ροή ειδήσεων

Προσοχή στα λεγόμενα «έξυπνα» προγράμματα των ασφαλιστικών και τραπεζών και σε πονηρούς υπαλλήλους-ασφαλιστές


Αναγνώστης: Αγαπητοί μου φίλοι θα ήθελα να σας επιστήσω την προσοχή
ώστε να μην την πατήσετε όπως εγώ. Καθώς είμαι πελάτης μεγάλης τράπεζας σε χωριό της Ρόδου, ο υπάλληλος εκεί μου πρότεινε ένα «έξυπνο» προϊόν ασφαλιστικής εταιρίας που συνεργάζεται με την τράπεζα , μου εξήγησε κάποια πράγματα πως λειτουργεί κτλ και του είπα κάντο, μου φάνηκε καλό !! , μέσα στον μήνα από την έναρξη του με καλεί η συνεργαζόμενη με την τράπεζα ασφαλιστική εταιρία, και μου λέει κύριε πήρατε αυτό το προϊόν από την συγκριμένη τράπεζα, σας εξήγησε επαρκώς ο υπάλληλος της τράπεζας το πώς λειτουργεί το πρόγραμμα ;;, και ο υπάλληλος της ασφαλιστικής από το τηλέφωνο άρχισε να μου εξηγεί και αυτός πως πραγματικάλειτουργεί το πρόγραμμα αυτό, δηλαδή τι απόδοση μπορεί πάρω , ποτέ και πώς να το σταματήσω και τι μπορεί να χάσω αν το σταματήσω πιο νωρίς, την διάρκεια του για την οποία δεν μου την ξεκαθάρισε ο υπάλληλος, και πολλά αλλά, τότε έπεσα από τα σύννεφα, και λέω δεν είναι δυνατόν εγώ να έδωσα λεφτά γι αυτό το πρόγραμμα , ο υπάλληλος δεν μου τα εξήγησε όλα, μου είπε μόνο τα μισά, μόνο και μόνο για με κάνει να βάλω τα λεφτά μου σε αυτό , και να πάρει αυτός την προμήθεια του και να τα κονομήσει.

Προσοχή λοιπόν στα έξυπνα προγράμματα των τραπεζών και τον ασφαλιστικών, τα οποία είναι όντως έξυπνα γιατί μπορεί να χάσεις υπό προϋποθέσεις τα λεφτά σου ή μέρος αυτών , υπέρ πάντα των ασφαλιστικών και των τραπεζών, και αν τελικά δεχτείτε να βάλετε την υπογραφή σας βεβαιωθείτε ότι σας τα εξήγησαν σωστά.!!!!

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

  1. Ανώνυμος6/8/16 07:37

    kai se mena to idio ekane!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Ανώνυμος6/8/16 08:01

    ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ ΑΜΕΣΑ ΣΤΗΝ ΤΡΑΠΕΖΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΗ ΓΙΑ ΕΛΛΕΙΠΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ,ΕΠΙΣΗΣ Ο ΚΑΘΕ ΑΣΦΑΛΙΣΤΗΣ-ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΣ ΥΠΑΛΛΗΛΟΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΕΙ ΕΙΔΙΚΗ ΑΔΕΙΑ, ΤΗΝ ΕΧΕΙ Ο ΣΥΓΚΕΚΡΙΜΕΝΟΣ ;; ΖΗΤΗΣΕ ΤΗΝ !!!.
    ΑΛΛΑ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ ΟΤΑΝ ΒΑΛΕΙΣ ΤΗΝ ΥΠΟΓΡΑΦΗ ΣΟΥ ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ..........

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Ανώνυμος6/8/16 08:43

    ΠΑΙΔΙΑ, ΚΑΝΤΕ ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ, ΣΠΙΤΙΟΥ, ΝΟΣΟΚΟΜΕΙΟΥ-ΥΓΕΙΑΣ, ΑΣΤΙΚΗ ΕΥΘΥΝΗ,ΕΠΑΓΓΕΜΛΑΤΙΚΕΣ ΚΤΛ ΚΤΛ , ΚΑΝΤΕ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΑ ΘΑ ΣΑΣ ΒΟΗΘΗΣΕΙ, ΚΑΙ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΓΝΩΜΗ ΜΟΥ ΟΧΙ ΤΑ ΑΣΦΑΛΙΣΤΙΚΟ ΕΠΕΝΔΥΤΙΚΑ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑΤΑ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *