ροή ειδήσεων

Συγκλονίζει ξανά ο Παύλος Μάμαλος: «Πριν το Ρίο σκέφτηκα να αυτοκτονήσω λόγω της ανεργίας»!


Μια ημέρα μετά τα παράπονα που εξέφρασε στη Βουλή απέναντι στην Πολιτεία, ο χρυσός Παραολυμπιονίκης αποκάλυψε ότι ήταν η σύζυγός του που τον βοήθησε απέναντι σε αυτό το ψυχικό αδιέξοδο.




Συγκλονίζει για άλλη μια φορά ο χρυσός Παραολυμπιονίκης Παύλος Μάμαλος, ο οποίος μια ημέρα μετά τα παράπονα που εξέφρασε στη Βουλή για τη στάση της πολιτείας απέναντι στο πρόσωπό του, αποκαλύπτει ότι λόγω του προβλήματος της ανεργίας που αντιμετωπίζει σκέφτηκε πριν τους αγώνες του Ρίο ακόμα και να αυτοκτονήσει.

Μιλώντας στην ίδια εκδήλωση στην οποία ο πρόεδρος της Ελληνικής Παραολυμπιακής Επιτροπής απευθυνόμενος στον Αλέξη Τσίπρα του είπε ότι «μας έχετε ισοπεδώσει», ο Παύλος Μάμαλος εξέφρασε το παράπονό του γιατί η Πολιτεία δεν έχει σταθεί απέναντι του με τον ίδιο τρόπο όπως με τους άλλους Ολυμπιονίκες.


«Δώσαμε την ψυχή μας, την καρδιά μας, το αίμα μας σε αυτό που λέγεται Παραολυμπιάδα. Τα παιδιά τα συγχαίρω μέσα από την καρδιά μου… Και είναι μεγάλη τιμή που έδωσαν αυτό που λέγεται αίμα και ψυχή ελληνική στον αγώνα πάνω. Κάποια από τα παιδιά είναι αδιόριστα στο δημόσιο, που μία θέση ανήκει σε εμάς. Εγώ είμαι αδιόριστος από το 2009. Δεν είναι αδικία, να έχω φέρει τρία ολυμπιακά μετάλλια στη χώρα μου, να κάνω έπαρση σημαίας ψηλά στον ιστό, και να βουρκώνω από χαρά και από συγκίνηση, και τέσσερα χρόνια ολυμπιακής προετοιμασίας να μην έχω διοριστεί;» είπε ο Παύλος Μάμαλος.

Μια ημέρα μετά σε δήλωσή του στην εφημερίδα Freddo αποκαλύπτει ότι το διάστημα πριν τους αγώνες του Ρίο πέρασε πάρα πολύ δύσκολα με τη σύζυγό του σε βαθμό να σκεφτεί πριν τους Ολυμπιακούς «να βάλω τέλος στη ζωή μου». Όπως, όμως, αποκαλύπτει στάθηκε τυχερός καθώς βρέθηκε ένας «άνθρωπος με δύναμη ψυχής, η Ευαγγελία, που με τράβηξε από αυτό το ψυχικό αδιέξοδο».



Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *