Αναγνώστης: Είναι γεγονός και δεν υπάρχει ούτε ένας από εμάς που να μην έχει ζήσει μια ταλαιπωρία σε υπηρεσία, ιδιαίτερα όταν περιμένει να πάρει μια βεβαίωση ή ένα πιστοποιητικό από Υπηρεσία εξαιρουμένων των ΚΕΠ. Βλέπετε ο κάθε ένας μας, βρισκόμαστε στην διάθεση ορισμένων ευτυχώς υπαλλήλων οι οποίοι πιστεύουν ότι είναι οι αρχηγοί, αυτοί είναι κι άλλοι δεν είναι. Μα δεν πάει να υπάρχει νόμος που να καθορίζει περιορισμένο χρόνο απάντησης, όλα τα γράφουν στα παλαιότερα των υποδημάτων τους. Έτσι μπορεί ακόμα να φτάσουν και στο όριο των 50 ημερών που είναι και το ανώτατο όριο αναμονής για την χορήγηση της απάντησης. Με τον περιορισμό βέβαια να μην έχει πάει το έγγραφο σε άλλη υπηρεσία οπότε πάνε ακόμα 10 ημέρες. Γιατί γίνεται αυτό ; Προφανώς αν θέλει ο αρχηγίσκος υπάλληλος να εξυπηρετήσει άλλον, καθυστερεί το δικό σου. Μπορείς να διαμαρτυρηθείς ; NAI Να κάνεις αίτηση στο Υπουργείο Διοικητικής μεταρρύθμισης το οποίο μπορεί αφού περάσει το θέμα σου από επιτροπή, να δικαιωθείς και σε αποζημιώσουν οικονομικά . (ΚΆΤΙ ΛΊΓΑ) Αφού βέβαια αγανακτήσεις και ταλαιπωρηθείς .Τι φταίει όμως ; Ένα πράγμα μόνο. ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ. Δηλαδή οι προϊστάμενοι. Αν αυτοί δουλεύανε σωστά τότε όλα θα πηγαίνανε ρολόι. Αυτοί λοιπόν φταίνε.Κάνουν έλεγχο για το τι κάνουν και πώς συμπεριφέρονται οι υπάλληλοι; Ελάχιστοι . Άλλοι ούτε που γνωρίζουν τι γίνεται ...Γιατί ; Μα γιατί μπήκανε με μέσον στο αξίωμα . Δυστυχώς αυτό συμβαίνει στις περισσότερες υπηρεσίες. Το τι πρέπει να γίνει ο καθένας το καταλαβαίνει. Ποιος όμως το κάνει ; .......
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.