Πάντοτε όταν ο αεροπλάνο είναι έτοιμο για απογείωση ακούμε από τα μεγάφωνα
ότι πρέπει να φοράμε τη ζώνη μας, το κάθισμά μας να βρίσκεται σε όρθια θέση, να έχουμε κλειστές τις ηλεκτρονικές συσκευές και τα κάλυμμα που βρίσκεται στο παράθυρο να είναι σηκωμένο.
Αυτό δεν συμβαίνει επειδή θέλει ο πιλότος και οι αεροσυνοδοί να θαυμάζουμε την θέα, αλλά για πρακτικούς λόγους.
Ο υπεύθυνος εναέριας ασφάλειας, Saran Udayakumar, ανέφερε στο Quora ότι σε περίπτωση έκτακτης ανάγκης οι αεροσυνοδοί έχουν μόνο 90 δευτερόλεπτα για να εκκενώσουν το αεροπλάνο. Προκειμένου να γίνει αυτό, το πλήρωμα προετοιμάζει τόσο τους επιβάτες, όσο και το αεροσκάφος ώστε η εκκένωση να γίνει όσο το δυνατόν πιο γρήγορα και σωστά.
«Οι επιβάτες είναι περίεργοι, γι' αυτό και είναι οι κατάλληλοι για να κοιτούν τι συμβαίνει έξω και να το αναφέρουν αμέσως. Σε περίπτωση ανάγκης, κάθε δευτερόλεπτο μετράει. Αν το κάλυμμα του παραθύρου είναι ανοιχτό, βοηθά το πλήρωμα να εξετάσει το περιστατικό και να αποφασίσει ποια πόρτα θα χρησιμοποιήσει για έξοδο κινδύνου ή τι γίνεται έξω», εξηγεί.
Ο πιλότος Kare Lohse συμπληρώνει: «Έχουν σημειωθεί περιπτώσεις όπου οι επιβάτες έχουν προσέξει ένα τεχνικό πρόβλημα, στο φτερό ή τη μηχανή κοιτάζοντας από το παράθυρο. Φυσικά, συμβαίνει σπάνια».
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.