ροή ειδήσεων

Έξι startups εν πλω


Όσα ζήσαμε στον CruiseInn, τον διαγωνισμό επιχειρηματικότητας κατά τη διάρκεια μιας κρουαζιέρας στο Αιγαίο

Μύκονος, Κουσάντασι, Πάτμος, Ρόδος, Ηράκλειο, Σαντορίνη: η αλήθεια είναι πως αν προσπαθήσεις να εξηγήσεις σε κάποιον ότι εργαζόσουν κάνοντας ταυτόχρονα κρουαζιέρα στους παραπάνω προορισμούς, θα δυσκολευτεί να σε πιστέψει. Και -μεταξύ μας- με το δίκιο του. Στην περίπτωση, ωστόσο, του CruiseInn και των ομάδων που πήραν μέρος σε αυτό, η πραγματικότητα είναι διαφορετική. Οχι μόνο δούλεψαν, αλλά κοιμήθηκαν και ελάχιστα, προσπαθώντας για τέσερις ημέρες -μεταξύ 16 και 20 Μαΐου- να αναπτύξουν τις ιδέες τους.

Μπορώ να το επιβεβαιώσω προσωπικά, όχι γιατί το διάβασα σε κάποιο δελτίο τύπου που έφτασε στο mail μου, αλλά επειδή κλήθηκα από τους διοργανωτές, τη Celestyal Cruises και το ThinkBiz, να πάρω μέρος στο ταξίδι. Και, πράγματι, είδα 29 νέα παιδιά με όρεξη και έμπνευση να εργάζονται σκληρά, σχηματίζοντας 6 startups, παρουσιάζοντας τις ιδέες τους μπροστά σε διαφορετικά κοινά, κάνοντας αλλαγές και βελτιώσεις όποτε ήταν απαραίτητο, αλλά και παρτάροντας με πάθος όταν παρουσιαζόταν ευκαιρία.

Βασικό σημείο εργασίας τους ήταν δύο από τα μπαρ του πλοίου, που για τις ανάγκες του διαγωνισμού μετατράπηκαν σε ένα είδος συνεργατικού χώρου. Εκεί γίνονταν οι συσκέψεις τόσο μεταξύ των μελών των ομάδων όσο και με τους μέντορες, που έδιναν τις αναγκαίες συμβουλές, εκεί ανακοινωνόταν κάθε πρωί στις 08:00 από τους διοργανωτές το πρόγραμμα της κάθε μέρας, εκεί πραγματοποιήθηκε και την τελευταία μέρα η τελική βράβευση.



Μεγάλος νικητής της διαδικασίας αναδείχθηκε η ομάδα Ryde, που σύστησαν οι Αχιλλέας Βουτσινάς, Δημήτρης Μεσσίνης, Κωνσταντίνος Τετραδάκος, Κώστας Καραβέζης, Γρηγόρης Μπογράκος και Ιζαμπέλα Ζουλινάκη. «Φιλοδοξούμε να παρέχουμε», εξηγεί ο Αχιλλέας, «σε όλες τις μικρομεσαίες επιχειρήσεις ενοικίασης οχημάτων ένα λογισμικό για να διαχειρίζονται τον στόλο τους (τοποθεσία, διαθεσιμότητα κά.) καθώς και να φτιάξουμε ένα app μέσα από το οποίο ο καθένας θα μπορεί να κάνει κρατήσεις οχημάτων από το κινητό του». Η πρώτη θέση συνοδεύεται από χρηματικό βραβείο 3.500 ευρώ, καθώς και υπηρεσίες στέγασης στο Κέντρο Στήριξης Επιχειρηματικότητας και Καινοτομίας του Οικονομικού Πανεπιστημίου Αθηνών.

Στη δεύτερη θέση βρέθηκαν οι Θωμάς Παπασπύρος, Πέτρος Δημητρακόπουλος και Sid Karunaratne με το Customer Hero. «Πρόκειται για μια πλατφόρμα δημιουργίας αυτοματοποιημένων μηχανισμών εξυπηρέτησης πελατών μέσω μηνυμάτων κειμένου, αξιοποιώντας την τεχνητή νοημοσύνη. Η υπηρεσία απευθύνεται στην τουριστική αγορά», αναφέρει ο Θωμάς. Με πιο απλά λόγια, στόχος τους είναι να μπορεί λόγου χάρη ο πελάτης ενός ξενοδοχείου να στείλει μήνυμα στη σελίδα του καταλύματος στο Facebook και να λαμβάνει πληροφορίες για θέματα όπως κρατήσεις, διαθεσιμότητες κλπ. από μία αυτοματοποιημένη υπηρεσία. Ετσι, οι εργαζόμενοι θα μπορούν να ασχοληθούν σε άλλους, πιο χρήσιμους τομείς. Η ομάδα κέρδισε υπηρεσίες στέγασης από το Orange Grove, μια τριήμερη κρουαζιέρα, καθώς και αξιοποίηση των υπηρεσιών της από τη Celestyal Cruises.



Οσον αφορά στην τρίτη θέση, την κατέλαβε η υπηρεσία Vessel Hero των Γιώργου Πρωτονοτάριου, Κωνσταντίνου Σπηλιωτόπουλου και Γιώργου Κοκοσιούλη. «Η online πλατφόρμα μας θα παρέχει σε ιδιοκτήτες σκαφών αναψυχής υπηρεσίες από τη στεριά στο σκάφος», υποστηρίζει ο Γιώργος και συνεχίζει: «Τέτοιες είναι για παράδειγμα η εύρεση πάρκινγκ στη μαρίνα, ο ανεφοδιασμός καυσίμων και νερού, η συλλογή σκουπιδιών, η ενοικίαση αυτοκινήτου ή ακόμα και η παραγγελία φαγητού και ποτού». Η ομάδα κέρδισε υπηρεσίες στέγασης από το Aephoria.net.

Οι άλλες τρεις ομάδες που πήραν μέρος στον διαγωνισμό είναι οι TripBee, Gemspot και Opa!. Η πρώτη αποτελείται από τους Νίκο Πολυκανδριώτη, Αντώνη Κρινή, Βικτωρία-Χριστίνα Μουζάκη, Κατερίνα Δραπανιώτη, Βαγγέλη Τσάκαλο και Βασιάννα Βαλαβοσίκη και έχει να κάνει με ένα mobile application, το οποίο ενσωματώνει τα αξιοθέατα και τους θεματικούς προορισμούς ενός μέρους σε ένα παιχνίδι πραγματικού χρόνου. «Ο χρήστης καλείται να ανακαλύψει την πόλη ξεκλειδώνοντας challenges, καθώς ξεναγείται σε αυτή. Η εφαρμογή προσφέρει στον ίδιο χρήστη διαφορετικά σενάρια, τα οποία διαμορφώνονται σύμφωνα με τις προτιμήσεις του», μου λέει η Κατερίνα.



Η Gemspot, από την πλευρά της, δημιουργήθηκε από τους Andriana Gilroy, Lorenzo Kapotas, Emma Greenwood, Γιάννη Βασιλόπουλο, Δημήτρη Μπατσουγιάννη και Μαρία Λιάκου. «Αναπτύσσουμε μια κοινωνική ταξιδιωτική πλατφόρμα που θα προσφέρει αυθεντικές εμπειρίες με τη μορφή θεματικών διαδρομών», τονίζει στα αγγλικά η Emma και προσθέτει: «Στις τέσσερις θεματικές της περιλαμβάνονται ο πολιτισμός, η γαστρονομία, η φύση και οι εμπειρίες. Οι χρήστες έχουν τη δυνατότητα να δημιουργήσουν το προφίλ τους, να προσθέσουν αγαπημένους προορισμούς στο ταξιδιωτικό τους “playlist”, να ακολουθήσουν τις προτάσεις άλλων χρηστών και να ανεβάσουν φωτογραφίες για να κρατήσουν ζωντανές τις αναμνήσεις τους».

Στην Opa!, τέλος, συμμετέχουν οι Αννα Λουιζίδη, Διονύσης Ανεμογιάννης, Μάνος Παπαϊωάννου, Κωνσταντίνα Μακριδάκη και Χρήστος Βλάχος. Στόχος τους ήταν να δημιουργήσουν μια διαδικτυακή υπηρεσία που θα συνδέει τους ταξιδιώτες που επισκέπτονται τη χώρα μας και επιθυμούν να γνωρίσουν από κοντά την αυθεντική κουλτούρα της ελληνικής μουσικής με τα μέρη στα οποία βρίσκεται. «Σκοπός μας», καταλήγει η Αννα, «είναι ο κάθε ταξιδιώτης να βιώσει την ελληνική μουσική και την κουλτούρα της ως μέλος μιας ελληνικής παρέας δίνοντας την ευκαιρία στη μουσική μας να αποκτήσει ένα διεθνές κοινό».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *