ροή ειδήσεων

Η πρώτη πανελλήνιας εμβέλειας καμπάνια κατά των διακρίσεων είναι γεγονός - βιντεο


Η 1η Πανελλήνιας Εμβέλειας Καμπάνια για την καταπολέμηση των διακρίσεων βάσει του σεξουαλικού προσανατολισμού και της ταυτότητας φύλου είναι γεγονός. Στόχος της Καμπάνιας «ΔΙΠΛΑ ΣΟΥ» είναι να εξοικειώσειτην κοινή γνώμη με την έννοια της συντροφικότητας μεταξύ ανθρώπων του ίδιου φύλου, καθώς και να επικοινωνήσει στην ελληνική κοινωνία τα συναισθήματα αγάπης και έρωτα, την ανάγκη για αποδοχή από την οικογένεια και τους φίλους και τα χαρακτηριστικά της προοπτικής και της διάρκειας μίας σχέσης που είναι κοινά σε όλα τα ζευγάρια, ετερόφυλα και ομόφυλα.

Αρμόδιοι φορείς υλοποίησης του έργου είναι η ΟΛΚΕ - Ομοφυλοφιλική Λεσβιακή Κοινότητα Ελλάδας και οι οργανώσεις Θετική Φωνή (Positive Voice), Athens Pride - Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Αθήνας και Thessaloniki Pride - Φεστιβάλ Υπερηφάνειας Θεσσαλονίκης. Το έργο υλοποιείται με την υποστήριξη και την χρηματοδότηση της οργάνωσης αλληλεγγύη - Solidarity Now.



Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος8/5/16 13:34

    "Είμαι πούστης, είμαι υπερήφανος και δε φοβάμαι να το πω!"
    "Είμαι τραβεστί, είμαι υπερήφανος και δε φοβάμαι να το πω!"
    "Είμαι λεσβία είμαι υπερήφανη και δε φοβάμαι να το πω!"
    "Είμαι Έλληνας εθνικόφρων και παρόλο που είμαι υπερήφανος φοβάμαι να το πω!"

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *