ροή ειδήσεων

Υπόθεση Μπεν -Ο γιος του Μπάρκα ξεσπά: Να προσέχει τα λόγια της η μητέρα του Μπεν!


Επίθεση κατά της μητέρας του Μπεν Νίνταμ, ο οποίος χάθηκε στην Κω το 1991, εξαπέλυσε ο γιος του Ντίνου Μπάρκα, του χειριστή εκσκαφέα που οι Βρετανοί λένε πως σκότωσε άθελά του τον μικρό.

Ο Βαλάντης Μπάρκας μίλησε αποκλειστικά στην Daily Mail και εξέφρασε τον θυμό του για το γεγονός ότι ο πατέρας του, που πέθανε πέρυσι από καρκίνο, θεωρείται ως ο δολοφόνος του Μπεν, «χωρίς καμία απόδειξη».

Μάλιστα, προειδοποίησε την Κέρι Νίνταμ, μητέρα του Μπεν, «να προσέχει τα λόγια της», με αφορμή την κατάρα που είχε πει αυτή για τον πατέρα του «ελπίζω να καίγεται στην κόλαση», θεωρώντας ότι συγκάλυψε τον θάνατο του παιδιού της.



«Θα έπρεπε να ντρέπεται για τον εαυτό της η Κέρι Νίνταμ. Είμαστε πολύ αναστατωμένοι και θυμωμένοι με αυτά που είπε για τον πατέρα μου -όπως ότι "ελπίζει να καίγεται στην κόλαση», είπε ο Βαλάντης Μπάρκας.

Και συνέχισε: «Ο πατέρας μου κατηγορήθηκε ότι σκότωσε ένα παιδί και η φωτογραφία του έχει κάνει τον γύρο του κόσμου, χωρίς να υπάρχει ίχνος απόδειξης εναντίον του. Ημουν ήρεμος τόσο καιρό. Δεν έχουμε να κρύψουμε τίποτα. Προσπαθήσαμε με όλες μας τις δυνάμεις να βοηθήσουμε τις έρευνες».



«Είναι πολύ εύκολο να κατηγορείς κάποιον που είναι νεκρός. Το όνομα του πατέρα μου κυλίστηκε στη λάσπη το τελευταίο διάστημα. Ηταν ένα ωραίος άνθρωπος. Ολοι τον σέβονταν», είπε επίσης ο γιος του Ντίνου Μπάρκα. «Δεν υπήρχε καλύτερος άνθρωπος από τον πατέρα μου. Ο Θεός θέλει να υπάρχουν καλοί άνθρωποι όπως αυτός».

Η μητέρα του Μπεν, η Κέρι Νίνταμ, καταράστηκε τον Ντίνο Μπάρκα «να καίγεται στην κόλαση» αφότου οι Βρετανοί αστυνομικοί της είπαν ότι αυτός σκότωσε τον Μπεν στην αγροικία, τον Ιούλιο του 1991, αλλά δεν τον είπε ποτέ σε κανέναν. Μάλιστα, κατηγόρησε τον Μπάρκα ότι πήρε την αλήθεια για τον μικρό Μπεν «μαζί του, στον τάφο του».



Ο Ντίνος Μπάρκας πέθανε πέρυσι από καρκίνο του στομάχου. Τώρα, ο γιος του κατηγορεί την Κέρι Νίνταμ για βεβήλωση της μνήμης του. «Πάντα σεβόμασταν την Κέρι Νίνταμ, αλλά είμαστε πολύ αναστατωμένοι με όσα είπε για τον πατέρα μου. Θα συνιστούσα στην Κέρι Νίνταμ να προσέχει τα λόγια της. Δεν έχουμε τίποτα εναντίον του βρετανικού λαού. Γιατί προσπαθεί να μας προβοκάρει λέγοντας τέτοια πράγματα;», είπε ο Βαλάντης Μπάρκας.



«Δεν έχουμε κάτι να κρύψουμε. Ολο αυτό έχει ενοχλήσει πολύ την οικογένειά μου. Ειδικά τη μητέρα μου (σ.σ.: τη Βαρβάρα Μπάρκα), αλλά και φίλους και γείτονές μας. Καταλαβαίνω την απόγνωσή της, αλλά θα έπρεπε να κατηγορεί κάποιον άλλον και όχι τον πατέρα μου, που δεν ζει πια και δεν μπορεί να υπερασπιστεί τον εαυτό του», συνέχισε. «Πώς θα θυμούνται πλέον τον πατέρα μου μετά από όλη αυτή την ιστορία; Η κόρη μου λέγεται Κωνσταντίνα -πήρε το όνομά της από τον πατέρα μου- και είναι μόλις έξι μηνών. Τα εγγόνια του Ντίνου θα μεγαλώνουν και θα διαβάζουν όλα αυτά τα άσχημα πράγματα που γράφονται γι' αυτόν».

Στην κουβέντα με την Daily Mail συμμετείχε και η σύζυγος του Βαλάντη Μπάρκα, Ιωάννα. «Η Κέρι Νίνταμ θα έπρεπε να έρθει και να ζητήσει συγγνώμη από τον άντρα μου γι' αυτό που είπε για τον πατέρα του», τόνισε.



Ο Ντίνος Μπάρκας κατηγορείται ότι κατά λάθος σκότωσε τον Μπεν Νίνταμ, όταν έπεσε κάτω από τις ρόδες του εκσκαφέα ενώ έπαιζε έξω από την απομονωμένη αγροικία στην Κω που ανακαίνιζε ο παππούς του, Εντι Νίνταμ. Και όχι μόνο αυτό. Κατηγορείται επίσης ότι απέκρυψε τον θάνατο και ότι κάλυψε το κορμάκι του Μπεν με τόνους χώμα, όπως ισχυρίζεται η αστυνομία του Νότιου Γιόρκσαϊρ.

Ωστόσο, ο γιος του Βαλάντης απορρίπτει αυτή τη θεωρία, λέγοντας πως ο πατέρας του είναι αθώος. «Οσο ζούσε ο πατέρας μου, βοηθούσε την αστυνομία. Επί 25 χρόνια δεν βρήκαν τίποτα. Η αστυνομία, εθελοντές, ακόμα και ο στρατός έξαψε όλη την περιοχή και δεν βρήκαν τίποτα. Αυτές οι κατηγορίες εναντίον του πατέρα μου είναι έωλες», τόνισε ο Βαλάντης Μπάρκας.



«Οταν οδηγείς έναν εκσκαφέα είσαι ψηλά, η καμπίνα έχει τζάμια γύρω γύρω, έχεις πολύ καλή ορατότητα, σε αντίθεση με ένα φορτηγό. Μπορείς να δεις ακόμα και ένα ποντίκι στο έδαφος από κάτω σου. Ο πατέρας μου κατηγορήθηκε ότι έτρεμε και ότι ήταν αγχωμένος, αλλά αυτό δεν είναι αλήθεια. Οταν έφυγε από το γραφεί του ανακριτή, ήταν πολύ ήρεμος. Δεν μοιάζει σαν ένας ένοχος άνθρωπος. Ηταν πολύ παλιά όταν συνέβη αυτό. Εγώ ήμουν έξι ετών όταν εξαφανίστηκε ο Μπεν», συμπλήρωσε.

Και πρόσθεσε: «Εχω γνωρίσει τον Τζον Κάζινς (σ.σ.: επικεφαλής του βρετανικού κλιμακίου στις έρευνες για τον Μπεν). Μπορεί να έρθει στην Κω και να την ψάξει σπιθαμή προς σπιθαμή. Απάντησα σε όλες τις ερωτήσεις που μου έκανε».



Οπως λένε κάτοικοι του νησιού, όλη αυτή η ιστορία, σε συνδυασμό με το προσφυγικό, έχει κάνει κακό στην Κω. Ενας φίλος της οικογένειας Μπάρκα είπε στην εφημερίδα: «Η Κως έχει υποστεί μεγάλη ζημιά από τους πρόσφυγες και τώρα από αυτή την ιστορία με τον Μπεν Νίνταμ. Δεν το αντέχουμε άλλο. Ολοι μιλάνε για την Κω με τον χειρότερο τρόπο. Για όνομα του Θεού, αφήστε τον Ντίνο Μπάρκα να αναπαυθεί εν ειρήνη!».

Ο Βαλάντης Μπάρκας, 31 ετών, ιδιοκτήτης καφετέριας στην πόλη της Κω, είναι ο μοναδικός γιος του Ντίνου Μπάρκα. Βρίσκεται συνεχώς στό πλευρό της χήρας μητέρας του, Βαρβάρας. Χθες (Δευτέρα) το βράδυ, οι θαμώνες της καφετέριας του Βαλάντη Μπάρκα κατηγορούσαν την Κέρι Νίνταμ, «που κατέστρεψε την υπόληψη του Ντίνου».

Ενας πελάτης είπε οργισμένος: «Πώς μπορεί αυτή η γυναίκα να λέει τέτοια άσχημα πράγματα για τον Ντίνο; Ηταν τόσο καλός άνθρωπος. Βοηθούσε όποιον ζήταγε τη βοήθειά του. Και τώρα αυτή κατέστρεψε την υπόληψή του!».


Παράπονα Ρόδου

Σχόλια

όλα τα νέα στο email σας

Get new posts by email:
παράπονα Ρόδου

επικοινωνήστε

δώσε δύναμη στη φωνή σου,
κάνε τα παράπονα στον δήμαρχο,
κατήγγειλε ότι βλάπτει την κοινωνία,
διέδωσε τις πιο σημαντικές ειδήσεις,
μοιράσου χρήσιμες συμβουλές,
στείλε μας το δικό σου άρθρο
και δημοσίευσε ότι θέλεις
στο paraponarodou@gmail.com
ή συμπλήρωσε την φόρμα

Όνομα

Ηλεκτρονικό ταχυδρομείο *

Μήνυμα *