ροή ειδήσεων

ΕΠΙΔΟΜΑ ΠΤΗΤΙΚΟ 19000 ΕΥΡΩ ΤΟΝ ΧΡΟΝΟ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΦΑΙΝΟΝΤΑΙ ΣΤΗΝ ΜΙΣΘΟΔΟΣΙΑ ΣΕ ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΑΠΟ 40 ΧΡΟΝΩΝ ΕΩΣ ΝΑ ΠΑΡΟΥΝ ΣΥΝΤΑΞΗ!!!!


Αναγνώστης: Ανήκω στις δεκάδες χιλιάδες των Ελλήνων πολιτών, οι οποίοι εμπιστεύτηκαν με την ψήφο τους
σε σας τη διαχείριση του δικού τους οράματος για μια Ελλάδα υπερήφανη και δίκαιη, η οποία δεν θα κατέχει πλέον μια θέση στην παγκόσμια κορυφή της διαφθοράς αλλά θα διεκδικεί
επάξια τον καλλίτερο ρόλο στο σύγχρονο στερέωμα, απαλλαγμένο από μικρότητες και μικροσκοπιμότητες.
Για αυτό το νέο ξεκίνημα σας εκφράζω τα συγχαρητήρια μου γιατί ήδη σε αυτό το μικρό χρονικό διάστημα έχει φανεί η σοβαρότητα με την οποία αντιμετωπίζετε τις ανησυχίες του κόσμου, προωθώντας καινοτόμες ιδέες αμφίδρομης πληροφόρησης - ενημέρωσης όπως η ιστοσελίδα της ανοιχτής κυβέρνησης κ.ά.
Θα ήθελα και εγώ με τον τρόπο μου να συμβάλλω σε αυτήν την τεράστια προσπάθεια και να επισημάνω κάτι το οποίο ή δεν έχει πέσει στην αντίληψή σας, ή τεχνηέντως κάποιοι κοντινοί σύμβουλοι ή συνεργάτες φροντίζουν να το κρατάνε μυστικό γιατί έτσι τους βολεύει.
Σε αυτά που παρακάτω θα αναφερθώ θα κρατήσω την ανωνυμία μου γιατί πιστεύω ότι ακόμα υπάρχουν μηχανισμοί συμφερόντων, που μπορεί να κινηθούν εναντίον μου δημιουργώντας μου πρόβλημα άσχετα από την αλήθεια του θέματος. Αφορμή πήρα από το κείμενο που κυκλοφορεί στο internet , (δειτε παρακατω) στο οποίο αναφέρει ότι σε κάποια υποτιθέμενη χώρα με το όνομα Ανανία, μόλις πληροφορήθηκαν οι ιπτάμενοι της Πολεμικής Αεροπορίας ότι θα φορολογήσουν το πτητικό επίδομα, τότε αρρώστησαν όλοι τυχαία και δεν πετούσε τίποτα ούτε για τις αναχαιτίσεις. Μόλις αναδιπλώθηκε η κυβέρνηση τότε αμέσως έγιναν όλοι καλά και συνεχίστηκαν οι πτήσεις. Μόλις το διάβασα αυτό, ένιωσα αγανάκτηση, οργή, θυμό, αδικία και άλλα συναισθήματα τα οποία ελεγχόμενα θα μου επιτρέψουν να συνεχίσω την επιστολή μου μέσα σε κόσμια περιθώρια.
Αυτό είναι δυστυχώς ίδιον των καιρών που καθορίζει τις σχέσεις μεταξύ αξιών, ιδανικών και χρήματος. Ντροπή ! και θα συνεχίσω κύριε Πρωθυπουργέ λέγοντας τα εξής : το πτητικό επίδομα δεν πρέπει να φορολογηθεί σε αυτούς που πετάνε αλλά αντιθέτως να αυξηθεί, όμως μέσα στην γενικότερη αγωνία της οικονομικής κρίσης, αλλά και της δικαιοσύνης, το πτητικό επίδομα πρέπει να καταργηθεί τελείως από όλους τους κατά ευφημισμό ιπταμένους που το λαμβάνουν χωρίς να πετάνε. Και αυτοί, προσέξτε, αποτελούν το 75% του συνόλου της ειδικότητας Ιπταμένου (σύμφωνα με επίσημα στοιχεία του αρμόδιου φορέα).
Βέβαια προσπαθούν οι κύριοι αυτοί με τις ευλογίες του εκάστοτε αρχηγού της Αεροπορίας να καλύπτουν τις τυπικές διαδικασίες. Φαίνεται λοιπόν στα χαρτιά ότι όλοι αυτοί που έχουν γεμίσει τα γραφεία των επιτελείων (ΑΤΑ, ΔΑΥ, ΔΑΕ, ΓΕΑ κ.ά.), του εξωτερικού, των διοικήσεων διαφόρων Μονάδων και άλλων πολλών θέσεων, όχι μόνο ότι πετάνε αλλά παίρνουν και φύλλο πορείας για αυτό.Και προκαλώ τους συνεργάτες σας να ψάξουν το θέμα σε βάθος φθάνοντας εκεί που θα βγει η αλήθεια, γιατί μιλάμε για εκατομμύρια ευρώ, αν υπολογιστούν οι μερικές χιλιάδες ευρώ το εξάμηνο (άσχετα από την κατηγορία) που λαμβάνει ο καθένας (επιμένω από το σύνολο του 75%) που πετάει από το γραφείο του.Ενδεικτικά θα αναφέρω τον προγραμματισμό πτήσεων που τακτικά εκδίδει το ΓΕΑ, για όσους βρίσκονται εκτός μάχιμης Μονάδας, και την εικονική συμπλήρωση στα βιβλία πτήσεων του Αεροδρομίου (κατά κύριο λόγο της Ελευσίνας), κάτι που σαν διαδικασία καταρρίπτεται με την αντιπαραβολή του καθημερινού προσκλητηρίου των Σχηματισμών, όπου φαίνεται ότι οι περισσότεροι από αυτούς στις αντίστοιχες ημέρες είναι παρόντες στη δουλειά τους, εκτός βέβαια από αυτούς που λείπουν εκμεταλλευόμενοι και το φύλλο πορείας (για να πάνε να μην πετάξουν) και την απουσία από την υπηρεσία (πολλαπλό δηλ. το όφελος). Υπάρχουν και άλλοι προσκολλημένοι στις Μονάδες που και αυτοί τάχα για διατήρηση της πτητικής ικανότητας πετάνε πραγματικά ελαχιστότατες ώρες και γράφονται...πολύ περισσότερες...Και πώς να μην γίνονται αυτά όταν όλα τα παραπάνω τα απολαμβάνουν οι υποτιθέμενοι αρμόδιοι ελέγχοντες σε όλα τα επίπεδα;
Παλαιότερα για να δικαιολογήσουν το πτητικό έμπαιναν σωρηδόν στα μεταφορικά άφη (C-130, ντακότες κ.ά. ) ως φορτίο, για να εκτελέσουν πτήση ίδια με αυτή που εκτελεί ο καθένας με την ολυμπιακή, και εννοείται σε καμιά περίπτωση τις ώρες που προβλέπονται για τη συμπλήρωση του πτητικού.Η δικαιολογία για όλη αυτή την εικονική, αλλά αληθινή στην τσέπη, πραγματικότητα που πλανάται χρόνια στην Αεροπορία είναι ότι αφού δεν πληρώνονται αρκετά τα χρόνια που πραγματικά πετάνε, τότε θα πληρώνονται συνέχεια μέχρι τα τέλη της καριέρας τους. Ήμαρτον.
Όχι κύριοι υπάρχουν και τα λαμπρά παραδείγματα ισότητας, όχι της Ανανίας αλλά προηγμένων κοινωνιών άλλων κρατών, όπου υπογράφεται σύμβαση με τους ιπτάμενους στην οποία αναγράφεται ότι η πληρωμή του πτητικού τους θα ισχύει για όσο διάστημα αυτοί πραγματικά θα πετάνε.
Για αυτό το πιο δίκαιο, λογικό και σωστό είναι να πληρώνονται παραπάνω αυτοί που κινδυνεύουν στο Αιγαίο, στις φωτιές και αλλού, αλλά από όλους τους υπόλοιπους που εικονικά συμπληρώνουν τα δικαιολογητικά, να καταργηθεί εντελώς.Το οξύμωρο είναι ότι αυτά τα πτητικά εξάμηνα που δεν πετάνε (γιατί πολλοί φεύγουν από την μάχιμη Μονάδα πριν ακόμα συμπληρώσουν τον μέγιστο αριθμό πτητικών) μετράνε διπλά και ως χρόνια υπηρεσίας και στην αύξηση της σύνταξης. Επίσης παρατηρείστε το εξής : στατιστικά το ποσοστό των ιπταμένων που παραιτείται νωρίτερα από την συμπλήρωση του χρόνου πλήρους απασχόλησης είναι πάρα πολύ μικρότερο από το ποσοστό του υπόλοιπου προσωπικού άλλων ειδικοτήτων. Βέβαια καλά είναι να παραμένει το προσωπικό στην ενεργό υπηρεσία αλλά τα κίνητρα είναι μόνο για τους ιπτάμενους.Γιατί;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Γιατί αν κατά μέσο όρο ένας ιπτάμενος έχει πετάξει 10-15 χρόνια στην καριέρα του και μετά πηγαίνει σε θέσεις (υπάρχουν ελάχιστες εξαιρέσεις) γραφείου αλλά θα λαμβάνει πτητικό για τα υπόλοιπα 20 τουλάχιστον χρόνια, είναι ένας πολύ σοβαρός λόγος ( και όχι ο μόνος) να θέλει να παραμείνει κάποιος στην Αεροπορία άλλα τόσα χρόνια, τη στιγμή που δεν κάνει κάτι διαφορετικό από τους υπόλοιπους ένστολους. Αξίζει να αναφερθεί ότι οι θέσεις που λαμβάνουν είναι οι ελιτίστικες (διευθυντές, τμηματάρχες, κλαδάρχες κ.ά.), όπου τον πολύ μόχθο και όγκο εργασίας διεκπεραιώνουν οι βοηθοί τους που είναι άλλων ειδικοτήτων και δεν πρόκειται ποτέ να απολαύσουν ούτε μερικά από τα προνόμιά τους.Αυτά τα παραπάνω σε συνδυασμό με επιπλέον προνόμια (ειδικές παραπάνω θέσεις στα οικήματα της Π.Α.. περασμένες και εναρμονισμένες στην καριέρα ενός ιπταμένου, έτσι ώστε αν θέλει να έχει τη δυνατότητα μέχρι να βγει από την αεροπορία να μην έχει γνωρίσει τη λέξη ενοίκιο, θέσεις εξωτερικού, θέρετρα κ.λ.π.) που απολαμβάνουν οι ιπτάμενοι, όχι μόνο σε σχέση με συναδέλφους του ίδιου σώματος αλλά και με άλλους των λοιπών κλάδων, έχουν δημιουργήσει εδώ και χρόνια μια άνευ προηγουμένου ταξικότητα η οποία υποθάλπτει βασικές αρχές της δημοκρατίας, όπως ισότητα, ισονομία, ίση μεταχείριση και δικαιοσύνη.
Μπορούν να αναφερθούν δυστυχώς, χιλιάδες παραδείγματα, και πάλι ενδεικτικά θα πω ότι ο ιπτάμενος αξιωματικός στον ίδιο βαθμό με αξιωματικό άλλης ειδικότητας είναι αρχαιότερος, με ότι αυτό συνεπάγεται για τη δομή της πειθαρχίας και της ίσης μεταχείρισης, και μάλιστα άσχετα αν ο ιπτάμενος έχει εξέλθει της σχολής 4 και 5 και 6 χρόνια μετά.
Η αγωνία και η ανησυχία εντείνεται, γιατί χρόνο με τον χρόνο
συσσωρεύεται παραπάνω αδικία και έλλειψη ισονομίας στην ήδη υπάρχουσα συμπυκνωμένη αυτή μορφή απογοήτευσης. Νομίζω ότι έχω το δικαίωμα να αναφέρω ακόμη μια περίπτωση όπου οι ιπτάμενοι που εκτελούν ετοιμότητες από κάποιο νησί λαμβάνουν τριπλό φύλλο πορείας (και καλά μέχρι εδώ) για εκτέλεση υπηρεσίας, ενώ συνάδελφοι άλλης ειδικότητας που κλήθηκαν να ενισχύσουν ετοιμότητα οπλικού συστήματος στη Σκύρο έτυχαν άλλης μεταχείρισης και αποζημίωσης (και δεν είναι η μοναδική περίπτωση). Συγνώμη αν σας κούρασα αλλά υπάρχουν τόσες περιπτώσεις και υποπεριπτώσεις άνισης, άδικης συμπεριφοράς και αντιμετώπισης ώστε τολμώ την υπόδειξη για την σύσταση ειδικής επιτροπής από πολιτικούς και στρατιωτικούς άλλων ειδικοτήτων, η οποία χωρίς φόβο, ξεπερνώντας όλους τους υπάρχοντες μηχανισμούς ψεύδους, θα αναζητήσει και θα αναδείξει στον Υπουργό Άμυνας τις διαφορές και τα προβλήματα ταξικότητας, ώστε να παταχθούν και να επανέλθει έστω το 2010, μετά από τόσα χρόνια η πραγματική ουσία της δημοκρατίας στην Αεροπορία. Εννοείται ότι η εις βάθος έρευνα θα πρέπει να βασίζεται στην καχυποψία ότι μάλλον οι εμπλεκόμενοι αποδέκτες, που μπορούν με το χέρι στην καρδιά να πουν αλήθεια για το τι πραγματικά συμβαίνει, δεν θα έχουν διάθεση για πλήρη αποκάλυψη των στοιχείων αυτών γιατί θα θιγούν τα συμφέροντά τους. Επίσης μια τέτοια έρευνα σίγουρα θα έχει διαρροές, δίνοντας χρονικό περιθώριο ανασύνταξης για νέες ψεύτικες θέσεις, αλλά και υπονόμευσης τη στιγμή που από όσο δυστυχώς γνωρίζω στο οικείο επιτελείο αλλά και σε νευραλγικές θέσεις τοποθετήθηκαν πολλά από τα ίδια άτομα, σε άλλουςαναβαθμισμένους δυστυχώς ρόλους, με εκείνα τα άτομα που λόγω της αλαζονείας, του χαρακτήρα και της συμπεριφοράς τους, απλωμένα σε όλο τον δημόσιο τομέα, έριξαν την τελευταία φορά το ΠΑΣΟΚ από την εξουσία.Το γραφείο που πρόκειται να συσταθεί όπως αυτό συζητείται στο open.gov, θα πρέπει να αναφέρονται προβλήματα σχετικά με κατάχρηση εξουσίας, όχι μόνο των σωμάτων ασφαλείας, αλλά και των ενόπλων δυνάμεων για να υπάρχει κάτι πιο σοβαρό από κάποιες ιστοσελίδες οι οποίες πολλές φορές λόγω του περιεχομένου τους, δεν τυγχάνουν της ανάλογης προσοχής άσχετα αν και εκεί περνούν πολλά και σπουδαία μηνύματα, για εξαγωγή χρήσιμων συμπερασμάτων σχετικά με την κατάσταση.Με αυτό τον τρόπο θα περιοριστούν οι αισχρές και αυταρχικές συμπεριφορές κάποιων που λόγω θέσης και βαθμού προσβάλλουν συναδέλφους νομίζοντας ότι μόνο εκείνοι προσφέρουν έργο. Χαρακτηριστικό παράδειγμα διοικητή σε κάποια μονάδα του Βορείου Αιγαίου του οποίου η αγαπημένη ατάκα είναι « αν ήσουν στην επιχείρηση του Κόκκαλη τότε θα....;» και συμπληρώνει ανάλογα με την περίπτωση. Και ρωτάει εύλογα κανείς, αν ο κύριος αυτός ήταν στη δουλειά του Κόκκαλη και του κάθε επιχειρηματία,υπήρχε περίπτωση να πληρώνεται πτητικό επίδομα χωρίς να πετάει;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;Έτσι λοιπόν μέσα από την καρδιά μου, μια τελευταία παράκληση η οποία είναι και χιλιάδων άλλων συναδέλφων άλλων ειδικοτήτων, κάτι που θα διαπιστώσετε μέσα από τη διαδικασία της έρευνας : ελέγξτε το θέμα της ταξικότητας μεταξύ ιπταμένων και άλλων ειδικοτήτων σε βάθος. Και όσον
αναφορά το πτητικό έργο στη καθημερινότητα αυτό επιτελείται από το 25% της ειδικότητας που είναι ήρωες και πρέπει να απολαμβάνουν μεγαλύτερο και αφορολόγητο εισόδημα, ενώ από το 75% που δεν πετάει και απολαμβάνει κάθε εξάμηνο μερικές χιλιάδες ευρώ επειδή κάποτε ήταν και αυτοί «ήρωες», πρέπει να καταργηθεί τελείως και όχι να ψάχνουμε να κόψουμε κάποια μικρά επιδόματα της τάξεως των 200 ευρώ που απλά βοηθάνε τον μισθό αυτών, που και θιγόμενοι είναι μέσα στο ίδιο τους το σπίτι και προσπαθούν παρόλα αυτά να ζήσουν με αξιοπρέπεια. Λάβετε υπόψη και το γεγονός ότι κανένας από τους υπόλοιπους ένστολους στους
άλλους κλάδους που πετάνε τα δικά τους πτητικά μέσα (apatsi, ελικόπτερα κ.α.), αλλά και ιπτάμενοι μηχανικοί και ναυτίλοι της Π.Α. δεν λαμβάνουν εσαεί πτητικό επίδομα, αλλά μόνο για όσο χρονικό διάστημα πραγματικά πετάνε και δεν έχουν μπει στην προαναφερόμενη εικονική διαδικασία. Με συγχωρείτε για τις υποδείξεις, αλλά είναι ανάγκη να προχωρήσετε στις ανάλογες τροποποιήσεις νόμων και διαταγών για να πληρωθεί το αίσθημα του δικαίου. Γνωρίζοντας κύριε Πρωθυπουργέ ότι το παρόν θα το διαβάσουν οι συνεργάτες σας, οι οποίοι σίγουρα είναι άξιοι αφού τους έχετε επιλέξει εσείς, αλλά επειδή μπορεί η επιστολή να χαθεί από άλλους λόγους στον κυκεώνα των καθημερινών παραπόνων που λαμβάνετε, την κοινοποιώ και σε άλλους αποδέκτες ελπίζοντας ότι κάποιος από αυτούς θα
ευαισθητοποιηθεί και θα σας το θέσει-υπενθυμίσει ως θέμα προς επίλυση, δηλ.(επιμένω) αυτό της ταξικότητας μεταξύ των ιπταμένων και των συναδέλφων όλων των κλάδων και της εισήγησης εξοικονόμησης πόρων στα ταμεία του κράτους καταργώντας το πτητικό από αυτούς που δεν το δικαιούνται γιατί δεν πετάνε .Ευχαριστώ πολύ για την προσοχή και την υπομονή σας και σας εύχομαι μέσα από την καρδιά μου καλή επιτυχία στο πιο δύσκολο έργο της ζωής σας. Αναδείξτε ξανά το μεγαλείο της Ελλάδας ανασύροντας το στην επιφάνεια του παγκόσμιου γίγνεσθαι.

Με βαθειά εκτίμηση στο έργο και στο πρόσωπό σας.



Τι παθαίνει κανείς όταν φορολογεί το πτητικό επίδομα

Η Ανανία είναι μια μικρή χώρα στις Θάλασσες του Νότου. Η οποία βρίσκεται επί ποδός πολέμου για δεκαετίες τώρα με το γειτονικό Μπακλαβαδιστάν, με το οποίο την χωρίζει ένα αρχιπέλαγος γεμάτο πετρέλαιο. Καθημερινά το Μπακλαβαδιστάν, στέλνει τα F-16 με τα οποία το εξοπλίζουν οι κακοί Αμερικανοί για να παραβιάζει τον εναέριο χώρο της Ανανίας για να την αναγκάσει να μοιράσει στα δύο το αρχιπέλαγος και το πετρέλαιο του.


Επειδή όμως οι πολιτικοί ηγέτες της βουτούσαν συνέχεια το χέρι στο μέλι, η Ανανία κάποια στιγμή χρεοκόπησε, με την βοήθεια βεβαίως της παγκόσμιας οικονομικής κρίσης. Έτσι μεταξύ των άλλων μέτρων που ελήφθησαν ήταν να φορολογήσουν το πτητικό επίδομα των πιλότων της Πολεμικής Αεροπορίας , που μέχρι τότε ήταν αφορολόγητο.


Τι έγινε λοιπόν την περασμένη Τρίτη, 15 του μηνός; Όπως κάθε ημέρα σηκώθηκαν από την βάση τους τα F16 του Μπακλαβαδιστάν και μπήκαν στο αρχιπέλαγος. Και ως συνήθως περίμεναν να τους αναχαιτίσουν τα F16 της Ανανίας. Αλλά τίποτα όσο ήταν στον διεθνή εναέριο χώρο. Μπαίνουν στον εθνικό εναέριο χώρο της Ανανίας, πάλι τίποτα. Πετούσαν ανενόχλητα. Οπότε επικοινωνούν με την βάση. «Τι κάνουμε ρε παιδιά»; «Προχωράτε να δούμε τι θα γίνει» ήταν η απάντηση.


Συνεχίζουν λοιπόν να πετάνε και ξαφνικά βλέπουν κάτι πολεμικά να ρίχνουν σε στόχους. «Ωχ μπήκαμε σε πεδίο βολής της Ανανίας» είπαν οι πιλότοι μεταξύ τους και άρχισαν να κόβουν βόλτες από πάνω για να πάρουν μάτι.


Τι είχε συμβεί; Το ανακάλυψε ο δαιμόνιος απεσταλμένος μας. Μόλις οι πιλότοι της βάσης αναχαίτισης της Ανανίας έμαθαν ότι θα τους φορολογήσουν το επίδομα, με αποτέλεσμα να μειωθούν στο μισό όσα παίρνουν κάθε μήνα, «αρρώστησαν» μαζικά. «Με πονάει η κοιλιά μου» ο ένας, «ωχ το μάτι μου» ο άλλος, «ζαλίζομαι» ένας τρίτος, με αποτέλεσμα να μην υπάρχουν πιλότοι να πετάξουν.


Μόλις το έμαθε ο υφυπουργός Άμυνας, θέλοντας και μη βγήκε αμέσως στην τηλεόραση και είπε ότι δεν φορολογείται το πτητικό επίπεδο. Έτσι οι πιλότοι που έβλεπαν όλοι τηλεόραση στο αναρρωτήριο έγιναν αμέσως καλά και μέσα σε πέντε λεπτά είχαν ανέβει στα αεροπλάνα και αναχαιτίσει τα αντίπαλα αεροσκάφη.



Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος25/4/16 10:20

    Προς "χαζό" δημοσιευτή των παραπάνω:
    Αγαπητέ μου βλάκα.
    Μπορεί να συμβαίνουν πολλά στην Πολεμική Αεροπορία , στον Στρατό και γενικά στην άμυνα της χώρας.
    Δεν βγαίνουμε όμως σε καμμία περίπτωση στα media να γράφουμε μακροσκελείς και αναλυτικές περιγραφές για λεπτά θέματα που αφορούν την ασφάλεια της χώρας.
    Το μαθαίνουν και τα στραβάδια οι έφεδροι τηλεφωνητές.
    "Και οι τοίχοι έχουν αυτιά. Ο εχθρός καραδοκεί" γράφει στους τοίχους των ΚΕΠΥΚ.
    Κατά τα άλλα φοβάσαι τους "μηχανισμούς συμφερόντων" πανάθεμά σε.....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ανώνυμος9/1/17 22:53

      giati leei psemata ?? ola alitheies einai auta pou anaferei

      Διαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *