ροή ειδήσεων

Στην Ρόδο για διακοπές ο Μαγέφσκι της Βέροιας


Μαγέφσκι: "Έτριβα τα μάτια μου με αυτά που είδα στην Ελλάδα"




Ο Ράντοσλαβ Μαγέφσκι μίλησε για την δύσκολη κατάσταση που βίωσε στην ομάδα της Βέροιας, αλλά τόνισε πως το ελληνικό πρωτάθλημα είναι υψηλού επιπέδου.


Το καλοκαίρι που μας πέρασε μία από τις εντυπωσιακές μεταγραφές της Βέροιας ήταν και αυτή του Ράντοσλαβ Μαγέφσκι. Ο Πολωνός άσος έμεινε ολόκληρη τη σεζόν παίζοντας σε 27 ματς με 4 γκολ. Πριν λίγες ημέρες αποχώρησε, λόγω των προβλημάτων που υπάρχουν στην ομάδα και υπέγραψε στην Λεχ Πόζναν.


Μιλώντας στην ιστοσελίδα polsatsport, ο 29άχρονος μεσοεπιθετικός δήλωσε πως δεν έχει και τις καλύτερες αναμνήσεις από την Βέροια, όμως είπε τα καλύτερα λόγια για την Ελλάδα.

"Η Ελλάδα είναι πανέμορφη, έτσι θα πάω εκεί για διακοπές. Θα πάω με την οικογένεια μου στην Ρόδο. Όταν όμως μιλάμε καθαρά για ποδόσφαιρο, τότε υπάρχει απογοήτευση. Η οργάνωση στην πρώην ομάδα μου (Βέροια) ήταν κακή", είπε αρχικά ο Πολωνός και συνέχισε:

"Υπήρχαν στιγμές που έτριβα τα μάτια μου με αυτά που συνέβαιναν στην Ελλάδα. Κάνοντας μία σούμα πάντως, μπορώ να πω πως είμαι ευχαριστημένος, γιατί έπαιζα. Αυτός ήταν ο στόχος μου".

Για το αν μετάνιωσε είπε: "Αν κάποιος πάει στην Βέροια και δει τα πράγματα θα τρομάξει. Το έζησα αλλά επικεντρώθηκα στο ποδόσφαιρο γιατί ήθελα να πάω σε μεγαλύτερη ομάδα.

Φεύγοντας από την Αγγλία, ήθελα να πάω σε καλύτερο πρωτάθλημα. Το ελληνικό είναι καλό και σε αυτό βοηθούν ομάδες όπως ο Ολυμπιακός, ο Παναθηναϊκός και ο ΠΑΟΚ. Αυτά τα ονόματα είναι σημαντικά, οπότε διάλεξα την Ελλάδα. Καμία ομάδα από την Πολωνία δεν μου έκανε πρόταση εκείνη την περίοδο".

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *