ροή ειδήσεων

Το Συγκινητικό Μήνυμα Ενός Μικροεπιχειρηματία Στον Αλέξη Που Ματώνει Καθημερινά Και Δεν Ξέρει Πως Να Μεγαλώσει Τα Παιδιά Του


Κύριε πρωθυπουργέ Αλέξη Τσίπρα ακούω προσεκτικά κάθε σας δήλωση και πραγματικά ή εγώ ζω

σε άλλη χώρα ή εσείς μιλάτε για άλλη χώρα χωρίς να γνωρίζετε τι πραγματικά συμβαίνει γύρο σας.


Είμαι πλέον άνεργος πρώην μικροεπιχειρηματίας με κατάστημα στο κέντρο της Αθήνας που πουλούσε εσώρουχα και σήμερα δεν ξέρω πως να ζήσω τα παιδιά μου γιατί Αλέξη εσύ και οι προκάτοχοί σου μας έχετε ρουφήξει το αίμα.


Αλέξη σε ακούω σήμερα να μιλάς για δρόμους ανάπτυξης και να λές πως εμείς που δεν έχουμε, θα ευνοηθούμε από το έκτρωμα που ψήφισες εχθές εσύ και οι υπόλοιποι βουλευτές της συγκυβέρνησης.



Πραγματικά ρε Αλέξη από πως ακριβώς θα ευνοηθούμε όταν χρωστάμε είδη περισσότερα από 15 χιλιάδες ευρώ στον ΟΑΕΕ όταν εδώ και 5 χρόνια τα παιδιά μου είναι ανασφάλιστα και τρέμω μη πάθουν κάτι γιατί θα τα πετάξουν έξω από τα νοσοκομεία της χώρας;


Αλέξη με τον Γρηγορόπουλο εσύ δεν ήσουν αυτός που ξεσήκωνε τον κόσμο να βγαίνει έξω και να κατακαίει τα πάντα με τον Φύσσα το ίδιο δεν έκανες; Εσύ δεν ήσουν αυτός που έλεγες να πούμε όλοι ΌΧΙ στα μνημόνια μέσα από το δημοψήφισμα και μέσα σε μία μέρα έφερες μνημόνιο καινούργιο. Μας είπε βέβαια ότι είναι καλύτερο από τα προηγούμενα αλλά εγώ ακόμα πεινάω ρε Αλέξη γιατί;


Εσύ δεν άνοιξες τα σύνορα και μας είπες ότι θα έρθουν επενδυτές με βάρκες πολλές, και θα αρχίσει η ανάπτυξη; Εμένα όμως ρε Αλέξη μου άνοιξαν το σπίτι δύο φορές και μου πήρα μία τηλεόραση και έναν υπολογιστή που είχα και τώρα όλη η οικογένεια μου κοιτάει τα ντουβάρια γιατί δεν περισσεύουν 200 ευρώ να πάρω μία δεύτερη.


Εσύ ρε Αλέξη δεν ήσουν αυτός που είπες ότι κανένας Έλληνας δεν θα είναι ανασφάλιστος; Eγώ και όλη μου η οικογένεια ρε Αλέξη 5 χρόνια τώρα ανασφάλιστοι είμαστε γιατί ρε Αλέξη;


Ρε Αλέξη ακούω όλες σου της δηλώσεις πάντα προσεκτικά και πραγματικά τρομάζω με το μέλλον. Όταν λες ότι θα τα πάρετε από την φοροδιαφυγή ρε Αλέξη τι ακριβώς εννοείς γιατί εγώ χρωστάω και 5 χιλιάδες στην Εφορία και δεν μου έμεινε τίποτα ρε Αλέξη σε περιμένω να έρθετε να με βάλετε φυλακή μόνο που τότε εδώ θα έχει κάλυκες και φυσίγγια Αλεξη και θα θρηνήσει νεκρούς η Ελλάδα και δεν κάνω πλάκα Αλέξη. Μπήκες στο σπίτι μου και το λεηλατείς εδώ και καιρό και εγώ Αλέξη σε περιμένω τουλάχιστον να με κάνεις ήρωα στα μάτια των παιδιών μου Αλέξη. Γιατί κάθε μέρα απατεώνες μας φωνάζεις και εσύ και ο Κατρούγκαλος όλους εμάς που αδυνατούμε να πληρώσουμε γιατί πληρώσαμε πολλά Αλέξη για να συντηρείς το πελατειακό σου κράτος στο δημόσιο και σε λίγο και τα παιδιά μου θα πιστέψουν από το πες πες ότι είμαι απατεώνας.


Αλέξη απεγνωσμένος είμαι κάτι που δεν ξέρεις τι σημαίνει και αφού δεν με σέβεσαι καλύτερα να με φοβάσαι πλέον σε περιμένω

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος10/5/16 00:09

    Ο σοφος λαος μας εχει για το καθε τι και μια παροιμια.Στην περιπτωση σου αγαπητε αναξιοπαθουντα λενε "Οπως εστρωσες ,θα κοιμηθεις".Εκανες διπλο εγκλημα στις δυο εκλογικες αναμετρησεις ριχνοντας στην καλπη το ψηφοδελτιο που ελεγε ΣΥΡΙΖΑ(τι σκεφτοσουνα τοτε αραγε?).Αυτη ειναι η τιμωρια.Δεξου την και παρε μαθημα για την επομενη φορα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *