ροή ειδήσεων

Για όλα τα στραβά στην Ρόδο δεν φταίει πάντα ο κ. Δήμαρχος

Δημόσια επιστολή προς τον Δήμαρχο Ροδου κ. Φώτη Χατζηδιακο
Κύριε Δήμαρχε!
Λόγο του ότι το θέμα που σας θέτω εδώ δεν είναι ιδιωτικού μου ενδιαφέροντος αλλά είναι δημοσίου ενδιαφέροντος όπως και όλα τα άλλα αιτήματα που κατά καιρούς έχω καταθέσει στην παρούσα δημοτική αρχή αλλά και στις προηγούμενες και που είναι ένα μέρος του κοινωνικού μου λειτουργήματος προς όφελος του δημοσίου και εν μέρη και του ιδιωτικού ενδιαφέροντος και συμφέροντος αφού επωφελείται και ο ιδιωτικός επιχειρηματικός τομέας και που σε αυτήν την υπόθεση αφορά την προσπάθεια μου για την αναβάθμιση του τουρισμού στον τόπο μας την Ρόδο με ότι θετικό αυτό επιφέρει για τον τόπο, σας ενημερώνω για μια ακόμα προσπάθεια μου που ήδη έχει αρχίσει και αφορά την ενδυνάμωση των σχέσεων Ελλάδος και Γερμανίας μέσω της συγγραφής του βιβλίου μου για τους Άφαντενους μετανάστες της Γκουμερσμπαχ Γερμανίας.

Ένα βιβλίο μου που ενδυναμώνει τις σχέσεις μεταξύ των δυο Ευρωπαϊκών χωρών Ελλάδος και Γερμανίας μεταξύ άλλων στα θέματα πολιτιστικών και περιβαλλοντικών θεμάτων αλλα και της ιστορίας των Ελλήνων μεταναστών από το Άφαντου που με την εργασία τους στην πόλη της Gummersbach συνέβαλαν στην πρόοδο αυτής της πόλεως αλλά και του Αφαντου και που θα επιφέρει και σημαντικό όφελος όσον αφορά το τουριστικό μας προϊόν αφού όταν τελειώσει το βιβλίο μου που θα είναι στην Γερμανική και Ελληνική γλώσσα και θα παρουσιαστεί επισήμως από τις αρχές των αδελφοποιημένων δήμων, δηλαδή του δήμου της Γκουμερσμπαχ και του δήμου Ροδου/Άφαντου με ότι διαφήμιση αυτό θα δώσει μέσω και των ΜΜΕ ειδικά της Γερμανίας. Η δημοσιότητα που θα πάρει η επίσημη παρουσία του βιβλίου μου στην Γερμανία θα συμβάλει εκτός της σύσφιξης των σχέσεων μεταξύ των δυο πόλεων, και στο να αυξηθεί και το ρεύμα των γερμανών τουριστών από την περιοχή Γκουμερσμπαχ προς το Άφαντου και την Ρόδο γενικότερα με ότι αυτό συνεπάγεται στην οικονομία μας και όχι μόνο της Ροδου αλλά και της εθνικής μας οικονομίας γενικότερα διότι το Άφαντου και η Ρόδος ως δήμος δεν είναι ξεκομμένο κομμάτι της Ελλάδος αλλά μέρος της Ελληνικής επικρατείας.

Επειδή έχω καταθέσει ένα αίτημα στο δημοτικό διαμέρισμα Άφαντου και αφορά αυτό το βιβλίο, και επειδή ακόμα μετά από αρκετό χρονικό διάστημα πέντε μηνών δεν με έχουν απαντήσει όπως είναι υποχρεωμένοι βάση νόμου, σας παρακαλώ να παρέμβετε εσείς προσωπικά ώστε να μου δοθεί απάντηση από το Δημοτικό διαμέρισμα Άφαντου και από την παράταξη σας που διοικεί το Άφαντου αλλά η απάντηση μπορεί να δοθεί κατευθείαν και από τον δήμο Ροδου στο αίτημα μου με αριθμό πρωτοκόλλου 6/19086 για την αναπλήρωση από πλευράς του δήμου με νέο άτομο που θα συμμετάσχει ως συνδετικός κρίκος μεταξύ έμενα ως συγγραφέας του βιβλίου και του δήμου στην προσπάθεια μου για το βιβλίο αφιέρωμα στους Άφαντενους μετανάστες της Γκουμερσμπαχ Γερμανίας. Λόγο του ότι η παρούσα δημοτική αρχή στο Άφαντου δεν είναι η πρώτη φορά που δεν απαντά στα έγγραφα αιτήματα μου δημοσίου ενδιαφέροντος κάτι που είναι και παράβαση του νόμου αλλά και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων μου αφού παραβιάζει την αξιοπρέπεια και τα ανθρωπινά δικαιώματα μου όσον αφορά την ιση μεταχείριση μου ως ισότιμο μέλος της κοινωνίας και Έλληνας πολίτης, και λόγο του ότι δεν θέλω πάλι να απευθυνθώ με μηνυτήρια αναφορά στις αρμόδιες αρχές του κράτους και λόγο του ότι ίσως να υπάρχει το ενδεχόμενο η αίτηση μου να μην έχει παραδοθεί στο τοπικό συμβούλιο της δημοτικής ενότητας Άφαντου για να πάρει τις αποφάσεις του αλλά η αίτηση μου να έχει ξεχαστεί σε κάποιο συρτάρι υπαλλήλου της δημοτικής ενότητας Άφαντου και επειδή δεν φταίει πάντα ο δήμαρχος για ότι στραβό συμβαίνει σε αυτόν τον δήμο, γιαυτο και σας ζητώ δημοσίως να μεριμνήσετε προσωπικά ώστε το Δ. Σ. του δήμου Ροδου να αποφασίσει όπως αποφάσισε και η προηγούμενη δημοτική αρχή του κ. Κουσουρνα που επισήμως μέσω αποφάσεως υπογεγραμμένη από τον πρώην αντιδήμαρχο πολιτισμού του δήμου Ροδου, Σάββα Διακοσταματιου και υποστήριζε το βιβλίο μου αυτό. Σας ζητώ λοιπόν δημοσίως να μεριμνήσετε ώστε να μου δοθεί έγγραφη απάντηση στο αν ο δήμος Ροδου θα συμμετάσχει με ένα εκπρόσωπο από το δημοτικό συμβούλιο Ροδου προσωπικά προτιμώ τον κ. Πετράκη Σωτήριο με τον οποίο και συνεργάζομαι χρόνια στα θέματα εθελοντισμού, και που θα είναι ο συνδετικός κρίκος μεταξύ έμενα ως συγγραφέας και της ομάδας μου και της δημοτικής αρχής. Αν ανταποκριθείτε στο αίτημα μου παρακαλώ να δημοσιεύσετε την απάντηση σας και στην ιστοσελίδα του δήμου Ροδου αλλά και κυρίως στην ιστοσελίδα της Δημοτικής Ενότητας Άφαντου ώστε να γνωρίζουν και οι δημότες του Άφαντου ότι η συγγραφή του βιβλίου μου αυτού συνεχίζεται και έχει και την υποστήριξη του Δήμου Ροδου όπως συνέβαινε επί δημαρχίας του κ. Κουσουρνα. Αν τώρα δεν σας ενδιαφέρει να συμμετάσχετε σαν δήμος τότε θα απευθυνθώ σε ανώτερη αρχή, δηλαδή στην Περιφέρεια Νότιου Αιγαίου η στο Υπουργία Πολιτισμού η στο υπουργείο εξωτερικών, τμήμα Ευρωπαϊκής Ένωσης και απόδημου Ελληνισμού. Η φωτογραφία που συνοδεύει την επιστολή/άρθρο μου είναι από την ιστοσελίδα του δήμου Γκουμερσμπαχ Γερμανίας και είναι από το στιγμιότυπο της επίσημης ονομασίας σε πλατεία της πόλεως με το όνομα Πλατεία Άφαντου και που αντιστοιχεί στην πλατεία της Γκουμερσμπαχ που έχουμε στο Άφαντου επισημαίνοντας και την αδελφοποίηση των δυο αυτών Ευρωπαϊκών κοινωνιών και πόλεων προς όφελος μεταξύ άλλων του πολιτισμού μέσω ανταλλαγής πολιτιστικών εκδηλώσεων, αναβάθμισης του περιβάλλοντος και φυσικά του τουρισμού μας
Με εκτίμηση
Γεώργιος Νικολής.
09/09/2016 Άφαντου







http://topika-nea.gr

Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
ή αν θίγεσαι από ανάρτηση και σχόλιο
στείλε στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *