Στην ανάκληση επιδαπέδιων και επιτραπέζιων φωτιστικών, υπό την επωνυμία Gothem, προχωρά η ΙΚΕΑ, σύμφωνα με ανακοίνωση της...
γενικής γραμματείας Βιομηχανίας.
Το πρόγραμμα ανάκλησης αφορά:
προληπτική απόσυρση των 69 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 803.030.41, των 71 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 603.030.37 και των 223 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 603.030.23 και
προληπτική ανάκληση από τους καταναλωτές των 113 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 803.030.41, των 115 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 603.030.37 και των 185 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 603.030.23.
Για το προϊόν υπάρχουν τρεις αναφορές, σύμφωνα με τις οποίες περιστράφηκαν τα καλώδια μέσα στα φωτιστικά. Τα εν λόγω καλώδια ενδέχεται - εφόσον φθαρούν - να έρθουν σε επαφή με το μεταλλικό σώμα του φωτιστικού και να το καταστήσουν ηλεκτρικά ενεργό.
Έως σήμερα δεν έχουν αναφερθεί περιστατικά που χρειάστηκαν ιατρική φροντίδα, ενώ σημειώνεται ότι καμία από τις τρεις αναφορές δεν αφορά την ελληνική επικράτεια.
Η HouseMarket A.E., η οποία αντιπροσωπεύει τα καταστήματα ΙΚΕΑ στην Ελλάδα, ενημερώνει τους καταναλωτές που αγόρασαν τα ανωτέρω προϊόντα να επισκεφθούν το κοντινότερο κατάστημα ή να επικοινωνήσουν με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, ώστε να επιστρέψουν το προϊόν και να αποζημιωθούν πλήρως για το κόστος της αγοράς τους.
Παράπονα Ρόδου
προληπτική ανάκληση από τους καταναλωτές των 113 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 803.030.41, των 115 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 603.030.37 και των 185 τεμαχίων με κωδικό προϊόντος 603.030.23.
Για το προϊόν υπάρχουν τρεις αναφορές, σύμφωνα με τις οποίες περιστράφηκαν τα καλώδια μέσα στα φωτιστικά. Τα εν λόγω καλώδια ενδέχεται - εφόσον φθαρούν - να έρθουν σε επαφή με το μεταλλικό σώμα του φωτιστικού και να το καταστήσουν ηλεκτρικά ενεργό.
Έως σήμερα δεν έχουν αναφερθεί περιστατικά που χρειάστηκαν ιατρική φροντίδα, ενώ σημειώνεται ότι καμία από τις τρεις αναφορές δεν αφορά την ελληνική επικράτεια.
Η HouseMarket A.E., η οποία αντιπροσωπεύει τα καταστήματα ΙΚΕΑ στην Ελλάδα, ενημερώνει τους καταναλωτές που αγόρασαν τα ανωτέρω προϊόντα να επισκεφθούν το κοντινότερο κατάστημα ή να επικοινωνήσουν με το τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, ώστε να επιστρέψουν το προϊόν και να αποζημιωθούν πλήρως για το κόστος της αγοράς τους.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.