τέλος πια στα πακέτα διακοπών που επί χρόνια διοργανώνονταν με τον ίδιο τρόπο από τους πράκτορες. Οι ταξιδιώτες πλέον θα αναλύουν τις προτημίσεις τους, ώστε να τους παρέχεται ακριβώς αυτό που ζητούν.
Οι τουρίστες με τους ντόπιους
Υπηρεσίες επεκτείνουν τις λειτουργίες τους. Μεγάλα ξενοδοχεία, ακόμη και τώρα, προσφέρουν πρόσβαση στα γυμναστήρια τους στους κατοίκους.
Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί χώρος όπου οι τουρίστες και οι ντόπιοι συνυπάρχουν.
Υπηρεσίες επεκτείνουν τις λειτουργίες τους. Μεγάλα ξενοδοχεία, ακόμη και τώρα, προσφέρουν πρόσβαση στα γυμναστήρια τους στους κατοίκους.
Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί χώρος όπου οι τουρίστες και οι ντόπιοι συνυπάρχουν.
Social Media
Τα social media θα συμβάλουν στην ενίσχυση των εμπειριών των ταξιδιωτών ακόμη περισσότερο. Η σημασία αυτού του είδους της ενημέρωσης, αναπτύσσεται συνεχώς.
Τα social media θα συμβάλουν στην ενίσχυση των εμπειριών των ταξιδιωτών ακόμη περισσότερο. Η σημασία αυτού του είδους της ενημέρωσης, αναπτύσσεται συνεχώς.
Καινοτομία και συνεργασία
Οι επισκέπτες και οι κάτοικοι της περιοχής θα εμπλέκονται όλο και περισσότερο στη δημιουργία νέων τουριστικών μοντέλων και υπηρεσιών μέσω της τεχνολογίας.
Οι επισκέπτες και οι κάτοικοι της περιοχής θα εμπλέκονται όλο και περισσότερο στη δημιουργία νέων τουριστικών μοντέλων και υπηρεσιών μέσω της τεχνολογίας.
Αυθεντικότητα και Εμβάθυνση
Οι μελλοντικού ταξιδιώτες θα επιδιώξουν την αυθεντικότητα ως κρίσιμο συστατικό για τις διακοπές τους. Μέσα από την εμπειρία τους, θα προσπαθήσουν να εμβαθύνουν στον τοπικό πολιτισμό.
Οι μελλοντικού ταξιδιώτες θα επιδιώξουν την αυθεντικότητα ως κρίσιμο συστατικό για τις διακοπές τους. Μέσα από την εμπειρία τους, θα προσπαθήσουν να εμβαθύνουν στον τοπικό πολιτισμό.
Γνήσια Εμπειρία
Ο τουρισμός στο μέλλον θα περιλαμβάνει έντονα βιώματα. «Δεν θέλουμε να το δούμε. Θέλουμε να το ζήσουμε!» Αυτή είναι η νέα τάση. Οι τουρίστες θέλουν να βιώσουν την εμπειρία του να ζήσουν όπως οι κάτοικοι ζουν, την καθημερινότητά τους.
Ο τουρισμός στο μέλλον θα περιλαμβάνει έντονα βιώματα. «Δεν θέλουμε να το δούμε. Θέλουμε να το ζήσουμε!» Αυτή είναι η νέα τάση. Οι τουρίστες θέλουν να βιώσουν την εμπειρία του να ζήσουν όπως οι κάτοικοι ζουν, την καθημερινότητά τους.
Όχι Τουριστικές Ζώνες
Κάποια μέρη θα καταστούν υπερπληθή. Δημοφιλείς προορισμοί όπως Μάτσου Πίτσου, Βαρκελώνη, Βενετία, θα πρέπει να περιορίσουν την εισροή των επισκεπτών, προκειμένου να «σωθούν».
ΠΗΓΗ WWW.MONEY-TOURISM.GR
Παράπονα Ρόδου
Κάποια μέρη θα καταστούν υπερπληθή. Δημοφιλείς προορισμοί όπως Μάτσου Πίτσου, Βαρκελώνη, Βενετία, θα πρέπει να περιορίσουν την εισροή των επισκεπτών, προκειμένου να «σωθούν».
ΠΗΓΗ WWW.MONEY-TOURISM.GR
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.