Η ανάκληση αφορά Mazda RX8 που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ Φεβρουαρίου 2003 και Φεβρουάριου 2008 και B50 με ημερομηνίες παραγωγής μεταξύ 14ης Ιανουαρίου 2004 και 31ης Αυγούστου 2006
Στην ανάκληση RX8 (SE) και BT50 (B-Series) προχωρά η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης σε συνεργασία με τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.
Η ανάκληση αφορά συνολικά 4.485 οχήματα, με τους εξής αριθμούς πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής:
RX8: JMZ SE**** ** 100089 έως 150684 που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ Φεβρουαρίου 2003 και Φεβρουάριου 2008
ΒΤ50: JMZ UN**** ** 341759 έως 611069 και MM0 UN****** 342572 έως 343449, με ημερομηνίες παραγωγής μεταξύ 14ης Ιανουαρίου 2004 και 31ης Αυγούστου 2006.
Σε ό,τι αφορά τους λόγους διενέργειας ανάκλησης, στα επηρεαζόμενα οχήματα η πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή της πλευράς του συνοδηγού για τον αερόσακο μπορεί να έχει αλλοιωθεί εξαιτίας της ακατάλληλης παραγωγής και τις συνθήκες αποθήκευσης. Κάτω από αυτές της συνθήκες ο αερόσακος του συνοδηγού δεν θα παρέχει την μεγίστη προστασία σε μετωπική πρόσκρουση.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το παραπάνω ζήτημα.
Οι ιδιοκτήτες των προς ανάκληση αυτοκινήτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει ο σχετικός έλεγχος και αντικατάσταση του μηχανισμού ανάπτυξης του αερόσακου του συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Οι καταναλωτές που επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.
auto.in.gr
Παράπονα Ρόδου
Στην ανάκληση RX8 (SE) και BT50 (B-Series) προχωρά η εταιρεία Mazda Κεντρικής και Νοτιοανατολικής Ευρώπης σε συνεργασία με τις υπηρεσίες της Γενικής Γραμματείας Βιομηχανίας.
Η ανάκληση αφορά συνολικά 4.485 οχήματα, με τους εξής αριθμούς πλαισίου και ημερομηνίες παραγωγής:
RX8: JMZ SE**** ** 100089 έως 150684 που έχουν κατασκευαστεί μεταξύ Φεβρουαρίου 2003 και Φεβρουάριου 2008
ΒΤ50: JMZ UN**** ** 341759 έως 611069 και MM0 UN****** 342572 έως 343449, με ημερομηνίες παραγωγής μεταξύ 14ης Ιανουαρίου 2004 και 31ης Αυγούστου 2006.
Σε ό,τι αφορά τους λόγους διενέργειας ανάκλησης, στα επηρεαζόμενα οχήματα η πυκνότητα του υλικού στον πυροκροτητή της πλευράς του συνοδηγού για τον αερόσακο μπορεί να έχει αλλοιωθεί εξαιτίας της ακατάλληλης παραγωγής και τις συνθήκες αποθήκευσης. Κάτω από αυτές της συνθήκες ο αερόσακος του συνοδηγού δεν θα παρέχει την μεγίστη προστασία σε μετωπική πρόσκρουση.
Μέχρι στιγμής δεν έχει αναφερθεί καμία περίπτωση ατυχήματος, που να σχετίζεται με το παραπάνω ζήτημα.
Οι ιδιοκτήτες των προς ανάκληση αυτοκινήτων, θα ενημερωθούν εγγράφως μέσω επιστολής, ώστε να προσέλθουν στο δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών αυτοκινήτων Mazda σε όλη την Ελλάδα, για να γίνει ο σχετικός έλεγχος και αντικατάσταση του μηχανισμού ανάπτυξης του αερόσακου του συνοδηγού, χωρίς καμία οικονομική επιβάρυνση.
Οι καταναλωτές που επιθυμούν περισσότερες πληροφορίες και διευκρινίσεις μπορούν να επικοινωνήσουν τηλεφωνικά με το δίκτυο εξουσιοδοτημένων επισκευαστών της Mazda, το οποίο αναφέρεται στην ιστοσελίδα www.mazda-gr.com.
auto.in.gr
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.