ροή ειδήσεων

Ο Μπέζος προκαλεί για το κόστος της εκπομπής του στην ΕΡΤ: «Είναι ακριβό. Μου αξίζει»


«Είναι ακριβό. Μου αξίζει» τόνισε ο ηθοποιός Γιάννης Μπέζος σε ερώτηση για το κόστος της εκπομπής του στην ΕΡΤ.

Ο Γιάννης Μπέζος μίλησε στην εκπομπή «Αποκαλυπτικά» και αναφέρθηκε και στο επίμαχο θέμα της εκπομπής του στην ΕΡΤ.

«Είναι ακριβό. Μου αξίζει. Αυτή είναι η απάντηση μου».
Όσον αφορά για τη σχέση του με το χρήμα. «Στο παρελθόν υπήρξα πολύ σπάταλος. Και τώρα είμαι σπάταλος. Με την έννοια ότι δεν με ενδιαφέρει το χρήμα τόσο πολύ ώστε να το κρατήσω, να το επενδύσω. Με ενδιαφέρει φυσικά να περνάω αξιοπρεπώς, να περνάω καλά. Αλλά δεν είμαι ο άνθρωπος που θα μαζέψει χρήματα. Έχω κερδίσει πολλά λεφτά τα οποία τα ξόδεψα στο θέατρο και την παραγωγή, τα έχασα, εν γνώση μου.

Εγώ ξέρετε δεν έπαιρνα ούτε επιχορηγίες ούτε αυτές τις ανοησίες που τόσα χρόνια μας ταλαιπώρησαν. Για αυτό είναι τα χρήματα, δεν είναι για να τα συσσωρεύουμε.
Τώρα κάνω μια εκπομπή στην ΕΡΤ δημοσιογραφικού ενδιαφέροντος για το θέατρο μόνο, αλλά σε σειρά δεν ετοιμάζω κάτι».

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *