ροή ειδήσεων

Διευκρινίσεις της ΔΕΗ για το «μπόνους» επιστροφής στους συνεπείς καταναλωτές


Διευκρινίσεις για το μπόνους της επιστροφής παγίων στους συνεπείς οικιακούς καταναλωτές, ειδικά για τις...


περιπτώσεις που λογαριασμοί πληρώθηκαν εκπρόθεσμα χωρίς υπαιτιότητα του καταναλωτή, έδωσε η ΔΕΗ.
Υπενθυμίζεται ότι το πρόγραμμα επιβράβευσης των συνεπών οικιακών πελατών εφαρμόζεται από τις αρχές του έτους 2016 και αφορά οικιακούς καταναλωτές που έχουν εξοφλήσει όλους τους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους, μέχρι και την ημερομηνία λήξης τους, ανεξαρτήτως του τρόπου εξόφλησης που είχαν επιλέξει. Οι πελάτες αυτοί επιβραβεύονται με επιστροφή του διπλάσιου ποσού του παγίου που θα χρεωθεί στους εκκαθαριστικούς λογαριασμούς του έτους 2016.
Σύμφωνα με τη ΔΕΗ, μετά την εφαρμογή του προγράμματος επιβράβευσης, παρατηρήθηκε ότι ορισμένοι μεμονωμένοι συνεργάτες (π.χ. καταστήματα ΟΠΑΠ, φαρμακεία), έχουν αποδώσει με καθυστέρηση τα ποσά που εισέπραξαν από τους πελάτες, με αποτέλεσμα συνεπείς πελάτες να μην έχουν λάβει την επιστροφή του παγίου.
Η επιχείρηση καλεί, όσους εντάσσονται σε αυτήν την κατηγορία, να απευθυνθούν στα κατά τόπους καταστήματα της ΔΕΗ, στο τηλέφωνο 11770 ή να συμπληρώσουν στο διαδίκτυο τη σχετική φόρμα επικοινωνίας, έχοντας διαθέσιμα τα αποδεικτικά εξόφλησης των εκκαθαριστικών λογαριασμών του 2015.

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *