ροή ειδήσεων

«Δεν τις βίαζα, τις έπιανα»: Η μανία με την επιμήκυνση και το αλκοόλ που είχε ο δράκος του Αμαρουσίου


Ανέκφραστος και κυνικός, χωρίς να κρύψει τίποτα, ο δράκος του Αμαρουσίου απολογήθηκε
στις Αρχές, ρίχνοντας τα όλα στο αλκοόλ, στη ζήλια και τον έρωτα.

«Δεν είμαι άτομο που κάνει τέτοια πράγματα και απορώ με τον εαυτό μου», έτσι ξεκίνησε την απολογία του αφού διευκρίνισε ότι αποδέχεται όλες τις σε βάρος του κατηγορίες.


Για το πώς ξεκίνησε τις επιθέσεις ένα πρωινό του περασμένου Απριλίου ο ίδιος δεν έδωσε εξήγηση, σύμφωνα με το protothema.gr. Απλώς είπε ότι κάνοντας βόλτα είδε μια κοπέλα και της όρμησε. «Δεν ξέρω πώς, αλλά για κάποιον λόγο την πλησίασα και όταν πήγε να ανέβει τη σκάλα, της έκλεισα με το ένα χέρι το στόμα και με το άλλο τη χούφτωνα σε διάφορα σημεία», παραδέχτηκε. Την ίδια ώρα συγκλονίζουν οι καταθέσεις των θυμάτων. Έξι γυναίκες που πήγαιναν στη δουλειά τους έπεσαν στα νύχια του ζώντας έναν πραγματικό εφιάλτη.

«Ξαφνικά νιώθω από πίσω μου ένα χέρι να μου κλείνει το στόμα και κάποιον να με τραβάει προς το μέρος του. Με το χέρι που μου κράταγε το στόμα μού έκλεισε τους αεραγωγούς σε βαθμό να ματώσω, καθώς γδάρθηκαν τα χείλη και η μύτη μου, ενώ ταυτόχρονα με το άλλο χέρι με θώπευε στα γεννητικά όργανα πάνω από τα ρούχα», περιέγραψε στην κατάθεσή του το τρίτο θύμα του 30χρονου, μια 29χρονη υπαξιωματικός της Πολεμικής Αεροπορίας.

«Φταίει η Τζωρτζέτα, η Ρουμάνα»

Όπως εκμυστηρεύτηκε στους δικούς του ανθρώπους ο 30χρονος, όλα αυτά που έζησε και έκανε τον τελευταίο μήνα έμοιαζαν να είναι βγαλμένα από κινηματογραφική ταινία. Η απολογία του ξεκίνησε με κάποια πράγματα που τους είπε για τον εαυτό του:

«Εργάζομαι καθημερινά εδώ και επτά χρόνια σε περίπτερο κατά τις απογευματινές ώρες και το εισόδημα αυτό είναι δικό μου καθόσον διαμένω με τους δικούς μου. Μπορώ να σας εξηγήσω από πού πηγάζει η συμπεριφορά μου. Στο πρόσφατο παρελθόν διατηρούσα σχέση με μια κοπέλα που λέγεται Τζωρτζέτα και κατάγεται από τη Ρουμανία. Αυτή τη γνώρισα πριν από δύο έτη στο κατάστημα “X-Bar” που βρίσκεται στη λεωφόρο Συγγρού, το οποίο λειτουργεί και ως στούντιο και η εν λόγω εξυπηρετούσε τις ερωτικές επιθυμίες των πελατών της. Έτσι τη γνώρισα κι εγώ. Από τότε δημιουργήσαμε σχέση και άρχισα να νιώθω έντονα συναισθήματα γι’ αυτή. Γι’ αυτόν τον λόγο της είχα ζητήσει να σταματήσει αυτή τη δουλειά. Αυτή, όμως, ενώ μου υποσχόταν ότι θα φύγει από τη δουλειά, συνέχιζε να εργάζεται εκεί. Εμένα δεν μου άρεσε καθόλου αυτή η κατάσταση, με αποτέλεσμα να μου ζητήσει να χωρίσουμε γιατί δεν της έβγαιναν τα ίδια αισθήματα. Αυτό ξεκίνησε εδώ και περίπου δύο μήνες, με αποτέλεσμα μια να διακόπτουμε τον δεσμό μας και μια να τα ξαναβρίσκουμε. Οταν τα βρίσκαμε, αυτή ήταν αρνητική στο να κάνουμε σεξ, ενώ παράλληλα ήξερα ότι αυτή πήγαινε με άλλους άνδρες. Εγώ της ζήτησα ευγενικά να είμαστε μαζί, αλλά αυτή ήταν τελείως αρνητική και επιθετική. Αυτό μου δημιούργησε μέσα μου θυμό και με εξόργισε, μέχρι που τελικά χωρίσαμε οριστικά και αυτή έφυγε για τη Ρουμανία».

H εμμονή του με την επιμήκυνση

Οι αστυνομικοί της Ασφάλειας που χειρίζονται την υπόθεση λένε ότι ο συγκεκριμένος είχε μια εμμονή με το σεξ και την ανατομία των γεννητικών οργάνων, καθώς το κινητό του τηλέφωνο ήταν γεμάτο με φωτογραφίες και πληροφορίες για τις μεθόδους και τις επεμβάσεις για επιμήκυνση πέους. Ισως, λένε, εκεί να κρύβεται και το μυστικό που οδήγησε στην απόρριψη και τη διάλυση της σχέσης του με τη Ρουμάνα σύντροφό του. Ο 30χρονος στις επόμενες γραμμές αρχίζει να περιγράφει μία προς μία τις επιθέσεις του:

«Ένα πρωί πριν από περίπου έναν μήνα, έχοντας πιει μπίρες, περπατούσα στο Μαρούσι κοντά στη λεωφόρο Κηφισίας λίγο πιο πάνω από το “Υγεία”. Μπροστά μου περπατούσε μια κοπέλα που φορούσε στρατιωτική φόρμα. Δεν ξέρω πώς, αλλά για κάποιον λόγο την πλησίασα και όταν πήγε να ανέβει τη σκάλα τής έκλεισα με το ένα χέρι το στόμα και με το άλλο τη χούφτωνα σε διάφορα σημεία. Ακολούθως χωρίς αυτή να φωνάξει εγώ έφυγα. Τις επόμενες ημέρες ένιωθα τύψεις για το περιστατικό και δεν μπορούσα να δικαιολογήσω τον εαυτό μου. Για να ξεχαστώ δούλευα περισσότερες ώρες και συνήθως μετά έπιανα δουλειά από τις 7 το απόγευμα και σχόλαγα στις 3 τα ξημερώματα, ενώ καθόμουν μέχρι τις 6 ή ακόμη και τις 7 το πρωί της επομένης και έφευγα μαζί με άλλα άτομα. Παρά τις προσπάθειές μου, δεν μπόρεσα να ξεπεράσω τον χωρισμό μου με αυτή την κοπέλα, κυρίως γιατί δεν είχα πού να το εκμυστηρευτώ καθόσον ακόμη και οι δικοί μου που γνώριζαν τη σχέση με τη Ρουμάνα, χωρίς να ξέρουν τη δουλειά της, ήταν αρνητικοί».

«Μου έκανε κλικ...»

Όπως ο ίδιος υποστήριξε κατά την προανακριτική διαδικασία στους αστυνομικούς, χρειάστηκε να περάσουν αρκετές ημέρες προτού αποφασίσει να χτυπήσει ξανά. «Μετά από περίπου 20 ημέρες, ενώ περπατούσα στην υπόγεια διάβαση που βρίσκεται κοντά στο σούπερ μάρκετ Βασιλόπουλος στη λεωφόρο Καποδιστρίου, παρατήρησα ότι είναι ένα σημείο που περνάνε πολλές κοπέλες. Κάποια στιγμή και αφού είχα πιει μπίρες, είδα μια κοπέλα που μου έκανε κλικ να διέρχεται από το σημείο και της επιτέθηκα αιφνιδιαστικά από πίσω με τον ίδιο τρόπο. Αυτή τρόμαξε και στην προσπάθειά της να ξεφύγει παραπάτησε και έπεσε κάτω. Πίνοντας μπίρες και ποτά έβρισκα τον τρόπο να παίρνω θάρρος και να κάνω πράγματα που εν συνεχεία τα μετάνιωνα. Στο ίδιο σημείο έκανα άλλες δύο παρόμοιες επιθέσεις. Στην πρώτη έκανα ακριβώς το ίδιο και κινούμενος από πίσω τη χούφτωσα. Την ίδια ημέρα είδα άλλη μια όμορφη κοπέλα να παρκάρει το αμάξι της σε ένα σημείο που δεν είχε πολλή κίνηση. Αυτή την ακολούθησα και όταν πλησίασα πολύ κοντά τη χούφτωσα, αλλά αυτή πήγε να με χτυπήσει και απομακρύνθηκα. Μετά από λίγη ώρα ξαναπήγα στην υπόγεια διάβαση και επιτέθηκα σε μια κοπέλα που φορούσε φόρμα και ήταν όμορφη και το μετάνιωσα πολύ. Αυτή αντιστάθηκε και με κυνήγησε κιόλας».

Φτάνοντας στην τελευταία ημέρα της δράσης του, ο «δράκος» περιέγραψε στους αστυνομικούς: «Σήμερα γύρισα στο σπίτι από τη δουλειά περίπου στις 6 το πρωί έχοντας πιει μπίρες. Πήγα να ξαπλώσω αλλά ένιωθα ένα βάρος να με πνίγει και γι’ αυτό βγήκα έξω να κάνω μια βόλτα. Στον δρόμο είδα μια γυναίκα να περπατάει στα στενά. Την ακολούθησα αλλά δεν μπορούσα να τη φτάσω, μέχρι που κάποια στιγμή κατάφερα να την πλησιάσω και με μια ταινία πλαστική που είχα μαζί μου προσπάθησα να της κλείσω το στόμα κάνοντας μια γύρα γύρω από το κεφάλι της, πλην όμως το στόμα της δεν έκλεισε και αυτή άρχισε να φωνάζει ενώ ταυτόχρονα με τα χέρια της μου έγδαρε το πρόσωπο. Εγώ έφυγα, καθώς δεν ήθελα να τη βιάσω αλλά μόνο να τη χουφτώσω, δίχως καν να τα καταφέρω, και ακολούθως πέρασα από την υπόγεια διάβαση και κατέληξα σε κοντινό σημείο για να πάρω αέρα. Εκεί ήρθαν κάποιοι αστυνομικοί και με έφεραν στην υπηρεσία σας. Δυστυχώς στο θέμα της σχέσης μου δεν είχα τη στήριξη της οικογένειάς μου. Ζητάω συγγνώμη. Το έχω μετανιώσει. Ζητώ την επιείκεια και υπόσχομαι να μην ξανακάνω τέτοιες άσεμνες πράξεις».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *