ροή ειδήσεων

ΝΟΜΙΖΕΤΕ ότι οι Σταυροφορίες ήταν ΣΚΛΗΡΕΣ; Δείτε αυτό και θα αλλάξετε ΡΙΖΙΚΑ γνώμη!!! (ΒΙΝΤΕΟ)


Ομιλία του Dr. Bill Warner για την έρευνά του σχετικά με τα 1400 χρόνια του Ισλάμ.

Δείτε πως πως δημιουργήθηκε και πως επεκτάθηκε το Ισλάμ στον κόσμο.


Σχόλια

  1. Στην ερώτηση ακροατή για την κατάρρευση των αυτοκρατοριών εκ των έσω, γιατί δεν ανέφερες τους λόγους;;; Είπες ότι δεν είσαι Ιστορικός, μήπως μια ματιά στην Ιστορία θα σου έδειχνε ποιοι ευθύνονται για την διαφθορά;; Όταν ο Κωνσταντίνος έκανε κύριο δόγμα τον χριστιανισμό για να ενώσει την αχανή αυτοκρατορία του και να ησυχάσει από τις αντίπαλες έριδες μεταξύ του μωσαϊκού των θρησκειών, άνοιξε τους ασκούς του Αιόλου. Ο Χριστιανισμός παίρνοντας θάρρος επέβαλε στους εκάστοτε αυτοκράτορες την επεκτατική του πολιτική. Είναι γνωστό άλλωστε ότι ο χριστιανισμός είναι η πιο αιμοσταγή θρησκεία στον κόσμο και τα 270 εκατομμύρια θύματα του Ισλάμ φάινονται σταγόνα μπροστά στα θύματα του Κωσταντίνου και των διαδόχων του.
    Cl. Celich συνταγματάρχης & υπουργός εσωτερικών της Βολιβίας και εκτελεστής μικρών παιδιών «είναι αναμενόμενο η κατάσταση εδώ να βελτιωθεί, αφού η Παναγία εξόντωσε πραγματικά τον κομμουνισμό»!!!! Ολόκληρη η ιστορία του χριστιανισμού ήταν στα πρώτα της βήματα μια ιστορία πολέμου στο εσωτερικό και στο εξωτερικό, ενός επεκτατικού πολέμου, ενός εμφύλιου πολέμου της καταπίεσης των ιδίων των υπηκόων και των πιστών. Το ότι παράλληλα με τις κλοπές και τις λεηλασίες προσέφερε ελεημοσύνη, ήταν για να καταπραΰνει την λαϊκή οργή και αγανάκτηση. Όπλο της οι πόλεμοι κατά των ειδωλολατρών και με την πρόφαση αυτή αφάνισαν ολόκληρους λαούς όπως οι Βάνδαλοι, οι Γότθοι, οι Σλάβοι της ανατολής που παρουσιάζονται σαν εγκληματίες και έκφυλοι ειδωλολάτρες που έπρεπε να προσηλυτιστούν με κάθε δυνατό τρόπο. Έτσι ο Χριστός υμνείται σαν στρατιώτης της ιεραποστολικής εκκλησίας, του ιερού πολέμου κατά των αλλοθρήσκων σαν απόλυτος στρατάρχης, βασιλέας και νικητής. Όποιος μάχεται για αυτόν έχει δίπλα του τους αγγέλους και τους αγίους. Όποιος πεθαίνει για αυτόν πηγαίνει κατευθείαν στον Παράδεισο χωρίς να περάσει από το καθαρτήριο πυρ και το πυρ της κόλασης. Κερδίζει την αιώνια σωτηρία και ζωή, το αιώνιο φωτοστέφανο. (τα ίδια δεν λένε και οι Ισλαμιστές;;). Έτσι ξεκίνησαν οι σταυροφορίες και όλες οι σφαγές των αιρετικών και αλλόθρησκων σε όλο τον κόσμο ακόμα και στο Βιετνάμ οι επίσκοπο της Αμερικής ανακήρυξαν σταυροφορία και απαίτησαν την ρίψη ατομικής βόμβας για την προστασία της καθολικής σχολής κατά την Β σύνοδο του Βατικανού!! Βλέπεις ακόμα και οι ατομικές βόμβες μπορούν να τεθούν στην υπηρεσία της ΑΓΑΠΗΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΛΗΣΙΟΝ!!!!!
    Κατά την επίθεση του Μουσολίνι κατά της Αβησσυνίας που υποστηρίχθηκε μανιωδώς από τους ιταλούς κληρικούς, ο σημαντικότερος προμηθευτής όπλων του στρατού του Μουσολίνι, ήταν τα εργοστάσια πυρομαχικών του Βατικανού!! Η δουλεία έδινε και έπαιρνε φτάνοντας τον μεσαίωνα το μοναστήρι Σεν-Ζερμέν-ντε Πρε κοντά στο Παρίσι να έχει 20.000 δούλους με 430.000 εκτάρια ιδιόκτητης γης από δωρεές και αγορές «πιστών» για να σώσουν την ψυχή τους»!!! Η εκκλησία τότε κατείχε το 1/3 της Ευρώπης!!! Σεμνά και ταπεινά!!!!
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. συνέχεια
    Ο συγγραφέας & Ιστορικός όπως ο Μπούχαρτ επίσης αναφέρεται στον Μ. Κωνσταντίνο, ο Μορίς (Γάλλος) αναφέρει ότι χάρις σε αυτόν δημιουργήθηκε ο χριστιανισμός λόγω του ότι επέτρεψε στους χριστιανούς ελευθερία στην θρησκεία. Η αυτοκρατορία του Μ.Κ. εκτινόταν από την Σκωτία έως τις Ινδίες πολύ μεγαλύτερη και μακροβιότερη (1150 χρόνια) από αυτή του Μ. Αλεξάνδρου την οποία διοικούσε με Έλληνες για αυτό ενώ μεν λένε ότι τα έχτισαν οι Ρωμαίοι, ήταν Ελληνιστικά. Έρχεται η ρωμαϊκή σύγκλητος και τον ανακηρύσσει θεό. Ο πατριάρχης φοβούμενος ότι θα τον χάσουν τον ανακηρύσσουν «άγιο» (αυτόν που κατέσφαξε εκατομμύρια κόσμο (Γαλάτες, Φράγκους, Άγγλους, Αλαμανούς, Γερμανούς, 2 εκατομμύρια μόνο Σαρμάτες & Βησιγότθους, Βρούκτερους και ήταν ο μόνος αυτοκράτορας που έριχνε τους ηττημένους αντιπάλους του στην αρένα να τους ξεσκίσουν τα άγρια ζώα) και μια μέρα πριν πεθάνει λένε ότι τον βαφτίσανε. Και δηλαδή πότε πρόλαβε να αγιάσει??? Χάρισε όμως όλα τα χρέη των ειδωλολατρών ιερέων λίγο πριν τον θάνατό του με διάταγμα, αποδεικνύοντας έτσι την πίστη του στην πρώτη του θρησκεία, αλλά και το γεγονός ότι απεικονίζεται στα νομίσματα σαν τον θεό Ήλιο, τον Δια και τον Άρη. Ήταν ένας μεγάλος πολιτικός, νομοθέτης και στρατιωτικός που κατήργησε την δουλεία και τήρησε ουδέτερη θρησκευτική στάση προκειμένου να επιτύχει τους σκοπούς του. Αλλά και αμείλικτος προς τους εχθρούς του και η ιδέα του να ρίχνει τα θύματά του στην αρένα των Τρεβήρων, είχε τόση απήχηση, που καθιερώθηκε μόνιμα! Οι χειρότεροι εχθροί του χριστιανισμού δεν ήταν οι παγανιστές, αλλά αυτοί που εκπροσωπούν ακόμα και σήμερα τον χριστιανισμό.
    «Αυτό το τέρας ο Κωνσταντίνος, αυτός ο ψυχρός υποκριτής και σκληρός άνθρωπος έσφαξε τον γιό του στραγγάλισε την γυναίκα του, δολοφόνησε τον πεθερό του και τον γαμπρό του και συντηρούσε στην αυλή του μια ομάδα αιμοδιψών και θρησκόληπτων ιερέων από τους οποίους ένας μόνο θα αρκούσε για να στρέψει την μισή ανθρωπότητα ενάντια στην άλλη”. (Percy Bysshe Shelley, E Peck 1965, VI 38)

    Οι σύγχρονοι θεολόγοι δεν αρνούνται την χρεοκοπία της διδασκαλίας του Χριστού και μιλούν για το «αμάρτημα του χριστιανισμού», μια χιλιετή δολοφονία, μια σφαγή εκατομμυρίων ανθρώπων που γίνεται δίκαια και καλά στο όνομα του «χαρμόσυνου μηνύματος της αγάπης προς τον πλησίον του Θεού» που μάλιστα δικαιολογείται, δοξάζεται και καθαγιάζεται με αποκορύφωμα τον «ιερό πόλεμο» την ιερά εξέταση με το κάψιμο των μαγισσών την μοναδική καινοτομία και νεοτερισμό του χριστιανισμού. «Η φρικαλέα παράνοια των θρησκευτικών πολέμων» Βολταίρος. «Η αιματηρή παραφροσύνη» Σοπενάουερ. (Karlheiz Deschner, Η εγκληματική Ιστορία του Χριστιανισμού. Πρώιμα χρόνια 333). Αυτή τη λύσσα των χριστιανών κατά των ειδωλολατρών εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο ο Κωνσταντίνος προκειμένου να επιτύχει τα σχέδιά του, την εδραίωση της αχανής αυτοκρατορίας του μέσω της θρησκείας και ο χριστιανισμός επιβάλλεται δια της βίας μέσω των συνεχών πολέμων του Κωνσταντίνου και των απογόνων του. Για αυτό τον αποκάλεσαν «Μέγα», «μοναδικό, ανυπέρβλητο και ακατανίκητο ηγέτη» οι χριστιανοί!! Άλλωστε ήταν παλιά συνήθεια από την Π. Διαθήκη ακόμα να συμπαραστέκονται οι θεοί στους «δίκαιους» πολέμους τους. Μια θρησκεία που αυτοαποκαλείται «αληθινή», στηρίζεται στην διαστροφή και επιβάλλεται με πολέμους, σφαγές και γενοκτονίες και κανένας επίσκοπος ή εκκλησιαστικός πατέρας δεν κατέκρινε αυτές τις τακτικές ακόμη και έως σήμερα!!
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. συνέχεια
    Μετά τον θάνατο του Κωνσταντίνου ο γιός του Κωνστάντιος Β, βαδίζοντας στα χνάρια του, δολοφόνησε όλη του την οικογένεια το 337, τους δύο του θείους, τον ετεροθαλή αδελφό του Δαλμάτιο, και Ιούλιο Κωνστάντιο, έξι ξαδέλφια του και πολλούς της αυλής. Ο Ιουλιανός αναφέρει χαρακτηριστικά « Οι χριστιανοί είναι πιο επικίνδυνοι για τους ομόθρησκούς τους, από ότι είναι τα ζώα για τον άνθρωπο». Φυσικά δεν υπήρξε καμία καταδίκη των φονικών από την εκκλησία που τον χαρακτήρισε «διάσημο χριστιανό ηγεμόνα» που δικαιολογούνταν μάλιστα από τον Ευσέβιο ως «θεία έμπνευση» καθώς διαμέσου του Κωνστάντιου εξακολουθεί να ζει ο Κωνσταντίνος, εξυμνώντας τις δολοφονίες αυτές και τους συνεχείς πολέμους ενάντια στους ειδωλολάτρες. Ο Κώνστας ένας από τους γιούς του Κωνσταντίνου που τον διαδέχθηκε στην μοιρασιά της αυτοκρατορίας με τους Κωνστάντιο Β και τον Κώνστα, ήταν ομοφυλόφιλος και του άρεσαν οι ξανθομάλληδες Γερμανοί. Έγινε γρήγορα μισητός για τις ατασθαλίες, τους άδικους φόρους, τα αυστηρά πειθαρχικά μέτρα στον στρατό και το πλιάτσικο της αυτοκρατορίας. Το 347 αρχίζει διωγμούς εναντίων των δονατιστών, εξορίζοντας, σκοτώνοντας και δημεύοντας τις περιουσίες και τους ναούς τους. Πολλοί δονατιστές πέθαναν στην φυλακή από τα βασανιστήρια. Ο Κώνστας δολοφονήθηκε από τον Γερμανό Μαγνέντιο βασιλιά του Δυτικού Ρωμαϊκού κράτους το 350 στα Πυρηναία όπου είχε καταφύγει σε μια εκκλησία ζητώντας άσυλο. Ο ίδιος σκοτώθηκε από τον Κωνστάντιο το 352 μαζί με χιλιάδες στρατιώτες του. Ο τελευταίος διεξήγαγε συνεχείς αιματηρούς πολέμους κατά των Περσών, Αλαμαννών και των Σαρματών. Από την Μεσοποταμία έως τον Ρήνο άφηνε πίσω του «καμένη γη» (Klinge RAC I 685 Klein Konstantius II 174). Στους πολέμους του όπως ο πατέρας του συνοδευόταν πάντα από στρατευμένους ιερείς εφαρμόζοντας όταν το έκρινε σκόπιμο τις υποδείξεις τους (Leitzmann, Klein Konstantius II 182) προσχωρώντας τους περισσότερα προνόμια από όσα ο πατέρας του. Του άρεσε να τον αποκαλούν «εκπρόσωπο της θείας χάρης» «κυρίαρχος του κόσμου» «η αιωνιότητά μου», και ότι «βρισκόταν υπό την σκιάν των αγγέλων που τους έβλεπε να τον περιτριγυρίζουν». Έδωσε φορολογική απαλλαγή στους κληρικούς και απαγόρευσε να δικάζονται στα κοινά δικαστήρια. Όντας όμως Αρειανιστής από τον Ευζωϊο Αντιοχείας, γινόταν αντικείμενο επιθέσεων από τους επισκόπους (Λουκίφερο του Κάλιαρι, Ιλάριος, Αθανάσιος) σαν προδότη, μοχθηρό, ειδωλολάτρη, άδικο, βλάσφημο, αντίχριστο, εγκληματία, τρελό και άθεο.
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. συνέχεια
    Τον Ιουλιανό αντικαθιστά ο Ιοβιανός που δεν δίστασε να προσφέρει θυσίες και να τιμήσει τους θεούς. Μέτρια μορφωμένος καθολικός αυτοκράτορας, αγαπούσε το κρασί, τις γυναίκες και την διασκέδαση. Η Εκκλησία τον εξυμνούσε «σύντροφο του θεού»! Αποκατέστησε τον σταυρό στο λάβαρο, καθαίρεσε πολλούς στρατιωτικούς και πολιτικούς του Ιουλιανού, τους δήμευσε τις περιουσίες, τους εξόρισε ή τους σκότωσε (Θεοδώρητος). έκλεισε ναούς των εθνικών, πυρπόλησε βιβλιοθήκη του Ιουλιανού, επέστρεψε τα προνόμια στον κλήρο και πέθανε στα 30 του από αναθυμιάσεις από μαγκάλι στην Βιθυνία το 364! Τον διαδέχθηκαν οι Βαλεντινιανός και Βάλης που ήταν αρχικά ανεκτικοί στην παλιά θρησκεία, αλλά σύντομα ο Βάλης αρχίζει διωγμούς κατά των εθνικών δημεύοντας και απαγορεύοντας τις θυσίες την αστρολογία και τα ξόρκια. Ο καθένας του υποστήριζε την δική του χριστιανική πίστη, ο Βαλεντινιανός στην Δύση την εκκλησία της Νίκαιας και ο Βάλης στην Ανατολή την ορθοδοξία. Αμφότεροι ήταν βίαιοι, μιλιταριστές, ακαλλιέργητοι και υποστηριχτές του χριστιανισμού και των εβραίων. Ο Βαλεντινιανός ήταν ανεκτικός προς όλες τις αιρέσεις και ειδικά στον Αρειανιστή επίσκοπο του Μιλάνου Αυξέντιο, καταδίωξε το 372 τους μανιχαϊστές και το 373 τους δονατιστές. Ηταν οξύθυμος και πρόσταζε εκτελέσεις για το παραμικρό και ποτέ δεν χρησιμοποίησε το δικαίωμα χάριτος που είχε. Τους εγκληματίες τους έριχνε σε δύο αρκούδες που είχε μετα ονόματα «Χρυσούλα» και «Αγνή». Απαγόρεψε τις εκτελέσεις την Κυριακή και έδωσε φοροαπαλλαγές στις καλόγριες. Το 375 πεθαίνει ξαφνικά μάλλον από καρδιακό επεισόδιο ή εγκεφαλικό στην πόλη Πριγκίτιο σε μια κρίση οργής του. Το 372, ο Φίρμος εκρωμαϊσμένος καθολικός ηγεμόνας της Μαυριτανίας επαναστάτησε κατά του αυτοκράτορα έχοντας μαζί του τους Μαυριτανούς, τους καταπιεσμένους δονατιστές αλλά και ρωμαίους στρατιώτες. Ακολούθησαν λεηλασίες των καθολικών. Ο στρατηγός Θεοδόσιος ένας Ισπανός καθολικός κινήθηκε εναντίων του και άρχισε ένας φρικτός πόλεμος στην Βόρεια Αφρική με χιλιάδες θύματα. Ο Θεοδόσιος ερήμωσε ολόκληρες περιοχές σφάζοντας εκατοντάδες χιλιάδες εκ των φυλών των Μαυριτανών. Ο Φίρμος κρεμάστηκε το 374 και ο Θεοδόσιος θύμα μηχανορραφίας αποκεφαλίστηκε το 376 στην Καρχηδόνα. Ο πάπας μετά από την επανάσταση αυτή, απαγόρεψε την θεία λειτουργία στους δονατιστές. Ο βυζαντινός ιστορικός Ζώσιμος ο οποίος δεν αμφισβητήθηκε ποτέ από την εκκλησία, αναφέρει ότι οι αυτοκράτορες Κωνσταντίνος και Θεοδόσιος ονομάστηκαν «Μεγάλοι» διότι ήσαν οι μεγαλύτεροι φονιάδες και βασανιστές του Βυζαντίου. Ο Ιουλιανός όμως ονομάστηκε «παραβάτης» διότι απαγόρευσε τις εχθροπραξίες και τις σφαγές-δολοφονίες των Ελλήνων και αγαπούσε πολύ τον ελληνικό πολιτισμό με αποτέλεσμα να δολοφονηθεί και να ονομαστεί ΑΠΟΣΤΑΤΗΣ όχι από την Ιστορία, αλλά από το χριστιανοεβραϊκό ιερατείο.
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. συνέχεια
    Το 423 ο Θεοδόσιος ο Β ανακηρύσσει τις εθνικές λατρείες ως δαιμονικές και απειλεί με θάνατο και βασανιστήρια όσους συμμετέχουν σε αυτές και γκρεμίζουν το χρυσελεφάντινο άγαλμα του Δία από τον Παρθενώνα, καταστρέφουν κα λαφυραγωγούν την σκεπή του ενώ οι Αθηναίοι εθνικοί διώκονται. Το 435 ανακηρύσσει σαν νόμιμη θρησκεία στην αυτοκρατορία τον χριστιανισμό και ιουδαϊσμό. Το 438 μεγάλος λιμός πέφτει στην αυτοκρατορία και ο Θεοδόσιος ο Β κατηγορεί για αυτό τους εθνικούς και εξαπολύει κύμα διωγμών και σφαγών. 440-450 οι χριστιανοί γκρεμίζουν όσους εθνικούς ναούς απέμειναν και ο Θεοδόσιος ο Β διατάσσει το κάψιμο όλων των μη χριστιανικών βιβλίων κυρίως του νεοπλατωνικού φιλοσόφου Πορφύριου μαθητή του Πλωτίνου. Στα κείμενά του «κατά χριστιανών» αποδείκνυε ότι πολλά βιβλία της Παλαιάς διαθήκης είχαν γραφεί κατά την διάρκεια της βασιλείας του Αντίοχου του Επιφανούς και καταδείκνυε τις αντιφάσεις της χριστιανικής θρησκείας. Η ναοί της Αφροδισίας καταστρέφονται και η πόλη μετονομάζεται σε Σταυρούπολη. Το 451 νέος νόμος του Θεοδοσίου Β ορίζει πως για κάθε είδους ειδωλολατρία, η ποινή είναι ο θάνατος. Ο τάφος του Ελληνισμού ήταν το Βυζάντιο και εμείς τώρα στην «κατευθυνόμενη» άγνοια και αμορφωσιά μας τους υμνούμε και τους ονομάζουμε Ελληνες! Μήπως θα πρέπει να ονομαζόμαστε Ρωμιοί τελικά και όχι ΕΛΛΗΝΕΣ καθώς είμαστε ανάξιοι να φέρουμε το βαρύ αυτό όνομα? Εξάλλου δεν έμεινε και κανένας από τις σφαγές των Ρωμαιοεβραιοχριστιανών
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. συνέχεια
    Ο Βάλης ήταν αρχικά χριστιανός αλλά γύρισε στον αρειανισμό πιθανώς από την γυναίκα του Αλμπια Ντομένικα επίσης αρειανίστρια. Καταδίωξε σκληρά τους καθολικούς όπως τους επισκόπους Αθανάσιο Αλεξάνδρειας, Μελέτιο Αντιοχείας, Πελάγιο Λαοδικείας, Ευσέβιο Σαμοσάτων κτλ και διάφορες αιρέσεις και αποστάτες ακόμα και τους ημιαρειανιστές που τους σταύρωσε στην Ρώμη αλλά και στην Κωνσταντινούπολη έγιναν διωγμοί και βασανιστήρια. Λέγεται ότι έδωσε εντολή να ριχτούν στον ποταμό Οράντη ολόκληρα πλήθη ορθοδόξων. Ναοί έκλεισαν, επίσκοποι φυλακίστηκαν, εξορίστηκαν ή οδηγήθηκαν στον θάνατο. Σύμφωνα με τον Φαύστο, «στο Βυζάντιο ο Βάλης διόρισε άθεους ιερείς και αρειανιστές επισκόπους, οι πραγματικοί ορθόδοξοι δάσκαλοι εκδιώχθησαν και τις θέσεις τους πήραν εργάτες του σατανά». Ο Βάλης απαγόρευσε με ποινή θανάτου την μαγεία και άρχισε έναν ανελέητο διωγμό κατά των σατανιστών και των μάγων σε όλη την επικράτεια με εκτελέσεις, βασανιστήρια και δημεύσεις περιουσιών σκορπώντας τον τρόμο και την φρίκη στην αυτικρατορία του. Εκατοντάδες χιλιάδες φονεύτηκαν έτσι, από απλούς πολίτες και δημόσιους λειτουργούς έως και φιλόσοφοι όπως ο Μάξιμος δάσκαλος του Ιουλιανού. Βιβλιοθήκες πυρπολήθηκαν γιατί περιείχαν «βιβλία μαγείας». Αρχισε το 367 έναν τριετή αιματηρό πόλεμο με τους Γότθους και το 369 έχασε την μάχη και την ζωή του στην Ανδριανούπολη. Τον 4ο αιώνα κυριαρχεί η διμάχη δύο δογμάτων, των αρειανιστών και των χριστιανών.

    Ο εκκλησιαστικός πατέρας Φίρμικος Ματερνός (πρόην ειδωλολάτρης) με το έργο του «Περί πλάνης των βέβηλων θρησκειών» 347, παρακινεί τους αυτοκράτορες χριστιανούς να εξοντώσουν τις μυστηριακές θρησκείες τους επικίνδυνους αντιπαλους του χριστιανισμού, την λατρεία της Ισιδας, του Οσιρη, του Σάραπη, της Κυβέλης, του Ατη, του Διόνυσου-Βάκχου, της Αφροδίτης, του θεού Ηλιου και του Μίθρα από όπου είχαν πολλά κοινά σημεία οι πρωϊμοι χριστιανοί.

    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. συνέχεια
    Το 451 κατέφυγαν πολλοί μονοφυσίτες στης Αραβίας, Αβησσυνία και Συρία, ξεκίνησαν ολόκληροι λαοί από την Περσία και την Αρμενία μακριά από τον καθολικισμό αφού ευνοήθηκαν από την επέλαση των Αράβων Ισλαμιστών που επέτρεψαν την επάνοδο πολλών εθνικών εκκλησιών που υπάρχουν σχεδόν έως σήμερα. Την ίδια χρονιά ο επικεφαλής των μοναχών στην Παλαιστίνη Ρωμανός και Μαρκιανός με τον αντιεπίσκοπο Θεοδόσιο χριστιανό ζηλωτή, κατέλαβαν με 10 χιλιάδες φανατικούς μοναχούς τα Ιεροσόλυμα για 20 μήνες διαπράττοντας δολοφονίες αντιπάλων τους, αλλά εκδιώχθηκαν μετά από μάχη από τον στρατό της Ευδοκίας χήρας του Θεοδοσίου του Β. Η χριστολογική έριδα συγκλονίζει την Ανατολή με τους οπαδούς της Χαλκηδόνας και τους μονοφυσίτες τον 5 και 6 αιώνα με αμέτρητες ίντριγκες, δολοφονίες, καθαιρέσεις, εξορίες, βανδαλισμούς, μηχανορραφίες και οι σφαγές δεν έχουν τέλος. Κάθε απόπειρα συμβιβασμού απέτυχε εξ’ αιτίας του σκληρού δογματισμού των καθολικών. Το 472, ένα μπουλούκι από αρειανιστές κληρικούς Γερμανούς εισέβαλε στην Ρώμη που μαστιζόταν από λιμό και πανούκλα και άρχισαν τις λεηλασίες και τις σφαγές, σκοτώνοντας τον αυτοκράτορα Ανθέμιο. Το μόνο που δεν πείραξαν ήταν το Βατικανό και την εκκλησία του αγίου Πέτρου. Στην Ανατολική Ρωμαϊκή αυτοκρατορία, οι ίντριγκες, οι δολοπλοκίες και οι δολοφονίες διαδέχονταν η μια την άλλη τόσο στο παλάτι όσο και στην εκκλησία. Το 476 ο επίσκοπος Τιμόθεος μάζεψε κάτω από τις διαταγές του ένα μπουλούκι διεφθαρμένους χριστιανούς και κατέλαβαν την εκκλησία της Αλεξάνδρειας βάφοντάς την στο επισκοπικό αίμα εκτοπίζοντας τον νόμιμο επίσκοπο. (επιστολή Σιμπλίκιου στον αυτοκράτορα Βασιλίσκο). Ο πρώτος επίσκοπος της Κωνσταντινούπολης Ακάκιος υποστηριζόμενος από τον Ζήνωνα, απαιτούσε να τον αποκαλούν «οικουμενικό πατριάρχη» περιφρονώντας την αναγωγή στην αποστολική έδρα (Ρώμη), έβαλε να κατεβάσουν τον στηλίτη Δανιήλ από τον στύλο του και με συνοδεία όχλου βάδισαν κατά του Βασιλίσκου που φοβούμενος τον Ζήνωνα με τον στρατό του περισσότερο, δέχθηκε την ορθόδοξη αποστολική πίστη σαν την μόνη που θα κυριαρχεί στις καθολικές και αποστολικές εκκλησίες των ορθοδόξων. Προηγουμένως υποστήριζε το αντι-Εγκύκλιο, δηλαδή τον μη μονοφυσιτισμό. Ο Ακάκιος με τον Πέτρο Μογγό δημιούργησαν το «Ενωτικό» μια προσπάθεια συμβιβασμού των καθολικών με τους μονοφυσίτες που τους δίχασε όμως περισσότερο. Το Ενωτικό δεχόταν τα δόγματα των Συνόδων της Νίκαιας (325) και της Κωνσταντινούπολης (381), δηλαδή την ενότητα του Ιησού και την ομοιότητά του με τον πατέρα, τον όρο Θεομήτωρ την χριστολογία των δώδεκα αναθεματισμών του Κύριλλου τον αφορισμό του αιρετικού Ευτύχιου, όσο και του αιρετικού Νεστόριου και απέφευγε όλες τις δογματικές διατυπώσεις της Χαλκηδόνας. Ο Αυτοκράτορας Ζήνων ήθελε να ενώσει την ανατολική αυτοκρατορία και να κερδίσει τους μονοφυσίτες σε μια ενιαία λατρεία και ειρήνη. Το Ενωτικό όμως δεν ικανοποιούσε κανένα μέρος και μεμονωμένοι επίσκοποι έκαναν ότι ήθελαν, με αποτέλεσμα να σχηματιστούν πολλά σχίσματα στην ανατολή, δύση και την Αφρική. Το 488 ο βασιλιάς των Γερμανών και αρειανιστής Θεοδώριχος με προτροπή του αυτοκράτορα Ζήνωνα με αντάλλαγμα την κυριαρχία του στην Ιταλία, με 200 χιλιάδες στρατό κυρίως Γότθους και γυναικόπαιδα εκστρατεύει κατά της Ιταλίας. Ξεκίνησε από την Μοισία και στην διάρκεια της διαδρομής, κατέστρεψε την Ρουμανία και τους χριστιανούς Γέπιδες και επί 4 χρόνια ερείπωσε την Β. Ιταλία κυρίως την Λιγυρία. Κατέσφαξε όποιον του αντιστεκόταν μαζί με τις οικογένειές τους (στο όνομα της εκκλησίας)!!! Όντας πλέον βασιλιάς, ανοικοδόμησε αρειανικές εκκλησίες, υπερασπίστηκε τους Ιουδαίους και ήταν ανεκτικός σε άλλες θρησκείες. Ο αντίπαπας Λαυρέντιος ξεσήκωσε τον λαό κατά του πάπα Σύμμαχου και τα δύο στρατόπεδα προκαλούσαν βιαιότητες και φόνους ιερωμένων και καλόγηρων. Ούτε το άδυτο των μοναστηριών λαμβανόταν υπόψη. Σκότωναν ιερείς έξω από εκκλησίες, κακοποιούσαν και βίαζαν καλόγριες και επί σειρά ετών επικρατούσε εμφύλιος στην Ρώμη. Τελικά ο Θεοδώριχος επενέβη υπέρ του Λαυρεντίου.
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. συνέχεια
    Το 511 γίνονται ταραχές στην Κωνσταντινούπολη επί Βασιλείας Αναστασίου επειδή επίσκοποι στην πόλη αλλά και στην Αλεξάνδρεια και Αντιόχεια διορίζονται επίσκοποι μονοφυσίτες. Το 510 ο όχλος της Κωνσταντινούπολης πετάει έξω από την Αγία Σοφία τους μοναχούς του μονοφυσίτη Σεβήρου. Μοναχοί υποκινούν εξέγερση και ανακηρύσσουν νέο αυτοκράτορα. Το πλήθος σκοτώνει μονοφυσίτες, επεμβαίνει ο στρατός, καίγονται σπίτια κρατικών λειτουργών και οι ταραχές καταστέλλονται με συλλήψεις και εκτελέσεις. Στην Αντιόχεια γίνονται επίσης ταραχές με πολλά θύματα μονοφυσίτες. Το 517 κατά την διάρκεια προσκυνήματος καθολικών μοναχών στον Αγιο Συμεών το στυλίτη, σε μια μαζική διαδήλωση βόρεια της Βέροιας, όταν διέσχιζαν την επισκοπή της Απάμειας, έπεσαν θύματα επίθεσης άλλων μοναχών του επισκόπου Πέτρου της Απάμειας και του πατριάρχη Σεβήρου της Αντιόχειας. Τριακόσιοι πενήντα σκοτώθηκαν επί τόπου και άλλοι σφαγιάσθηκαν σε μια εκκλησία στην οποία κατέφυγαν.
    Τον «Μέγα» Θεοδόσιο τον Α (379-395) το διακατείχε μια μανία εξόντωσης των αλλόδοξων και αιρετικών και την καθιέρωση του καθολικισμού που έσφαζε ανελέητα όντας στην αρχή στρατιωτικός πολεμώντας εναντίων των Ούννων, Σαρματών και των Αλαμανών το 367 στην Βρετανία. Διακρινόταν για την πολυτέλεια, την κατάχρηση, την εύνοια των συγγενών του και εκμεταλλεύτηκε τους αγρότες και τους δουλοπάροικους. Όταν ο Γρατιανός ανακήρυξε συναυτοκράτορα τον Θεοδόσιο το 379 έθεσε με νόμο αυστηρό ενδυματολογικό κώδικα, θεωρούσε την αγνότητα αρετή, ήταν πιστός σύζυγος, τιμωρούσε την μοιχεία και έκαιγε τους παιδεραστές δημόσια. Αναδιοργάνωσε τον στρατό και ο ίδιος εξελίχθητε σε πολεμοχαρή ήρωα. Ο στρατιωτικός συγγραφέας Βεγέτιος αναφέρει ότι ο Θεοδόσιος απαιτούσε να τον τιμούν αμέσως μετά τον θεό. Ένα χρόνο μετά την ανακήρυξή του σε αυτοκράτορα, ο ως τότε ακόμα αβάπτιστος Θεοδόσιος με διάταγμα αναγνώριζε την μόνη θρησκεία του κράτους τον καθολικισμό και όλους τους άλλους χριστιανούς «αιρετικούς, τρελούς και μανιακούς». Το 380 αρειανιστές επιτίθενται στην Κωνσταντινούπολη την ημέρα της Ανάστασης στην εκκλησία των καθολικών και γίνονται βιαιοπραγίες. Ο Θεοδόσιος καθαιρεί τον Δημόφιλο και αναλαμβάνει με την απειλή των όπλων την επισκοπή ο Γρ. ο Ναζιανζηνός. Γίνονται ταραχές και διαμαρτυρίες από τους οπαδούς του Δημόφιλου. Το 382 ο αυτοκράτορας χρίζει πατριάρχη έναν νομικό αβάπτιστο, τον Νεκτάριο, άγνωστο στους εκκλησιαστικούς κύκλους που μετά την βάπτισή του χειροτονείται επίσκοπος. Οι ταραχές συνεχίζονται και πυρπολείται το μέγαρο του Νεκτάριου και ξαναχτίζεται μεγαλύτερο και πολυτελές. Η εκκλησία τον τιμά σαν «άγιο» γιατί κατεδίωξε με επιτυχία τους αιρετικούς, ειδωλολάτρες και Εβραίους. Ήταν ο αυτουργός αμέτρητων τραγωδιών. Το 389 με τον Βαλεντινιανό επιτέθηκε κατά των μανιχαϊστών από την Ρώμη και από όλη την Ρωμαϊκή επικράτεια θανατώνοντας χιλιάδες από αυτούς, δήμευση περιουσιών και καταστροφή των ιερών τους. Το 392 ο Θεοδόσιος δολοφονεί τον Βαλεντινιανό τον Β. Το 387 στην Αντιόχεια, η υψηλή φορολογία σε χρυσό που απαίτησε ο Θεοδόσιος, υποκίνησε εξέγερση και ο λαός επιτέθηκε στο κυβερνητικό οίκημα, γκρέμισε τα αγάλματα του αυτοκράτορα και απείλησε να κάψει την αυτοκρατορική κατοικία. Με εντολή του Θεοδοσίου, ο στρατός άρχισε τις σφαγές ακόμα και παιδιών και χιλιάδες θανατώθηκαν και ρίχθηκαν στα θηρία.
    Το 390 με αφορμή την δολοφονία Γότθου στρατιωτικού διοικητή Βοθέριχου, ο Θεοδόσιος, διέταξε να παρασύρουν τον λαό στον ιππόδρομο της Θεσσαλονίκης και έδωσε εντολή για μαζικές σφαγές. Ο επίσκοπος Θεοδώρητος γράφει «τους θέρισαν μονομιάς όπως τα στάχυα κατά την συγκομιδή».
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  9. συνέχεια
    Ο στρατός έσφαξε 7.000 άνδρες, γυναίκες και παιδιά, σύμφωνα με τους Θεοφάνη, Κεδρηνό, Μωυσή τον Χωρητό, τα θύματα ήταν 15.000. Ο Αυγουστίνος τον απεκάλεσε «ιδανικό πρότυπο καθολικού ηγεμόνα» και ο Αμβρόσιος τον επαίνεσε για αυτή του την πράξη «υπόδειγμα ευσέβειας και πραότητας, η ανταμοιβή του θα είναι η αιώνια μακαριότητα την οποία επιφυλάσσει ο θεός για όλους τους αληθινούς ευσεβείς». Μπροστά του ούτε ο Χίτλερ δεν σκότωνε τόσους για έναν μόνο άνθρωπο!!! Το 381 με διάταγμα του, διατάσει την επιστροφή όλων των εκκλησιών στους ορθόδοξους και απαγορεύει την λατρεία των αιρετικών και ειδικά τους μαρκιωνίτες και τους αρειανιστές επισκόπους. Αφαίρεσε από όλους τους μη καθολικούς χριστιανούς το δικαίωμα του συναθροίζεστε, τις ομιλίες, χειροτονήσεις, ιερέων, διδασκαλίες και περιόρισε τα πολιτικά τους δικαιώματα, όπως να προσλαμβάνονται στο δημόσιο, να κάνουν διαθήκες και μετά θάνατον, όλα τους τα περιουσιακά στοιχεία μεταβιβάζονταν στο δημόσιο. Το 382 επιβάλει την εξορία αλλά και την θανατική ποινή σε αιρετικούς και ειδικά στους εγκρατίτες (αποχή από κρέας, κρασί, γάμο), τους σακοφόρους (ένδυμα χοντρό σαν σάκο) και τους υδροπαραστάτες (θεία λειτουργία με νερό αντί κρασί). Το 382 παρουσιάζεται ο όρος «Ιερά εξέταση». Το 391 απαγόρεψε παντελώς την λατρεία των ειδωλολατρών, τις θυσίες, τα αγάλματα των θεών και έκλεισε όλους τους ναούς. Πολλοί ναοί γκρεμίστηκαν στην Καρχηδόνα και στην Αλεξάνδρεια, οι δε ιερείς τους εξορίσθηκαν.

    Ο Θεοδόσιος ο Β (408-450) γιός του Αρκάδιου, βάδισε και αυτός στα χνάρια των προκατόχων του ακλουθώντας τους κανόνες του χριστιανισμού (εκκλησιαστικός ιστορικός Σωκράτης) με διωγμούς και διατάγματα κατά των ειδωλολατρών, αιρετικών και Ιουδαίων. Το 418 δίνει εντολή να καταστρέφεται κάθε μη χριστιανικό βιβλίο ή πραγματεία. Κάθε κατοχή μη χριστιανικής πραγματείας απειλούνταν με θάνατο. Το 408, 415, 423, 435, 438 με διατάγματα διώκει κάθε αιρετικό, Εβραίο και ειδωλολάτρη με διατάγματα απαγορεύει την λατρεία, τις θυσίες και τις λειτουργίες σε ναούς με την ποινή του θανάτου! Το 415 διώκεται ο ραβίνος πατριάρχης Γαμαλιήλ από την «αγία» Πουλχερία η αδελφή του αυτοκράτορα, του απαγορεύουν να διευθετεί διαφορές ανάμεσα σε χριστιανούς και εβραίους, να έχουν σκλάβους χριστιανούς οι εβραίοι και με τον τρόπο αυτό πήρε η εκκλησία τα δικαιώματα των σκλάβων στην εξουσία της! Το 423 του αφαίρεσαν τον τίτλο και το 425 απαγόρεψε την διαδοχή του μετά τον θάνατό του. Το 429 καταργείται ο θεσμός της ιουδαϊκής πατριαρχίας, διώκονται ανηλεώς οι Εβραίοι, κλείνουν οι συναγωγές τους, Εβραίοι δολοφονούνται και αγρότες καταστρέφονται με την ανοχή του αυτοκράτορα αφού οι Εβραίοι ταυτιζόντουσαν με τους ειδωλολάτρες και τους αιρετικούς. Το 438 αποκλείει από κάθε υπηρεσία και αξίωμα δημόσιο τους εβραίους ώστε να τους αφαιρεθεί το δικαίωμα να δικάζουν χριστιανό. Δια νόμου επιβάλετε η ποινή του θανάτου σε όποιον εβραίο προσηλύτιζε χριστιανό.
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  10. συνέχεια
    Ο Ιουστινιανός μονοφυσίτης, διαδέχτηκε τον θείο του Ιουστίνο το 527, ήταν γιός αγρότη από την Μακεδονία. Ήταν στρεψόδικος, συνωμότης και υποκριτής παρά την μόρφωσή του. Με τον στρατηγό Βελισάριο και Ναρσή πέτυχε τον βίαια εκκαθολικισμό της Δύσης με μακρόχρονους πολέμους. Την υπογραφή του την αποκαλεί θεία και τον εαυτό του άγιο! Αισθάνεται τον εαυτό του αντιπρόσωπο του θεού και ηγέτη και νομοθέτη της εκκλησίας. Κατά την διάρκεια της μοναρχίας του τα μοναστήρια ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια. Η αυτοκρατορία του απλώνεται από την Περσία ως την Ισπανία. Έδωσε απεριόριστες εξουσίες στους επισκόπους ακόμα και από τους κυβερνήτες. Έτσι η εκκλησία συμμετείχε στα εγκλήματα του αυτοκράτορα υποστηρίζοντας τους πολέμους του και εκμεταλλευόμενος τους απλούς αλλά και τους πλούσιους υπηκόους του με βαριές φορολογίες ενώ στην εκκλησία έδωσε πλήρη απαλλαγή από την φορολογία. Η φιλαργυρία του ήταν ακόρεστη και κατέστρεψε πολλά βασίλεια κατά την διάρκεια της βασιλείας του όπως αναφέρει ο μεγαλύτερος λογοτέχνης της εποχής του, Προκόπιος στα Ανέκδοτά του που τον χαρακτήριζε σαν γκάνγκστερ που συνεργάστηκε σε απάτες με ναυτικούς και εμπόρους. Ο εκκλησιαστικός ιστορικός Ευάγριος επίσης αναφέρει ότι ήταν ο Ιουστινιανός ακόρεστα φιλάργυρος καταληστεύοντας αναρίθμητους ανθρώπους με φτηνές δικαιολογίες. Αναφέρει επίσης την προστασία που είχαν οι Βένετοι που έκαναν ακόμα και εγκλήματα χωρίς να τιμωρούνται, έχοντας και το ελεύθερο να λεηλατούν σπίτια και περιουσίες. Ο ιστορικός επίσης Ιωάννης Ζωναράς αναφέρεται στα σκάνδαλα του Ιουστινιανού, στους πολέμους, την φιλαργυρία του παρουσιάζοντάς τον σαν αμείλικτο εκμεταλλευτή δεσπότη. Ο υπουργός οικονομικών ήταν ο Ιωάννης Καπαδόκης, ένας έκφυλος γνωστός σε όλη την επικράτεια για τους βασανισμούς που έκανε στους πολίτες για την αφαίμαξη των φόρων, τα μεθύσια, τα όργιά του και τις παλλακίδες του. Η γυναίκα του Ιουστινιανού Θεοδώρα, κόρη ενός εκπαιδευτή αρκούδων και μονοφυσίτρια, μια κοινή πόρνη που την πέρασαν όλοι οι αξιωματούχοι της αυτοκρατορίας (ήταν βλέπεις η μοναδική γυναίκα στον κόσμο για να διαλέξει ο πόρνος Ιουστινιανός)*, έγινε αυτοκράτειρα εξασκώντας μεγάλη επιρροή στον Ιουστινιανό και συνδιοικούσε την αυτοκρατορία!!! Ο Προκόπιος την στηλιτεύει στα Ανέκδοτά του που σπάνια χάνουν την ουσία των πραγμάτων. «Αγοραία, αναξιοπρεπή, φιλήδονη, άξεστη πόρνη και θηλυκό κλόουν» την αποκαλεί ένας σύγχρονος ιστορικός. Η ίδια μονοφυσίτρια, ίδρυσε μοναστήρια όπου εξορμούσαν για προσηλυτισμό μοναχοί στον μονοφυσιτισμό. Από ακόρεστη στην συνουσία, έγινε ακόρεστη στα βασανιστήρια και προκαλούσε τα μεγαλύτερα σκάνδαλα με τα εγκλήματά της ενάντια στους εχθρούς της. Ήταν αδίστακτη και εκδικητική και διέτασσε μέσω του Ιουστινιανού τον θάνατο χιλιάδων ανθρώπων και την δήμευση της περιουσίας τους. Η ίδια πρωτοστατούσε στην καθαίρεση ή διορισμό επιτρόπων, ιεραρχών και αξιωματούχων και συγκαλούσε ειδικά δικαστήρια για να χορτάσει την εκδικητικότητά της και να αυξήσει την περιουσία της. Στην στάση του Νίκα έπαιξε καίριο ρόλο και ήταν αυτή η υπεύθυνη για την σφαγή 50-80.000 ανθρώπων από τον Βελισάριο και τον Ναρσή. Μετά την στάση ακολούθησε πογκρόμ διώξεων και δολοφονιών των στασιαστών και των υποκινητών τους. Για αυτό την τιμά με ευγνωμοσύνη η Ανατολική εκκλησία, κρίμα που δεν την ανακήρυξε «αγία πόρνη»!!!!
    συνεχίζεται

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  11. συνέχεια
    Ο Ιουστινιανός όπως και οι προκάτοχοί του απαγόρεψε στους αιρετικούς τις συγκεντρώσεις, λειτουργίες, τον διορισμό κληρικών, την κατοχή εκκλησιών που συχνά κατέστρεφε ο ίδιος, τους απέκλειε από δημόσια λειτουργήματα και υπηρεσίες και επέτρεπε να κληροδοτήσουν την περιουσία τους μόνο σε καθολικούς. Απέναντι στην δικαιοσύνη δεν είχαν κανένα δικαίωμα και στερούνταν τα πολιτικά τους δικαιώματα. Δήμευε τις περιουσίες τους και η θανατική ποινή ήταν κοινός παρανομαστής όλων των αδικημάτων των αιρετικών. Σε ολόκληρη την αυτοκρατορία πλανιόταν ο φόβος και ο θάνατος. Το 519 διώκει με μεγάλη δριμύτητα τους μονοφυσίτες, πολλοί μοναχοί εκτοπίζονται, γίνονται βιαιοπραγίες και λεηλασίες εκκλησιών και μονών, λαϊκές εξεγέρσεις στην Συρία καταπνίγηκαν στο αίμα υποκινούμενες από τον πατριάρχη Αντιοχείας Εφραίμ που προσηλύτιζε δια της βίας, όπως και από τον ηγούμενο και πατριάρχη Παύλο Αλεξανδρέα που καθαιρέθηκε από τον Ιουστινιανό. Το 536 επικυρώθηκε από τον Ιουστινιανό ο αφορισμός του πατριάρχη Σεβήρου της Αντιόχειας και του Άνθιμου της Κωνσταντινούπολης. Μετά την στάση του Νίκα ασπάζεται την προσφιλή στους μονοφυσίτες ρήση των θεοπασχιστών «το ένα της τριάδος ποπονθέναι σαρκί» που ευλογεί και ο πάπας Ιωάννης ο Β το 534. Το 535 η Θεοδώρα διορίζει μονοφυσίτες πατριάρχες Θεοδόσιο στην Αντιόχεια και Άνθιμο στην Κωνσταντινούπολη που αναγκάζεται να παραιτηθεί μετά τις διαμαρτυρίες του πάπα. Οι διωγμοί κατά των μονοφυσιτών εντείνονται με καύση στην πυρά ακόμα από ορθόδοξους επισκόπους. Λίγο πριν τον θάνατό του ο Ιουστινιανός προσχώρησε στους αφθαρτοδοκητές μια ακραία πτέρυγα των μονοφυσιτών.

    ΕΝΑ ΜΙΚΡΟ ΔΕΙΓΜΑ ΈΩΣ ΤΟΝ 4 ΑΙΩΝΑ ΤΟ ΠΟΙΟΣ ΦΤΑΙΕΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΞΟΛΟΘΡΕΥΣΗ ΤΩΝ ΛΑΩΝ ΣΤΗΝ ΕΥΡΩΠΗ ΚΑΙ Β. ΑΦΡΙΚΗ!!!!!

    Δηλαδή έλεος!!!!!!!!!! και μετά απορούμε πως δέχθηκαν οι άλλοι λαοί τους μουσουλμάνους ως ελευθερωτές και προσηλυτίστηκαν σε αυτούς και πως έπεσαν ολόκληρες αυτοκρατορίες μετά από 1700 συνεχών πολέμων μεταξύ τους ΜΕ ΠΡΟΤΡΟΠΉ ΤΩΝ ΙΕΡΑΡΧΩΝ;;;;;;

    Μόνο τον μεσαίωνα οι Πάπες ευθύνονται για 50 εκατομμύρια σφαγές ΟΜΟΘΡΗΣΚΩΝ ΑΙΡΕΤΙΚΩΝ στην Ευρώπη!!!!!!!! Να θυμηθούμε την νύχτα του Αγίου Βαρθολομαίου όπου σφάχτηκαν 20.000 Ουγενότοι με διαταγή του πάπα;; Να πως βρήκαν πρόσφορο έδαφος οι Μουσουλμάνοι να εξαπλωθούν όταν η Β. Αφρική είχε ερημωθεί πλήρως από τον Ιουστινιανό και οι υπόλοιπες χώρες αιμορραγούσαν οικονομικά και στρατιωτικά από τους συνεχείς πολέμους

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Δημοσίευση σχολίου

Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *