Αν είστε γονείς και συνηθίζετε να μην προσέχετε τα παιδιά σας, μπαίνετε πρώτοι στη λίστα
Η Expedia, με τη νέα έρευνα Hotel Etiquette, φιλοδοξεί να προσφέρει την απαιτούμενη αυτογνωσία, προκειμένου να αναγνωρίζουν πλέον όλοι με σιγουριά τους ταξιδιώτες που αξίζουν τον τίτλο του «χειρότερου επισκέπτη».
Βάσει των όσων δήλωσαν οι ερωτηθέντες, οι πιο εκνευριστικοί τύποι ταξιδιωτών είναι οι εξής:
1. Γονείς που δεν προσέχουν τα παιδιά τους (72%)
2. Όσοι κάνουν φασαρία στο διάδρομο (69%)
3. Όσοι διασκεδάζουν έντονα στο δωμάτιο (59%)
4. Παραπονιάρηδες (53%)
5. Όσοι λογομαχούν (35%)
6. Όσοι δείχνουν την αγάπη τους σε μεγάλες εντάσεις (29%)
7. Όσοι κάνουν πάρτι στην πισίνα (28%)
8. Οι εκδηλωτικοί στο υδρομασάζ (22%)
9. Οι επαγγελματίες που πίνουν στο μπαρ (17%)
10. H κουβέντα στο ασανσέρ (9%)
Όσον αφορά τις προτεραιότητες των ταξιδιωτών όταν επιλέγουν ξενοδοχείο, η τιμή είναι η σημαντικότερη…
1. Τιμή (73%)
2. Δωρεάν WiFi (63%)
3. Περιοχή (61%)
4. Κριτικές (43%)
5. Επιλογές πάρκινγκ (38%)
6. Πόντοι ανταμοιβής ξενοδοχείου (20%)
7. Ξενοδοχειακό brand (18%)
Σύμφωνα με τα ευρήματα που αφορούν το φιλοδώρημα, προκύπτει ότι οι επισκέπτες των ξενοδοχείων στην πλειονότητά τους αφήνουν. Συγκεκριμένα, -το 30% δεν αφήνει καθόλου φιλοδώρημα-από όσους αφήνουν, το 46% το δίνουν στην καθαρίστρια-το 40% αφήνει φιλοδώρημα στο room service-το 30% στον valet-το 20% στον porter.
Παράπονα Ρόδου
Βάσει των όσων δήλωσαν οι ερωτηθέντες, οι πιο εκνευριστικοί τύποι ταξιδιωτών είναι οι εξής:
1. Γονείς που δεν προσέχουν τα παιδιά τους (72%)
2. Όσοι κάνουν φασαρία στο διάδρομο (69%)
3. Όσοι διασκεδάζουν έντονα στο δωμάτιο (59%)
4. Παραπονιάρηδες (53%)
5. Όσοι λογομαχούν (35%)
6. Όσοι δείχνουν την αγάπη τους σε μεγάλες εντάσεις (29%)
7. Όσοι κάνουν πάρτι στην πισίνα (28%)
8. Οι εκδηλωτικοί στο υδρομασάζ (22%)
9. Οι επαγγελματίες που πίνουν στο μπαρ (17%)
10. H κουβέντα στο ασανσέρ (9%)
Όσον αφορά τις προτεραιότητες των ταξιδιωτών όταν επιλέγουν ξενοδοχείο, η τιμή είναι η σημαντικότερη…
1. Τιμή (73%)
2. Δωρεάν WiFi (63%)
3. Περιοχή (61%)
4. Κριτικές (43%)
5. Επιλογές πάρκινγκ (38%)
6. Πόντοι ανταμοιβής ξενοδοχείου (20%)
7. Ξενοδοχειακό brand (18%)
Σύμφωνα με τα ευρήματα που αφορούν το φιλοδώρημα, προκύπτει ότι οι επισκέπτες των ξενοδοχείων στην πλειονότητά τους αφήνουν. Συγκεκριμένα, -το 30% δεν αφήνει καθόλου φιλοδώρημα-από όσους αφήνουν, το 46% το δίνουν στην καθαρίστρια-το 40% αφήνει φιλοδώρημα στο room service-το 30% στον valet-το 20% στον porter.
Παράπονα Ρόδου
Σχόλια
Δημοσίευση σχολίου
Οι απόψεις των διαχειριστών μπορεί να μην συμπίπτουν με τα άρθρα.
Ο καθένας έχει δικαίωμα να εκφράζει ελεύθερα τις απόψεις του.
Αυτό δεν σημαίνει ότι υιοθετούμε τις απόψεις αυτές.
Κακόβουλα σχόλια αφαιρούνται όπου εντοπίζονται.
Η ευθύνη των σχολίων βαρύνει νομικά τους σχολιαστές.
Η ταυτότητα των σχολιαστών είναι γνωστή μόνο στην Google.
Όποιος θίγεται μπορεί να επικοινωνεί στο email μας.
Ενδιαφέροντα σχόλια σε όλα τα μέσα μας μπορεί να γίνουν αναρτήσεις.
Περισσότερα στους όρους χρήσης.