ροή ειδήσεων

To δείπνο Σαμαρά στη Ρόδο


Εμοιαζε με προσκλητήριο από τα παλιά. Ο πρώην πρωθυπουργός Αντ. Σαμαράς κάλεσε την ηγεσία της Νέας Δημοκρατίας της Ρόδου (και κατ' επέκταση της Δωδεκανήσου) για δείπνο με θαλασσινά και πολιτική συζήτηση. Ανήμερα τον Δεκαπενταύγουστο σε κεντρικό ξενοδοχείο είχαν συγκεντρωθεί οι πάντες μετά συζύγων ευχόμενοι ο ένας στον άλλον «Χρόνια πολλά, Καλή Παναγιά». Πρώτος στο κάλεσμα ανταποκρίθηκε ο Αδωνις Γεωργιάδης, μαζί με την Ευγενία Μανωλίδου που είχαν έρθει στη Ρόδο την προηγούμενη και έβγαζαν αγκαλιασμένοι σέλφι στις παραλίες, δήθεν ότι η παρουσία τους στο νησί ήταν αποκλειστικά για διακοπές. «Εγώ ήρθα στη Ρόδο με τη γυναίκα μου, τα παιδιά μου, την πεθερά μου και τον σκύλο μου για διακοπές» έλεγε. Ηταν εκεί πρώην βουλευτές όπως οι Β. Υψηλάντης, Τσαμπίκα Ιατρίδη (που έφυγε από τη ΝΔ, πήγε στους ΑΝΕΛ και επανήλθε στη ΝΔ), ο πολιτευτής Ι. Παππάς, ο πρώην πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, ο νυν πρόεδρος της ΟΝΝΕΔ, ο περιφερειάρχης Γ. Χατζημάρκος, μέλη της Νομαρχιακής Επιτροπής, ενώ ο βουλευτής Δωδεκανήσου Μάνος Κόνσολας δεν παρέστη, αν και εκλήθη, επειδή υπήρχε απαγορευτικό από την Κάρπαθο όπου βρισκόταν.

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *